LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cardif.........Kijk uit

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
ruud2324
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2013 01:03

Cardif.........Kijk uit

Ongelezen bericht door ruud2324 »

Voor het tekenen van onze hypotheek werd ons een Cardif HOP Hypotheek opvang polis aangepraat voor 14000 euro in 2003 Hierbij werd een groot reclame blaadje aangeboden (Dat nog steeds voor de liefhebbers in ons bezit is) Er stond letterlijk: wanneer je een Cardif HOP polis zou kopen altijd kon blijven wonen in je woning Helemaal niet waar hoor......! Let op Dit gaat maar over een maximaal bedrag Wanneer je dat bereikt hebt moet je alsnog weg uit je huis Zeker met een WIA uitkering alleen Lees de kleine lettertjes aub Wij zijn erin getuind De uitkering stond overigens wel op het polis blad, maar dat was onderdeel van de kleine lettertjes en die kregen we pas veel later na het ondertekenen van de hypotheek Zelfs onze adviseur geloofde dat we konden blijven met zo'n HOP Cardif polis (Daar hebben we nog oude brieven van De adviseur zelf is met de noorderzon vertrokken) Helaas is mijn man is ziek geworden Daarna heeft Cardif wel uitgekeerd Maar de uitkering stopte en we zaten toen in de moeilijkheden Terwijl er op het polis blad stond dat we altijd de hypotheek vergoed zouden krijgen Niet waar hoor! Gewoon oplichters Nu zit ik met mijn zieke man in de problemen door Cardif en gaan ons huis verkopen Cardif had moeten waarschuwen dat het reklame blaadje een leugen was en het polis blad niet de waarheid vertelde ......Pas op aub

ruud2324
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2013 01:03

Re: Cardif.........Kijk uit

Ongelezen bericht door ruud2324 »

Bedankt voor uw reactie Sorry was maart 2004 Op de radio hoorde men toen veel reclame over Cardif HOP wat betekend Hypotheek opvang en zoals het reclame blad van deze verzekering ook zegt geen zorgen U kunt blijven wonen......

Bosjesman
Berichten: 263
Lid geworden op: 15 feb 2007 14:09

Re: Cardif.........Kijk uit

Ongelezen bericht door Bosjesman »

begrijp ik nu goed dat ze een maximale uitkeringstermijn hebben en dar die nu om is?

BNP Paribas Cardif
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 nov 2012 15:03

Re: Cardif.........Kijk uit

Ongelezen bericht door BNP Paribas Cardif »

Goedemorgen,

Namens het Klachtenbureau van BNP Paribas Cardif wil ik graag uw klacht in behandeling nemen.

Hiervoor vraag ik u om uw klacht, inclusief uw naam, adresgegevens en eventueel polisnummer te e-mailen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
Barbara van Dun - Prins

Gesloten