LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garant4U fietsverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
suyke007
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:28

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door suyke007 »

Nu weten we nog steeds niet wat we kunnen ondernemen, ik heb nergens een failliesement van garant4U gevonden..
groet Ellen

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat willen jullie gaan doen ? Het bedrag is te klein en de kosten te hoog om te gaan procederen. Voor dat geld had je beter een goed slot kunnen kopen.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Garant4U fietsverzekering is niet te vinden onder KvK.

BPENL
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:38

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door BPENL »

Achter op het ADO V.O.F fietsgarant formulier staat een adres Bredeweg 45 Moerkapelle, heb hier hoort telefoonnummer bij 079-3169601, krijg hier ook geen contact.
Enige augustus 2012 nog contact gehad met ADO fietsplan, toen leek er niets aan de hand.
Verzekering zou nog tot 27-02-2014 lopen.
Jammer maar helaas ?

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Garant4U B.V. in Hoogvliet Rotterdam - Verzekeringen ...





www.telefoonboek.nl › ... › Verzekeringen Hoogvliet Rotterdam


Garant4U B.V. in Hoogvliet Rotterdam, Baarsweg 216, 3192VT - Telefoonnummer, informatie en kaart van Garant4U B.V. - Rubriek Verzekeringen.

BPENL
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:38

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door BPENL »

KvK nr. 54968216, 06-85807599 (direct naar een VM) gebruikt het oude ADO fietsgarant email adres (komt niet aan).
Bedrijf bestaat wel en staat inderdaad op bovenstaand adres ingeschreven, hoe verder ??

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Garant4U staat garant 4 u géén uitkering bij diefstal.

sun79
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2013 15:21

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door sun79 »

Ik heb nu ook met de Nederlandse bank contact gehad. Die hebben inmiddels ook meerdere klachten binnen gekregen. Zij zijn een onderzoek gestart, maar kunnen niet bemiddelen tussen de verzekeringsnemer en dat malefide bedrijf. Ze raden aan om een gerechtelijke procedure te starten, omdat ze contractbreuk hebben gedaan. Het bedrag van de verzekering vind ik een hoop geld om zomaar kwijt te zijn, maar ik heb geen geld om een advocaat in de arm te nemen, wat nog meer gaat kosten.
Worden deze berichten ook door Tros radar gelezen? Kunnen jullie niet ingrijpen, voordat ze nog meer slachtoffers maken? Het is door dit forum duidelijk dat ze vele slachtoffers hebben gemaakt.

bellajoke
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2013 13:40

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door bellajoke »

hallo ook ik heb een ado fietsgarantie afgesloten, nu is mijn fiets gestolen, wat moet ik nu

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Probeer eens een declaratie.
Ik ben benieuwd.

onverzekerd1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2013 19:05

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door onverzekerd1964 »

Ik heb in november 2012 een fiets gekocht bij ADO Bike in Den Haag. Via hen fietsverzekering afgesloten a 125,00 voor 3 jaar (dus van 1-12-2012 tot 31-11-2015) bij Garant4U. Op 30 december 2012 krijg ik van Garant4U een brief dat ze "hun activiteiten helaas per direct hebben gestaakt". Wat de gevolgen zijn voor de lopende verzekering mag ik zelf invullen, want in hun brief geen woord hierover.
Op 23 januari 2013 krijg ik van de fietshandelaar ADO Bike te Den Haag een brief waarin staat dat zij door Garant4U zijn geinformeerd over aanstaande faillissement aanvraag. ADO Bike legt in deze brief uit dat Garant4U de ontvangen premies voor de fietsverzekering niet aan de klanten zal terugbetalen en dat de fiets niet meer verzekerd is. ADO Bike geeft in de brief diverse mogelijkheden om stappen te ondernemen tegen Garant4U. ADO Bike biedt als tegenprestatie voor het ongemak (zijn ze niet verplicht) 20% van de premie voor een nieuwe verzekering bij UNIGARANT (ANWB) te willen vergoeden of 50% korting op een fietsslot naar keuze te geven.
Ik sluit mij graag aan bij collectieve acties tegen Garant4U!!!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door GJvdZ »

[off topic] Ik heb ooit een keer een fiets gekocht bij ADO. De kwaliteit daarvan was zo bedroevend slecht dat een verzekering voor dat schroot sowieso al zinloos was. Zelfs een beetje fietsendief weet dat je die zooi niet moet stelen.

yous
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2013 17:26

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door yous »

Ik heb in april 2012 twee fietsen gekocht bij ADO Bike in Den Haag. Via hen fietsverzekering afgesloten a 200,00 voor 3 jaar (dus van 1-04-2012 tot 1-04-2015) bij Garant4U. Op 30 december 2012 krijg ik van Garant4U een brief dat ze "hun activiteiten helaas per direct hebben gestaakt". Wat de gevolgen zijn voor de lopende verzekering mag ik zelf invullen, want in hun brief geen woord hierover.
Op 23 januari 2013 krijg ik van de fietshandelaar ADO Bike te Den Haag een brief waarin staat dat zij door Garant4U zijn geinformeerd over aanstaande faillissement aanvraag. ADO Bike legt in deze brief uit dat Garant4U de ontvangen premies voor de fietsverzekering niet aan de klanten zal terugbetalen en dat de fiets niet meer verzekerd is. ADO Bike geeft in de brief diverse mogelijkheden om stappen te ondernemen tegen Garant4U. ADO Bike biedt als tegenprestatie voor het ongemak (zijn ze niet verplicht) 20% van de premie voor een nieuwe verzekering bij UNIGARANT (ANWB) te willen vergoeden of 50% korting op een fietsslot naar keuze te geven.
Ik sluit mij graag aan bij collectieve acties tegen Garant4U!!!

Scb
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2013 09:38

Re: Garant4U fietsverzekering

Ongelezen bericht door Scb »

Is het niet heel opvallend dat ADO bike bij elke klacht van garant4u betrokken is.
Ook bij ons was een fiets gestolen die bij Ado bikes vandaan kwam en verzekers was bij garant4u.wij aangifte gedaan en naar ado bike in zaandam gegaan met alle papieren en daar kregen wij te horen dat garant4u failliet was en ado bike helaas niets voor ons kon betekenen. Wij vertrouwde het verhaal vam de verkoopster niet en zijn gaan googlen en kwamen hier terecht..en het viel ons meteen op dat ado bikes ook veel genoemd word op dit forum wat we wel heel erg toevallig vinden helemaal omdat we het verhaal vam de verkoopster niet vonden kloppen... pure oplichterij van ado bikes?? Ik heb er in ieder geval een nare smaak aan overgehouden

Gesloten