LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voogd en voogd auto verzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
waalder henk
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2013 12:13

voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door waalder henk »

hallo allemaal

probleem zijn ze aan het oplossen

groetjes henk
Laatst gewijzigd door waalder henk op 11 feb 2013 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Byob
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 okt 2006 10:54

Re: voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door Byob »

Voorzien de voorwaarden of de polis in een eigen risico van € 200,00 bij casco schade?

Zo ja is het ook niet aan Voogd en Voogd, om deze aan u te betalen, maar zal deze door de veroorzaker aan u, of via Voogd en Voogd, aan u betaald moeten worden. Voogd en Voogd voert op dit moment alleen uit wat u ook van de polis mag verwachten. Uw schade vergoeden en deze proberen te verhalen.

Wat is de reactie van Voogd en Voogd dat het allemaal zo lang duurt? Reageren de maatschappij en tegenpartij niet?

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door Emcede »

Ik mis twee zaken in je verhaal:
- als jij op je autopolis een eigen risico van 200 euro hebt, klopt het dat je dit bedrag pas krijgt als de schade verhaald is. Welke reden geeft Voogd &Voogd op dat het zo lang duurt?
- Voogd & Voogd werkt met tussenpersonen. Heb je je eigen tussenpersoon ook aan het werk gezet om hier achteraan te gaan?

waalder henk
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2013 12:13

Re: voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door waalder henk »

Hallo

De reden dat het zolang duurt komt omdat ze blijkbaar bij een verkeerde verzekerings-maatschapij aan het claimen waren.
Na verschillende e-mails waar ik geen reactie op kreeg heb ik vandaag in een keer een email van voogd ontvangen dat ze nu de goede maatschappij hadden en daar een claim neer gelegd hebben.Wel raar dat ze nu reageren nadat ik een forum open. Ik snap alleen de volgende zin niet helemaal.
Voor alle volledigheid vermelden wij overigens nog dat het verhaal van uw eigen risico geen taak is voor uw cascoverzekeraar is, maar als service wordt meegenomen in onze poging het door ons uitgekeerde bedrag te verhalen op de schuldige partij.
Ik maak daar op uit van mocht het niet lukken de schade te verhalen ik mijn eigen risico kwijt ben.
Ik heb in ieder geval beantwoord dat ik even stop met forum,s en verder media contact en wacht het nog even af.
Neemt niet weg dat ik een auto verzekering heb en denk goed verzekert te zijn en dat er schade gemaakt word die ook nog schuld bekend heeft en dat het dan mij 200 euro moet kosten.
beetje raar

groetjes henk

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door Frantic2 »

klopt toch? jij hebt 200 eigen risico en helemaal volgens de regels, zou je dat zelf moeten verhalen op de tegenpartij.

Gelukkig neemt in de praktijk je maatschappij dit regres over. Vroeger moest je zelfs een officiële verklaring ondertekenen dat zij in jouw naam mochten handelen....

Maar als je iets niet snapt..... waarom vraag je dat dan niet aan de briefschrijver?

Byob
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 okt 2006 10:54

Re: voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door Byob »

Lijkt raar, is het niet. De polis doet wat hij moet doen. Als u de volledige schade vergoed had willen hebben had u een polis zonder eigen risico moeten nemen.

Alleen jammer dat het verhalen van de schade lang duurt.

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Sluit me aan bij twee bovenstaande reageerders, U hebt bij het aangaan van de verzekering gekozen voor een eigen risico van 200 euro, dat betekend dat iedere schade die u claimt u 200 euro kost.(en dat u minder premie betaald dat iemand die geen ER heeft)

Nu hebt u in dit geval "geluk" dat de schade die u geclaimt heb verhaalbaar is bij een ander, dus krijgt u die 200e terug van de verzekeraar van de veroorzaker.

Dat uw maatschappij u helpt om deze 200e terug te krijgen is alleen maar prijzenswaardig zij hoeven dan niet te doen ( heel veel maatschapijen , met name de goedkope doen het ook niet!), maar ze doen het uit service wel voor u.

Uw klacht is dus eigenlijk dat VenV uw eigen risico niet aan u wil voorschieten tot u het terug hebt.

En ik denk niet dat ze het zo erg vinden dat u dit topic geopend heeft, want zo slecht komen ze niet uit de bus, een ieder die er wat vanaf weet (of de reacties leest) weet dat VenV hier niets verkeerd doet.

Wat ik wel vervelend voor u vind is dat het zo lang duurt.

Voogd & Voogd
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2012 15:06

Re: voogd en voogd auto verzekering

Ongelezen bericht door Voogd & Voogd »

Geachte heer Waalder,

Spijtig dat u deze ervaring hebt met ons bedrijf. Wij beschouwen dit als een klacht en gaan het verder voor u uitzoeken. Wilt u voor de volledigheid uw polis- en schadenummer mailen naar [email protected]? Uw klacht wordt vervolgens in onze interne klachtenregistratie opgenomen. Derhalve zullen u via die weg verder op de hoogte houden.

U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk bericht.

Met vriendelijke groet,
Voogd & Voogd Verzekeringen

Gesloten