LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Kampen Groep

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Sandy2009
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2012 23:24

Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door Sandy2009 »

Ik heb de afgelopen jaren alleen maar conflicten/discussies gehad met Van Kampen Groep mbt niet goed afgewikkelde zaken waarin ik vaak van het kassie naar de muur werd gestuurd en antwoorden kreeg waar ik niets mee kon, dit leid in onderlinge geschillen waardoor ik uiteindelijk aan het kortste eind trek.

Gezien ik meer negatieve berichten heb gelezen over de service van Van Kampen Groep is mijn vraag wie nog meer problemen/klachten hebben ervaren t.a.v. de afhandeling van zaken.

Vriendelijke groeten,

Sandy

VKG
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jan 2012 10:02

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door VKG »

Beste Sandy,
Vervelend dat je de discussies met ons hebt moeten voeren. Heb je een concreet voorbeeld?
Wij staan als financieel dienstverlener ten dienste van de tussenpersoon waarvoor wij de financiële administratie voeren. Tenzij je zelf tussenpersoon bent, is hij er voor jouw belangen en zou discussies daarom met ons moeten voeren.
Laatst gewijzigd door VKG op 05 feb 2013 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

bloempje75
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2012 20:08

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door bloempje75 »

Ik ben ook een kleine jaar verzekerd bij Van Kampen Groep en heb idd ondervonden dat zij je klachten niet serieus nemen.En dan werd ik niet eens van een kastje naar de muur gestuurd,maar wordt ik steeds door hun afgescheept.
Ik ben hierover zeker niet te spreken.
En deze mensen komen je op geen een manier tegemoet, ze doen niet hun best iets aan mijn klachten te doen.
Ik laat het er in ieder geval ook zeker niet bij zitten.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Misschien kunnen Sandy en bloempje iets aangeven waar ze precies ontevreden over zijn. Zo is het nogal een vage posting

vkg-gedupeerde
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2012 23:46

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door vkg-gedupeerde »

VKG schreef:Beste Sandy,
Vervelend dat je de discussies met ons, de Van Kampen Groep, hebt moeten voeren. Heb je een concreet voorbeeld?
VKG (Van Kampen Groep) staat ten dienste van de tussenpersoon waarvoor wij de financiële administratie voeren. Tenzij je zelf tussenpersoon bent, is hij er voor jouw belangen en zou discussies daarom met VKG moeten voeren.



Wat ons betreft hoeft Sandy geen specifieke zaak te noemen. Het is ons in ieder geval ook duidelijk dat Van Kampen Groep (VKG) in Hoorn er alles aan doet om onder het vergoeden van gedekte evenementen uit te komen. Zelfs door keihard te liegen, terwijl de bewijzen op tafel liggen, houdt VKG voet bij stuk. Wij hebben hier nu mee te maken en VKG is nog niet klaar met ons...

Het is algemeen bekend dat verzekeraars minder uit moeten keren en zij doen daar ook hun uiterste best voor. Zelfs wanneer het overduidelijk is wat de oorzaak van de schade is, weigeren verzekeraars uit te betalen. Het lijkt er op dat ook VKG hier aan mee doet.

VKG
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jan 2012 10:02

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door VKG »

Spijtig dat dit jullie overtuiging is. Uw tussenpersoon is er voor uw belangen en zou discussies daarom met VKG moeten voeren.
Stuur anders even een PM met de gegevens voor het vinden van een oplossing.

vkg-gedupeerde
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2012 23:46

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door vkg-gedupeerde »

VKG schreef:Spijtig dat dit jullie overtuiging is. Uw tussenpersoon is er voor uw belangen en zou discussies daarom met VKG moeten voeren.
Stuur anders even een PM met de gegevens voor het vinden van een oplossing.
Het is nog veel spijtiger dat u dit nu post. Ik begrijp goed dat u onze klacht/opmerking wilt vergoelijken door te zeggen dat het wel opgelost als we even een PM-etje sturen. Wel, we hebben al heel veel brieven naar VKG gestuurd, die allemaal maar half of zelfs helemaal niet worden gelezen, laat staan serieus genomen worden.

