LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centraal Beheer Rechtsbijstand wil 160 klanten kwijt

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Centraal Beheer Rechtsbijstand wil 160 klanten kwijt

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

budje999 schreef:Wij hebben ziens kort bericht gekregen wat wij geen gebruik meer mogen maken van de rechtsbijstand we hadden teveel gebruik gemaakt van de rechtsbijstand.Maar nu het mooiste eerst krijgen we bericht dat wij de verzekering hadden opgezegd en dat ze de papieren aangetekend zouden sturen met de post en dan wij deze aangetekende papieren maar moeten onder tekenen omdat zij akkoord gaan met de opzegging van onze rechtsbijstand maar wij hadden niet opzegd en ook niet de papieren in ontvangs genomen.Klacht ingediend maar niets meer gehoort.Nu op 12april een brief van de verzekering dat de rechtsbijstand verlengend wordt per 1mei voor een jaar,maar 6 mei bericht dat de rechtsbijstand stop wordt gezet op 28mei de rede teveel gebruik maken van de rechtsbijstand.Nu wij kunnen jullie zeggen wat we al meer dan 10 jaar betalen en de laaste 2 jaar emailen versturen met een vraag wat we kunnen doen en hoe je het kunt doen de verzekering heeft nooit een zaak begonnen voor ons ze hadden altijd het woordje deze zaak kan je niet winnen maar dit klop niet.Achmea wil wel geld aan pakken maar o wee als ze iets moeten doen.Als er een verzekering is die ons over wild nemen voor het verzekerings bedracht wat wij betalen bij Achmea horen wij dit graag(woon verkeer rechtsbijstand) hier gaat het dan om.
Het geld dat je bespaart, kun je mooi investeren in een cursus Nederlands...

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: Centraal Beheer Rechtsbijstand wil 160 klanten kwijt

Ongelezen bericht door bromtol »

Jij kunt toch ook de huur of de krant opzeggen? Een doorlopend contract bevt meestal een opzegbepaling en daar mag CB gewoon gebruik maken. Op grond van uitspraken van de Raad van Toezicht (bestaat niet meer), moet een verzekeraar die om reden van schadeverloop opzegt wel eerst waarschuwen. Dat doet CB hier toch?

In een land waar contractsvrijheid is, bepaalt iedereen zelf met wie en op welke voorwaarden hij contracten aangaat.

budje999
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2012 10:05

Re: Centraal Beheer Rechtsbijstand wil 160 klanten kwijt

Ongelezen bericht door budje999 »

Zal U zeggen dat dit niet gedaan is.
Eerst kregen wij een brief dat wij de verzekering op hadden gezegd,toen hadden ze een bericht gegeven dat de verzekering verlegend wordt op 1 mei dan naar 6mei een brief dat het weer stop.Het wordt gestop omdat wij teveel gebruik maken van de rechtsbijstand.Maar er staat niets in het contrac hoeveel je gebruik mag maken.

John4761
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2012 21:52

Re: Centraal Beheer Rechtsbijstand wil 160 klanten kwijt

Ongelezen bericht door John4761 »

Ik heb het nog gekker mee gemaakt met Centraal Beheer,ik heb een kennis van mijn bij gestaan omdat die ook schandalig werd behandeld door centraal beheer,dus ik voor die persoon heel het traject van klachten procedures etc etc inmiddels al 2 jaar bezig...ja 2 jaar voor een simpele water schade die is aan gericht door het bedrijf die was ingeschakeld door de woning eigenaar,je zou denken geen vuiltje aan de lucht..bedrijf erkende ook de gemaakte schade...en tot mijn grote verbazing werd mijn kennis aangemeld bij de CIS...wat krijgen we nu!!...sterker nog ik wilde van de week een nieuwe inboedel verzekering afsluiten bij een verzekering maatschappij...wat blijkt nu heb ik ook een CIS melding op mijn naam staan,ik na vragen wie deze melding heeft gedaan,en ja hoor Centraal Beheer...omdat ik een kennis heb bij gestaan in de procedure tegen centraal Beheer...echt schandalig..

ze zoeken alles uit de hoek om de klant maar meer premie te laten betalen...en waarom omdat ze de concurrentie op internet niet aan kunnen,dit zou nooit het probleem mogen zijn voor de Consument..zegt eigenlijk al genoeg dat ze 4500 mensen hebben moeten ontslaan..maar hadden ze dit niet jaren geleden al moeten doen...wat een slechte verzekeraar is dit geworden

budje999
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2012 10:05

Re: Centraal Beheer Rechtsbijstand wil 160 klanten kwijt

Ongelezen bericht door budje999 »

Ja het is gewoon schandalig dat ze dit doen. Wij krijgen ook geen rechtsbijstand verzekering meer omdat de verzekering dit door geeft aan andere verzekeraars. Ook al legt je ze het uit nemen ze je niet aan ze vinden het wel raar maar ze nemen je niet aan.

Gesloten