LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Financiële Diensten Midden Nederland, PUTTEN: belterreur

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Financiële Diensten Midden Nederland, PUTTEN: belterreur

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit bedrijf heeft werkelijk compleet maling aan het Bel-me-niet-register, waar ik al vele jaren sta ingeschreven. Ze bellen zo tussen 20.30 en 21.00 uur op mijn vaste nummer. Is nu al een paar keer gebeurd. Dit keer probeerden ze me een Yarden uitvaartverzekering aan te smeren. Stelletje provisiegraaiers :evil:

Uitermate hardleers zijn ze. Ik word nooit meer gebeld door commerciële partijen maar Financiële Diensten Midden Nederland V.O.F. uit Putten heeft elke keer weer een nieuwe smoes klaar als ik ze verwijs naar mijn Bel-me-niet-register inschrijving. Uitleggen dat ze de wet overtreden: het maakt geen indruk bij ze.

Smoes 1) Ik zou hebben meegedaan aan een online enquete waardoor ze mijn gegevens hadden. Dat is uiteraard niet waar. Ik ga zeer bewust om met mijn personalia en verstrek die alléén als ik online een overeenkomst aan ga.
Smoes 2) Het Bel-me-niet-register zou zijn "opgeschoond" waardoor ik weer op hun lijst terecht was gekomen. Complete lariekoek.

Wanneer wordt dit soort bedrijven eens écht hard aangepakt? Ik blijf klachten indienen over dit bedrijf bij http://www.consuwijzer.nl maar heb er weinig fiducie in dat ze worden aangepakt.

Heeft iemand dezelfde ervaring? Er zijn inmiddels kastjes te koop waarmee je telefoontjes die worden gedaan vanaf een anoniem nummer kan blokkeren. Heeft iemand daar ervaring mee?

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Financiële Diensten Midden Nederland, PUTTEN: belterreur

Ongelezen bericht door Frantic2 »

waarom toeter je dan niet gewoon even?
Ik snap echt niet waarom wij Nederlanders, in het algemeen, nog zo beleefd zijn om zulke lui te woord te staan...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Financiële Diensten Midden Nederland, PUTTEN: belterreur

Ongelezen bericht door ciske »

Heb je een scheidsrechters fluitje Bob, ene keer heel hard daar op blazen en als het goed is ben je er zo vanaf.

Snap niet dat ze steeds blijven bellen, en dat er niks tegen gedaan wordt.

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Financiële Diensten Midden Nederland, PUTTEN: belterreur

Ongelezen bericht door klaas1978 »

vogels schreef:Zijn gewoon telefoons te koop (o.a. van Siemens) die de optie hebben om anonieme nrs. te blokkeren.
Het probleem daarmee is dat de officiële instanties (UWV e.d.) ook vaak anoniem bellen. En dat zijn toch vaak de telefoontjes die je niet wil of mag missen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Financiële Diensten Midden Nederland, PUTTEN: belterreur

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Op zich goed dat je telefoons kan kopen met deze blokkadefunctie. Ik vind het fundamenteel verkeerd dat instanties zich zouden verschuilen achter een anoniem nummer. Laat ze dan maar een brief of e-mail sturen.

Gesloten