Onze tussenpersoon heeft ons in het hele traject juist enorm geholpen en heeft, zoals dit een tussenpersoon betaamd, erg goed voor onze belangen ingestaan. VKG weet in ieder geval de schuld in de schoenen te schuiven van de tussenpersoon. Wanneer VKG vervolgens zowel de tussenpersoon als de verzekerde keihard voor leugenaar wordt uitgemaakt dan wordt het tijd dat VKG hand in eigen boezem steekt...

PM-etjes hebben dus geen zin meer. Dat stadium zijn we al voorbij. Het is Van Kampen Groep gelukt om haar klant in de kou te laten staan en de handen te wassen in onschuld, met alle gevolgen voor de verzekerde van dien. Wij als verzekerde moeten nu deze ellende zien te overleven. Of dat gaat lukken weten we pas over een aantal jaren. Emotioneel zitten we in ieder geval volledig stuk en financieel aan de grond...

Een koude douche is voor VKG nog te veel van het goede. Misschien is een ijsbad op de noordpool een passender alternatief...

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Wat ons betreft hoeft Sandy geen specifieke zaak te noemen. Het is ons in ieder geval ook duidelijk dat Van Kampen Groep (VKG) in Hoorn er alles aan doet om onder het vergoeden van gedekte evenementen uit te komen
Ik neem dat je hier post, tenminste ook met het doel om anderen te behoeden voor de problemen die jullie ondervonden hebben.
Door nu verder geen enkele detaillering te noemen, is het alleen de boosheid die bij de lezers blijft hangen en niet wat er is misgegaan.

bert1412
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2013 07:04

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door bert1412 »

Ik lees met enige verbazing dat VKG in deze discussie dat zij op alle fronten de kluit belazeren
Jeetje dat wist ik Niet
Nu Ik kan U vertellen dat doen ze zeer zeker
Ze geven zelfs opdracht aan expertise bureau's om expertise rapporten negatief ten nadelen van cliënten
aan te passen
En het schijnt dat alle expertise bureaus daar aan mee werken
Ik denk dat ik de enige ben die zelfs een bekentenis daarvan zwart op wit heb door VKG zelf aan mij verstuurd in mijn bezit heb
Mijn schade loopt al langer als een jaar
Dacht dat ik alleen stond in dit soort zaken maar nu lees ik dat er veel meer mensen zijn die dit mee maken ( kan ook niet anders)

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door harley68 »

Dus Bert1412, jij zegt nu dat verzekeraars er alles aan doen om minder te hoeven betalen en dat expertisebureaus in opdracht van die verzekeraars minder rapporteren.

Het hele forum staat vol met klagers die dit beweren. Als dit werkelijk zo zou zijn waar blijven dan de uitzendingen op tv over dit verschijnsel. Ik schaar al deze verhalen onder het kopje "ik krijg niet mijn zin en dus is het de schuld van de ander". Er zullen best wel eens dingen fout gaan maar van de miljoenen claims per jaar wordt 99,9% goed opgelost naar ieders tevredenheid.

keizerin
Berichten: 47
Lid geworden op: 03 feb 2011 09:39

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door keizerin »

harley68 schreef:Dus Bert1412, jij zegt nu dat verzekeraars er alles aan doen om minder te hoeven betalen en dat expertisebureaus in opdracht van die verzekeraars minder rapporteren.

