Pagina 1 van 1

Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 10:33
door mimatie
Pfff wat een grote ellende daar bij ACHMEA. Ik heb een inboedelverzekering en wilde een schade melden. Ik had een mevrouw aan de lijn genaamd [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] (afdeling schade) en wat is dat een onbeschofte & onfatsoenlijke die op geen enkele manier medewerking verleent.

Ze zeggen dat ik in de periode (wanneer de schade plaatsvond) niet verzekerd was terwijl ik de gehele jaarperiode alles in 1 keer vooruit heb betaald. Nu moet ik als klant zijnde alles gaan bewijzen dat ik wel verzekerd was omdat ACHMEA hun zaakjes niet in orde heeft. Met andere woorden...ze betalen liever geen schade uit en hopend dat je de polis ergens bij het grofvuil hebt gezet (zodat je ook geen bewijs hebt) maar het incasseren van gelden daar zijn ze heel goed in!

Advies: Maak geen gebruik van de "verzekeringen" van ACHMEA want je wordt gewoon voor de gek gehouden. Tevens geen gebruik maken van de zogenaamde onafhankelijke site http://www.independer.nl want dat is gewoon een site van ACHMEA.

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 10:49
door sephora30
Slordig maar even een kopie van je bankafschrift met de betaling mailen/opsturen moet voldoende zijn.

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 11:17
door sjohie
mimatie schreef:Pfff wat een grote ellende daar bij ACHMEA. Ik heb een inboedelverzekering en wilde een schade melden. Ik had een mevrouw aan de lijn genaamd mevrouw X (edit sjohie ivm privacy) van de klantenservice (afdeling schade) en wat is dat een onbeschofte & onfatsoenlijke die op geen enkele manier haar medewerking verleent.

Ze zeggen dat ik in de periode (wanneer de schade plaatsvond) niet verzekerd was terwijl ik de gehele jaarperiode alles in 1 keer vooruit heb betaald. Nu moet ik als klant zijnde alles gaan bewijzen dat ik wel verzekerd was omdat ACHMEA hun zaakjes niet in orde heeft. Met andere woorden...ze betalen liever geen schade uit en hopend dat je de polis ergens bij het grofvuil hebt gezet (zodat je ook geen bewijs hebt) maar het incasseren van gelden daar zijn ze heel goed in!

Advies: Maak geen gebruik van de "verzekeringen" van ACHMEA want je wordt gewoon voor de gek gehouden. Tevens geen gebruik maken van de zogenaamde onafhankelijke site http://www.independer.nl want dat is gewoon een site van ACHMEA.
Als je zeker weet dat je betaald hebt voor die periode, is een screendump van je betaling uit je telebankiersysteem toch snel gemaakt en opgestuurd?

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 13:07
door kokka
ik zit met mijn auto's en motor verzekeringen al jaren bij CB. ik zeg DOEN?

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 13:14
door dhc
Ik ook, en wat fijn is die collectiviteitskorting toch:)

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 14:48
door Centraal Beheer
mimatie schreef:Pfff wat een grote ellende daar bij ACHMEA. Ik heb een inboedelverzekering en wilde een schade melden. Ik had een mevrouw aan de lijn genaamd [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] (afdeling schade) en wat is dat een onbeschofte & onfatsoenlijke die op geen enkele manier medewerking verleent.

Ze zeggen dat ik in de periode (wanneer de schade plaatsvond) niet verzekerd was terwijl ik de gehele jaarperiode alles in 1 keer vooruit heb betaald. Nu moet ik als klant zijnde alles gaan bewijzen dat ik wel verzekerd was omdat ACHMEA hun zaakjes niet in orde heeft. Met andere woorden...ze betalen liever geen schade uit en hopend dat je de polis ergens bij het grofvuil hebt gezet (zodat je ook geen bewijs hebt) maar het incasseren van gelden daar zijn ze heel goed in!

Advies: Maak geen gebruik van de "verzekeringen" van ACHMEA want je wordt gewoon voor de gek gehouden. Tevens geen gebruik maken van de zogenaamde onafhankelijke site http://www.independer.nl want dat is gewoon een site van ACHMEA.
Beste mimatie,

Ik heb je reactie gelezen.

Wat een vervelende situatie. Het is onduidelijk waar jij de inboedelverzekering bij Achmea hebt ondergebracht. Stel dat de inboedel bij bijvoorbeeld FBTO Achmea of Avero Achmea is verzekerd kan je een kopie van je bankafschrift sturen zoals sephora30 ook aangeeft of even contact opnemen met de incassoafdeling om na te vragen wat er met je betaling is gebeurd.

