LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
pina
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jan 2010 14:16

Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door pina »

heeft iemand ervaring met de autoverzekeringen vn Inshared? Ik heb een premieberekening gemaakt en ik ben vergeleken met andere verzekeraarsa bij Inshared veel goedkoper uit? Kan dat wel????? Waar is de adder onder het gras???

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door tiptoo »

heb je ook de test gedaan dat je schade jaren hebt ? moet je eens doen dan ken je er niet eens bij , ik vertrouw ze niet hou het wel bij de vaste verzekeraars die er al waren.

MAXIEM

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door MAXIEM »

pina

Het is echt onverstandig om met dit soort cowboys in zee te gaan. Goedkoop wordt duurkoop en uiteindelijk betaal je linksom danwel rechtsom meer.

Maxiem.

pina
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jan 2010 14:16

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door pina »

Ik vond het al verdacht maar ik werd toch aangetrokken door de prijs. Dan stap ik maar niet over.
Ik ben verzekerd bij Unive maar na 1 schade heb ik een premieverhoging van 60 procent gekregen en meteen 4 schadevrije jaren ingeleverd.
Dus ik ben teleurgesteld in Unive en ik wil overstappen

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door tiptoo »

pina schreef: Dus ik ben teleurgesteld in Unive en ik wil overstappen

dit doet elke verzekering pina....ook ik heb vorig jaar schade gemaakt met de gladheid , tis nou eenmaal zo en dan ken je beter blijven zitten dan dit soort verzekeraars op te zoeken zie een topic hieronder wat een gedoe deze persoon heeft.

InShared
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 okt 2010 12:09

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door InShared »

Graag willen wij (InShared) inhaken op deze discussie.

InShared is een initiatief van Achmea. De grootste verzekeraar van Nederland staat achter ons. We zijn in de meeste gevallen goedkoper dan alle anderen, omdat we echt internet only zijn en niet nog bijvoorbeeld een duur callcenter hoeven te betalen. Bij InShared kennen we geen bonus/malus omdat wij geloven in het belonen van goed gedrag. Wij zijn er namelijk voor mensen die bewust in het leven staan, die net als wij vinden dat je schade beter kunt voorkomen en daar ook moeite voor willen doen. Dat heeft als voordeel dat we de premie dus niet automatisch verhogen na een schade.

Beste Pina, als u vragen heeft over InShared, dan kunt u ons vraag stellen door een e-mail te sturen naar [email protected]

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door tiptoo »

@InShared wat een kul verhaal zeg....kijk op de site pina en je zal zien bij schade kom je bij hun niet binnen , of je betaalt je scheel aan premie

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door tiptoo »

Pindakaaspotje schreef:
dus.. lijkt me niet meer dan logisch. .
dus zijn we het eens :mrgreen:

Vooruit
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 okt 2010 11:36

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door Vooruit »

Volgens mij is Inshared gewoon echt een van de goedkopere. Ik zie bij http://www.vergelijkenautoverzekering.c ... ering.html dat ze bij de Consumentenbond ook een keer als beste uit de test kwamen?

En Allsecur schijnt ook goed te scoren, maar ik vraag me af of de onderbouwing wel goed is. De selectie heeft plaatsgevonden op meeste stemmen, en niet zoals bij de Consumentenbond op een inhoudelijke vergelijking ....

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Autoverzekering Inshared betrouwbaar?????

Ongelezen bericht door tiptoo »

Vooruit schreef:Volgens mij is Inshared gewoon echt een van de goedkopere.

En Allsecur schijnt ook goed te scoren, maar ik vraag me af of de onderbouwing wel goed is. De selectie heeft plaatsgevonden op meeste stemmen, en niet zoals bij de Consumentenbond op een inhoudelijke vergelijking ....

droom lekker verder :mrgreen:

Gesloten