LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACHMEA hypotheek aflossen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
zeiler
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 nov 2014 13:17

ACHMEA hypotheek aflossen

Ongelezen bericht door zeiler »

Eind oktober 2015 hypotheek afgelost. Nu wordt altijd in de eerste week van volgende maand de rente afgeschreven door Achmea. Dus 1e week november de afschrijving voor oktober. MAAR in eerste week december wordt weer afgeschreven. .. Dit klopt dus niet. Dus een email gestuurd. MAAR Achmea heeft altijd 2 - 5 weken nodig om op emails te antwoorden. Toevallig komt deze week (dus 1 maand plus 1,5 week later) de brief binnen dat ze mijn algehele aflossing ontvangen hebben en de opmerking dat ik altijd 1 maand achteraf (rente) betaal. Hebben meer mensen problemen met ACHMEA Hypotheken???

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: ACHMEA hypotheek aflossen

Ongelezen bericht door kweenie »

Had je eind oktober echt de hypotheek ook formeel afgelost, of is toen het geld naar Achmea overgemaakt? Daar zit altijd nog wel een verschil tussen.

zeiler
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 nov 2014 13:17

Re: ACHMEA hypotheek aflossen

Ongelezen bericht door zeiler »

Alles via mail van te voren geregeld, ook van Achmea een aflosnota ontvangen. MAAR wat is nu een maand achteraf. Eind oktober afgelost. Houdt dat in dat er ook nog in de eerste week van december afgeschreven mag worden ?? Voor mij is afschrijven in eerste week november de maand achteraf.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: ACHMEA hypotheek aflossen

Ongelezen bericht door tijger1 »

Gewoon even contact opnemen met Achmea en de aflosnota bespreken. Is er op 1 november ook geincasseerd? Of zat november opgenomen in de aflosnota?

Zij hebben wellicht verzuimd de automatische incasso stop te zetten.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ACHMEA hypotheek aflossen

Ongelezen bericht door vroem »

een automatische incasso kan je storneren toch? zou wel even zorgen dat je zeker weet dat er niets verschuldigd is en dat alle data kloppen...

Gesloten