Als je de verzekering bij Centraal Beheer Achmea hebt ondergebracht dan kan ik het een en ander voor je nakijken. Wanneer je hier gebruik van wilt maken kan je een mail met je gegevens sturen naar: webcare[@]centraalbeheer.nl, bij onderwerp graag Trosradar vermelden.

Met vriendelijke groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 17:18
door TonGr
Ik heb een inboedelverzekering en wilde een schade melden
Stel dat de auto bij bijvoorbeeld FBTO Achmea of Avero Achmea is verzekerd
Die kende ik nog niet, een inboedelverzekering voor de auto :mrgreen:

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 17:27
door Centraal Beheer
TonGr schreef:
Ik heb een inboedelverzekering en wilde een schade melden
Stel dat de auto bij bijvoorbeeld FBTO Achmea of Avero Achmea is verzekerd
Die kende ik nog niet, een inboedelverzekering voor de auto :mrgreen:

Bedankt voor de tip. :oops:

Ik heb het inmiddels aangepast.
Excuses hiervoor.

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 17:37
door rozemarijntje
Heb avero achmea nooit problemen,ja schade afhandeling duurt nu beetje lang maar ligt aan tegenpartij,ABN AMRO!!!!!!

Ja als je betaalbewijs hebt moet voldoende zijn,neem aan dat die niet bij het vuil ligt..polis doet er dan niet toe,betaalbewijs......

Misschien is het een administratieve fout,kan gebeuren,maar mail betaalbewijs en klaar is kees.


Maar als u da nog niet gedaan heeft...heetgebakerd dan....even bellen,mailen...afwachten en dan klagen??
Betaald is betaald,dan hoor je netjes je schade te krijgen...en dat zal vast gebeuren...

Hebben ze betaalbewijs al gehad ? Zeggen ze nog nee u bent niet verzekerd? Bent u al zover gekomen of eerst hier even stoom afblazen...

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 18:57
door Frantic2
hier nog 1 die al jaren bij CB verzekerd is!

Ik betaal per maand, laatst hele stomme eigen schuld schade gereden... auto, net 5 maanden in mijn bezit, volledig vergoedt en daar bovenop nog een leenauto gehad totdat ik mijn geld kreeg.....

Maar goed, ik betaal altijd op tijd.....

Ik wil de afloop eigenlijk wel weten, ook als de TS niet betaald blijkt te hebben en dus terecht naar de prullenbak is verwezen!

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 19:43
door rozemarijntje
Frantic2 schreef:hier nog 1 die al jaren bij CB verzekerd is!

Ik betaal per maand, laatst hele stomme eigen schuld schade gereden... auto, net 5 maanden in mijn bezit, volledig vergoedt en daar bovenop nog een leenauto gehad totdat ik mijn geld kreeg.....

Maar goed, ik betaal altijd op tijd.....

Ik wil de afloop eigenlijk wel weten, ook als de TS niet betaald blijkt te hebben en dus terecht naar de prullenbak is verwezen!
Ja wil ikook wel weten.... :wink:

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 10 jan 2013 19:51
door Frantic2
zat net even het vorige topic van ts te lezen.... is verder een keurige klant hoor :mrgreen: ! Echt niet rancuneus of zo.... maar even quoten...

Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Bericht door mimatie » 10 jan 2013 10:33
Pfff wat een grote ellende daar bij ACHMEA. Ik heb een inboedelverzekering en wilde een schade melden. Ik had een mevrouw aan de lijn genaamd [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] (afdeling schade) en wat is dat een onbeschofte & onfatsoenlijke die op geen enkele manier medewerking verleent.

Ze zeggen dat ik in de periode (wanneer de schade plaatsvond) niet verzekerd was terwijl ik de gehele jaarperiode alles in 1 keer vooruit heb betaald. Nu moet ik als klant zijnde alles gaan bewijzen dat ik wel verzekerd was omdat ACHMEA hun zaakjes niet in orde heeft. Met andere woorden...ze betalen liever geen schade uit en hopend dat je de polis ergens bij het grofvuil hebt gezet (zodat je ook geen bewijs hebt) maar het incasseren van gelden daar zijn ze heel goed in!

Advies: Maak geen gebruik van de "verzekeringen" van ACHMEA want je wordt gewoon voor de gek gehouden. Tevens geen gebruik maken van de zogenaamde onafhankelijke site http://www.independer.nl want dat is gewoon een site van ACHMEA.