Het hele forum staat vol met klagers die dit beweren. Als dit werkelijk zo zou zijn waar blijven dan de uitzendingen op tv over dit verschijnsel. Ik schaar al deze verhalen onder het kopje "ik krijg niet mijn zin en dus is het de schuld van de ander". Er zullen best wel eens dingen fout gaan maar van de miljoenen claims per jaar wordt 99,9% goed opgelost naar ieders tevredenheid.
Beste harley68
Er bestaan heel veel programma's over in je recht staan, maar dit niet krijgen. Maar het is toch niet zo als het je niet lukt op de tv te komen met je verhaal, dat het dan niet waar is?
Ik wil graag met mijn verhaal over verzekeringsmaatschappijen op de tv. Hoe doe ik dat? (Indien iemand van de tv dit leest...benader mij alstublieft.)
Natuurlijk gaat er ook wel eens wat goed. Maar als een maatschappij te vaak blundert, mag er best wat van gezegd worden. En als verzekeringsmaatschappijen zelf en tevredenheids onderzoek doen en ze krijgen een 8 (wat best hoog is) dan betekent dat toch dat minder dan 99,9% helemaal tevreden is?

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door harley68 »

Beste Keizerin,

Vooral met letselschade is er nog een hoop mis. Dat besef ik echt wel. Op de een of andere manier loopt dat altijd vast tussen partijen. Maar de stelling dat het beleid is om zo min mogelijk uit te keren bij alle maatschappijen bestrijd ik. Het kan niet waar zijn dat al die duizenden loonslaven (want geloof me, werken in die sector is tegenwoordig ook geen pretje meer, al graaien de bobo's rustig verder) bewust minder uitkeren dan waar volgens de polis recht op zou bestaan. Dat is gewoon niet waar. Ik heb twee goede vrienden bij twee verschillende maatschappijen werken en bij beide is er geen instructie maar wordt gehandeld vanuit de polis. Schadelast staat zelfs niet voor de werknemers op de agenda en is geen beoordelingscriterium.

Maar het is goed als we alles als consument kitisch volgen en signaleren wat fout gaat.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door ruud_a »

een nogal ongeloofwaardig topic met al die niewe posters
zelfs de van kampen groep is nieuw
alleen het topic is oud

keizerin
Berichten: 47
Lid geworden op: 03 feb 2011 09:39

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door keizerin »

ruud-a
Je hebt helemaal gelijk wat betreft het oude topic. Daar had ik geen erg in, doordat mijn voorganger een dag eerder gereageerd had.Waarschijnlijk had mijn voorganger ook alleen naar de datum van ZIJN voorganger gekeken. We moeten natuurlijk naar de topicdatum kijken . :oops:

Hansgeb1958
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2013 15:49

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door Hansgeb1958 »

Ik weet niet of ik hier nu goed zit. Ik zocht op internet naar de van Kampen Groep. Ook ik heb nu ondervonden dat het niet lekker loopt.
Wat ik in eerste instantie heel vreemd vond is dat ondanks ik een tussenpersoon dacht te hebben (Correctverzekerd.nl) toch bij de van Kampen Groep kwam. Eigenlijk zouden die mensen van mijn tussenpersoon iets moeten doen maar die gaven een beetje onbehoorlijk te kennen dat ik dan maar de van Kampen Groep moest bellen.
Goedkoop is gewoon duurkoop en ben nu maar gewoon naar een ander gegaan.

VKG
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jan 2012 10:02

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door VKG »

Kunt u aangeven wat u niet lekker vond lopen? Dan kunnen we dit mogelijk oplossen of in de toekomst voorkomen. Bij Correctverzekerd.nl heeft men de volledige vrijheid om polissen via VKG af te sluiten of te administreren. In dat geval kan het voorkomen dat u bijvoorbeeld 'Van Kampen Groep' in correspondentie aantreft.
Als VKG verzorgen wij de financiële administratie voor meer dan 3.000 tussenpersonen/adviseurs in Nederland. Het is ongebruikelijk dat zij u naar ons hebben doorverwezen. De tussenpersoon/adviseur zou te allen tijden uw belangen moeten behartigen.
Mvgr,
VKG

Hansgeb1958
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2013 15:49

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door Hansgeb1958 »

