LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure prolongatie Polis Direct autoverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Dure prolongatie Polis Direct autoverzekering

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Attentie voor diegenen die een WA verzekering hebben bij Polis Direct.
Ik kreeg zojuist de prolongatiepolis binnen voor mijn WA + inzittendenverzekering.
Daar waar ik vorig jaar € 344.- betaalde is de nieuwe factuur nu maar liefst € 455.-
Een verhoging van 32,27 % !!!

Een jaar of 4 geleden naar hen gegaan wegens de lage premies, maar deze verhoging vind ik buitensporig.
Krijg je je factuur, dan zéker even verder kijken!
Een snelle zoektocht, zonder gebruikmaking van sites als Independer, op internet leverde me veel goedkopere polissen op, nauwelijks duurder dan ik vorig jaar betaalde, bijvoorbeeld Univé. Ik kan voor een heel jaar verzekerd zijn voor € 369.-

staraad
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 aug 2017 12:32

Re: Dure prolongatie Polis Direct autoverzekering

Ongelezen bericht door staraad »

Verzekeringspremies moet je jaarlijks tegen het licht houden. En gewoon overstappen wanneer voorwaarden of premies aangepast worden.
Dat recht heeft u. Het heeft mij al vele honderden euro's bespaard.
Ik zat 2 maanden bij Inshared toen de premie al verhoogd werd..... Bij online aanmelding bleek dezej nog steeds op het oude niveau geoffreerd te worden, m.a.w. voor nieuwe klanten wordt een scherpe premie neergezet om deze binnen te halen. Zodra je klant bent wordt het anders... We all benefit.....toch?
Ik zit nu bij Promovendum, die doen dat heel wat netter en scherper!
Maar ieder jaar even premie-checken levert absoluut geld op.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dure prolongatie Polis Direct autoverzekering

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

staraad schreef:Verzekeringspremies moet je jaarlijks tegen het licht houden. En gewoon overstappen wanneer voorwaarden of premies aangepast worden.
Dat recht heeft u. Het heeft mij al vele honderden euro's bespaard.
Ik zat 2 maanden bij Inshared toen de premie al verhoogd werd..... Bij online aanmelding bleek dezej nog steeds op het oude niveau geoffreerd te worden, m.a.w. voor nieuwe klanten wordt een scherpe premie neergezet om deze binnen te halen. Zodra je klant bent wordt het anders... We all benefit.....toch?
Ik zit nu bij Promovendum, die doen dat heel wat netter en scherper!
Maar ieder jaar even premie-checken levert absoluut geld op.
Na meer dan een jaar zou TS al een keer of 2 overgestapt kunnen zijn.

Gesloten