LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Idiote verzekeringspremieverhoging?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Idiote verzekeringspremieverhoging?

Ongelezen bericht door Noble »

Hallo medebestuurders,

Hebben jullie óók zo'n idiote VERHOGING van de verzekeringspremie gekregen??? :evil:
Ik zit (zát lol) bij Unigarant met mijn e-scooter, en betaalde afgelopen jaar: 29.37 INCLUSIEF de assurantie belasting.

Nu kreeg ik een gisteren een brief;
bla bla bla, verzekering aangepast bla bla.. (voelt u em óók al??) verhoging?? 57% !!! effe dokken komende jaar 39,88, dus inplaats van premie naar benéden als dank voor mijn schadevrij rijden..... BOETE :evil:

Ik bel:
komt door diefstallen.. ...... (huh?? ik ben gewoon WA dus NIKS met diefstal voor mij en dan 57% !! omhoog?? :roll: )
komt door regio............ (huh?? ik woon Noord-oost Nederland, het enige wat ik zou kunnen tegenkomen is een KOE zonder reflectie jasje :lol: en dan nog kan ik 'm al van verre zien... in dit open landschap.

BULL $hit dus... :x

Gauw even wat ingeklopt op internet en wat denk je ?? UNIVE heeft een VEEEEEL betere aanbieding, zelfs láger dan de Unigarant van vorig jaar.. ik ga voor komende jaar 24.25 betalen NIKS omhoog dus...... :lol:

ik zeg dus: GRAAG m'neer, doet u voor mij maar zo'n polis. IK.. laat mij NIET voor idioot verklaren en neem actie

ik zeg: PAYBACK time :twisted:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Idiote verzekeringspremieverhoging?

Ongelezen bericht door tenormin »

En, wat kreeg u te horen toen u Univé inlichtte dat u "niks geen verhoging" ging betalen? "Dat is prima, mevrouw/meneer"?

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Idiote verzekeringspremieverhoging?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Noble schreef:Hallo medebestuurders,

Hebben jullie óók zo'n idiote VERHOGING van de verzekeringspremie gekregen??? :evil:
Nee en dan hoef ik zeker niet verder te lezen, omdat ik niet tot de doelgroep behoor?

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Idiote verzekeringspremieverhoging?

Ongelezen bericht door Noble »

tenormin schreef:En, wat kreeg u te horen toen u Univé inlichtte dat u "niks geen verhoging" ging betalen? "Dat is prima, mevrouw/meneer"?
Ze gaven aan dat er al veel mensen overgaan.
Een garantie dat bij Univé géén verhogingen zullen plaats vinden kan natuurlijk niet gegeven worden. Maarrrrrrr 57% ?? dát leek hem wel érg sterk.
Gezien het feit dat ik gewoon een WA-tje wil, waarop dus GEEN diefstal etc van toepassing is, lijkt het hem ZEER onwaarschijnlijk zo'n 57% VERHOGING.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Idiote verzekeringspremieverhoging?

Ongelezen bericht door Noble »

Dirkie schreef:
Noble schreef:Hallo medebestuurders,

Hebben jullie óók zo'n idiote VERHOGING van de verzekeringspremie gekregen??? :evil:
Nee en dan hoef ik zeker niet verder te lezen, omdat ik niet tot de doelgroep behoor?
Gewaarschuwd mens telt voor 2, het kan natuurlijk NOOIT kwaad om (al behoor je niet tot de doelgroep) je eigen polis(sen) eens te checken of er stiekem iets veranderd is, ofdat een ander veel goedkoper is.

Mijn Aegon bleek spontaan 2x duurder te zijn (met mijn opstal/inboedel/tuin) dan mijn nieuw gevonden verzekeraar op internet en óók nog eens met betere voorwaarden.

Ook Aegon heb ik vriendelijk bedankt voor het wakkerschudden ( verzekeraars noemen mensen die nooit hun polissen tegen het licht houden -slapende klanten- ) d.m.v. een verhoging van de bonussen.. ehhh, bedoel natuurlijk "geclaimde schades" .

Iedereen is vrij om te kiezen wat hij wel of niet wil lezen/ weten.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Idiote verzekeringspremieverhoging?

Ongelezen bericht door Noble »

De bruto premie wás: 69.37

De bruto premie ging naar: 109.86

en dan je kortingen etc er af + ass. belasting

Gesloten