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 11 jan 2013 14:49
door mimatie
@Centraal beheer,

Uiteindelijk toch alles geregeld! Zoals vermeldt was ik wel degelijk verzekerd (ze wisten niet hoe het kwam dat ik in het systeem in die periode als onverzekerd stond gemeld). Achmea heeft zijn excuses aangeboden en alles wordt alsnog geregeld en diegene die zo onbeschoft was daar zouden ze nog een stevig gesprekje mee voeren.

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 11 jan 2013 20:20
door rozemarijntje
Nou mooi dat het geregeld is!!ook opgelost,gelukkig!

Goed dat je jet hier neerzet!!

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 14 jan 2013 14:37
door Centraal Beheer
mimatie schreef:@Centraal beheer,

Uiteindelijk toch alles geregeld! Zoals vermeldt was ik wel degelijk verzekerd (ze wisten niet hoe het kwam dat ik in het systeem in die periode als onverzekerd stond gemeld). Achmea heeft zijn excuses aangeboden en alles wordt alsnog geregeld en diegene die zo onbeschoft was daar zouden ze nog een stevig gesprekje mee voeren.
Hallo mimatie,

Fijn om te lezen dat alles is gecorrigeerd.

Als je vragen hebt dan help ik je graag.

Met vriendelijke groet,

Natasja van het Centraal beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 22 nov 2013 11:24
door John4761
Centraal beheer moet je echt nooit geen klant van worden.

vroeger was centraal beheer een goede verzekeraar en hadden dan ook de intrigiteit en zorgplicht hoog staan.

sinds ze overgenomen zijn door Achmea is het een 100% commerciele club geworden.

de interne opleidingen bestaan alleen nog maar uit cursussen hoe poeder ik een claim af.

de trechter cursussen worden deze genoemd,en het wordt een tijd dat er een interne medewerker deze protocols naar buiten brengt.

Mensen zijn nummers geworden bij de Achmea groep.
ze hebben op alle kanten er een puinhoop van gemaakt!!.

de enigste manier om dit te stoppen is om je lopende verzekering onder te brengen bij een andere verzekerings maatschappij(die wat kleiner is en hun klanten nog als klanten zien).

mensen dit is echt een waardeloos verzekerings maatschappij

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 22 nov 2013 21:16
door dhc
hoe poeder ik een claim af
Iemand die claims wil afpoederen moeten we serieus nemen?

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 22 nov 2013 23:31
door volley
Wij hebben al onze verzekeringen 38 jaar geleden ondergebracht bij Centraal Beheer door onze leeftijd
zijn bepaalde verzekeringen zoals. o.a. een ORV afgelopen door de looptijd.

Wij hebben een eigen huis onze inboedel en opstalverzekering werd per 01-12-2013 verlengd met een premieverhoging we betaalden eerst 24,00 euro per maand en dat werd verhoogd naar 37,00 euro per maand.

Reden als je boven de 55 jaar bent, dan krijg je geen premiekorting meer want de schadegevallen bij ouderen is nu veel hoger dan vroeger, aldus de toelichting bij de brief die we ontvingen. Dit is je reinste discriminatie van ouderen.

Wat een kul argument deze verzekering hebben we nu via Independer ondergebracht bij een andere maatschappij voor 21,50 euro per maand net zoals de andere verzekeringen.

Trouwe klanten werden vroeger beloond door CB maar niet door Achmea.

Re: Centraal beheer ACHMEA...NOOIT DOEN!!!

Geplaatst: 23 nov 2013 09:37
door Mallet
John4761 schreef:Centraal beheer moet je echt nooit geen klant van worden.

vroeger was centraal beheer een goede verzekeraar en hadden dan ook de intrigiteit en zorgplicht hoog staan.

sinds ze overgenomen zijn door Achmea is het een 100% commerciele club geworden.

de interne opleidingen bestaan alleen nog maar uit cursussen hoe poeder ik een claim af.

de trechter cursussen worden deze genoemd,en het wordt een tijd dat er een interne medewerker deze protocols naar buiten brengt.

Mensen zijn nummers geworden bij de Achmea groep.
ze hebben op alle kanten er een puinhoop van gemaakt!!.

de enigste manier om dit te stoppen is om je lopende verzekering onder te brengen bij een andere verzekerings maatschappij(die wat kleiner is en hun klanten nog als klanten zien).

mensen dit is echt een waardeloos verzekerings maatschappij
Het enige wat ik hier waardeloos aan vind is jouw taalvaardigheid.

"Centraal beheer moet je echt nooit geen klant van worden". Dan ga ik maar snel klant worden dan hè!

Waar baseer je deze uitspraken op? Als je geen voorbeelden geeft ter onderbouwing kan niemand daar wat mee.