LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centraal Beheer zet eenzijdig verzekering stop

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
neergaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2018 10:25

Centraal Beheer zet eenzijdig verzekering stop

Ongelezen bericht door neergaard »

Ik kreeg een brief van Centraal Beheer dat mijn woonverzekering is vernieuwd, per 1 aug wordt hij omgezet naar nieuwe woonverzekering .
Ik heb een verzekering die niet in het geheel wordt overgenomen in de nieuwe , het onderdeel Pechhulp Wonen, waarvoor ik een bepaald bedrag per maand betaal stopt per 1 aug. 2018 . Zij stoppen met deze service .

Kunnen zij dit zo doen de brief kreeg ik 9 mei 2018,

graag reactie,
neergaard
Laatst gewijzigd door Radar op 16 mei 2018 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Centraal Beheer zet eenzijdig verzekering stop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarom zouden ze het niet mogen doen? Alles verandert, dus ook verzekeringen. Ze geven op tijd aan dat ze gaan stoppen met dat onderdeel, dan kunt u op zoek naar een alternatief.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Centraal Beheer zet eenzijdig verzekering stop

Ongelezen bericht door scontra »

neergaard schreef:Ik kreeg een brief van Centraal Beheer dat mijn woonverzekering is vernieuwd, per 1 aug wordt hij omgezet naar nieuwe woonverzekering .
Ik heb een verzekering die niet in het geheel wordt overgenomen in de nieuwe , het onderdeel Pechhulp Wonen, waarvoor ik een bepaald bedrag per maand betaal stopt per 1 aug. 2018 . Zij stoppen met deze service .

Kunnen zij dit zo doen de brief kreeg ik 9 mei 2018,

graag reactie,
neergaard
Een verzekeraar kan/mag altijd zijn product vervangen door een ander vergelijkbaar product, onderdelen schrappen of toevoegen, of een geheel nieuw product aanbieden. Alles is eindig en dat geldt ook voor verzekeringsproducten.
Het is aan u als klant om te bepalen of u daar al dan niet mee akkoord kunt/wil gaan.
Bij dergelijke wijzigingen kan de verzekering worden beëindigd en kunt u zoeken naar een bij uw wensen passende verzekering/verzekeraar.

neergaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2018 10:25

Re: Centraal Beheer zet eenzijdig verzekering stop

Ongelezen bericht door neergaard »

Dank voor jullie reactie, vriendelijke groet

stofzuigertje

Re: Centraal Beheer zet eenzijdig verzekering stop

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als 99% deze extra Service niet wilde is het erg duur om deze te blijven aanbieden en uit te voeren.
Dan mag je wegens tekort gebruikers deze laten vervallen.

De verzekering bleef maar omdat je nu een aanpassing kreeg kun je wel weg naar andere, maar of daar voor ongeveer dezelfde prijs dit wel word aangeboden is flink zoeken... ik vermoed van niet.

Gesloten