Beste VKG. Het liep totaal niet lekker. Eigenlijk niets (om op uw vraag terug te komen).
Ik wist ook in eerste instantie helemaal niet dat u als verzekeraar zou optreden. ik kwam via de aankoop van mijn auto(tje) bij http://www.correctverzekerd.nl en heb daar de boel afgesloten.
Ik reed al heal lang prive geen auto meer en heb er ook helemaal geen verstand van. Wist ook niet wat duur of goedkoop zou zijn. Volgens de meneer Mark (die toen heel vriendelijk was) zou een verklaring van de schadevrije jaren van de leasemaatschappij helpen. Dat heb ik ook opgevraagd en via de Leasemaatschappij ook een verklaring gekregen dat ik vijf jaar schadevrij had gereden. Het stomme is dat ik (omdat ik toch vlakbij woon) het formulier in de brievenbus gedaan heb bij Mark.
Klaar dacht ik. Nou niet dus. Premie werd niet aangepast hij had het formulier niet ontvangen :(. Ik balen natuurlijk en vertelde hem dat ik het écht in de brievenbus gedaan had. Ik blijf altijd vriendelijke en een vergissing is gewoon menselijk, klaar. Maar wat een nare man werd dat zeg, nietcorrect.nl zal ik maar zeggen. Zelf heb ik toen VKG opgebeld, die konden niets voor mij doen. Leasemaatschappij vertelde ja sorry meneer, wij geven dat maar één keer af. Maar de leasemaatschappij vertelde mij; laat die man even bellen dan verklaren wij dat gewoon mondeling en als het een nette tussenpersoon is zullen wij kijken of wij iets kunnen doen. Van http://www.correctverzekerd.nl kreeg ik te horen (Mark) dat hij dat zou gaan doen (hij knalde werkelijk de telefoon neer). Éen week later ik gebeld weer naar Mark, hij zou het gaan doen "enne ik ben niet de enige klant". Uiteindelijk werd ik terug gebeld door de leasemaatschappij, die vertelde mij dat er inderdaad was gebeld maar vonden dat die Mark zo onheus met en raar reageerde dat zij hebben opgehangen. Inmiddels heef de lease maatschappij mij gedekt voor een nog lagere premie (maar dat was niet de inzet), zij vonden het gewoon sneu voor mij.
Ik weet de naam niet meer van de VKG persoon maar het leek er op dat iedereen met het slechte been uit bed is gestapt. Ik sluit in ieder geval nooooooit meer wat af bij dat http://www.correctverzekerd.nl want zij zijn niet echt correct.nl.......jammer en een flinke slechte hele koude douche daar in Dronten.

Oh wat erg VKG het was www.voogd.com

dejong.R
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2013 20:32

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door dejong.R »

Ik heb dit een beetje gevolgd, want ik kom ook verzekeringen tegen met de naam VKG.

Begrijpt ik dus dat hier geen klacht gericht is aan VKG, maar aan Voogd?
Dat zijn toch hele andere bedrijven?

VKG
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jan 2012 10:02

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door VKG »

Dat klopt inderdaad. VKG en Voogd zijn elk zelfstandig financieel dienstverlener en zijn dus verschillende bedrijven.
@Hansgeb1958: bedankt voor het vermelden dat niet om VKG ging maar om het om Voogd & Voogd :wink:

gewest45
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2013 21:16

Re: Van Kampen Groep

Ongelezen bericht door gewest45 »

Ik heb vorig jaar (juli 2012) een lichte aanrijding gehad, buiten mijn schuld en heb nu pas te horen gekregen dat ze maar de helft vergoeden omdat de tegenpartij niet toegeeft en dat terwijl ik een getuige heb die bij mij in de auto meereed!
Nu halen ze elke maand zo een 100 euro extra van mijn rekening.
Terwijl ik allrisk verzekerd ben.
Zo zie je maar weer 'goedkoop is duurkoop'.
Ook een vorige aanrijding,ook buiten mijn schuld duurde zeker een jaar voordat het opgelost werd.
Ik ga dit zeker aanvechten.

Gesloten