Als ze overduidelijk geen hout snijden? Ja, natuurlijk. Het helpt niet om mensen te bevestigen in onjuiste onderbuikgevoelens.
Energieleveranciers zijn cowboys met slimme energiemeters uitlezen.
de auditu
vindt dit leuk
-
Re: Energieleveranciers zijn cowboys met slimme energiemeters uitlezen.
Ik denk dat sommige cowboys hier nog steeds niet doorhebben dat een lasso van touw is in plaats van een baksteen...
Dit bedoel ik dus. Als je er niet meer uitkomt het verhaal zo draaien dat het weer jouw richting uit staat. Precies zoals in de voorgaande discussie aangetoond werd. Dat is dus ook precies het idiote aan deze discussie. Zo overtuigd van je eigen argumenten zijn dat je alles in het werk stelt om die (tot in het belachelijke) te verdedigen.
Klopt. Maar TS heeft geen discussie aangezwengeld of met meetgegevens bezit van aquarium, of game PCs is aan te tonen, of dat het boevengilde er profijt van heeft.
En daar is ook geen reden toe. Vast staat dat meetgegevens persoonsgegevens zijn, en als dusdanig behandeld dienen te worden.
Moneyman
en moederslink
vinden dit leuk
Klopt. TS heeft volkomen gelijk dat hij vragen stelt over en moeite heeft met wat er in zijn situatie gebeurt.16again schreef: ↑04 jul 2022 13:54Klopt. Maar TS heeft geen discussie aangezwengeld of met meetgegevens bezit van aquarium, of game PCs is aan te tonen, of dat het boevengilde er profijt van heeft.
En daar is ook geen reden toe. Vast staat dat meetgegevens persoonsgegevens zijn, en als dusdanig behandeld dienen te worden.
Dat staat volkomen los van de conspirancy-theorieën die daarna aan de orde komen en die niets met de vraag van TS te maken hebben. Overigens heeft TS zelf nooit meer gereageerd in zijn topic.
Volgens mij was het een voorbeeld wat ik gaf wat je met data kan doen, meer niet.
-
Een totaal onrealistisch voorbeeld dat u ter hand en ter tand probeerde te verdedigen.
Is dat zo? Ik heb nog nergens uit gezien dat dat niet mogelijk iszijn alleen maar persoonlijke meningen.juliomariner schreef: ↑04 jul 2022 15:40Een totaal onrealistisch voorbeeld dat u ter hand en ter tand probeerde te verdedigen.
Laatst gewijzigd door Onkruid71 op 04 jul 2022 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hou toch op. In theorie is het ook mogelijk dat de paus zich tot het boeddhisme bekeerd.
Volgens mij gaf je voorbeeld nu precies het omgekeerde aan, dat je met de data an sich niets kan.
Vandaar dat er later bijgehaald werd dat je dan social media van de betreffende persoon erbij moest halen, tot uiteindelijk zelfs door de ramen kijken.
-
Totaal onrealistisch dus.
-
Nou...juliomariner schreef: ↑04 jul 2022 15:54Hou toch op. In theorie is het ook mogelijk dat de paus zich tot het boeddhisme bekeerd.
https://boeddhistischdagblad.nl/nieuws/ ... he-tempel/
-
Ik geloof niet dat hij zich toen bekeerd heeft.