LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mishandeld door politie agent

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Winterman »

MAXIEM schreef: Ik weet niet of jij wel eens met je broekriem zelfmoord hebt gepleegd, maar van mafkezen is ten deze dan zeker geen sprake.
Hij mag zich schamen voor de kwalificatie, maar jij voor de vraag.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik weet niet of jij wel eens met je broekriem zelfmoord hebt gepleegd, maar van mafkezen is ten deze dan zeker geen sprake.
Ik schaam me niet voor de kwalificatie of gaan we iemand die zelfmoord pleegt "Geestelijk stabiel" noemen ?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door ciske »

Ik schaam me niet voor de kwalificatie of gaan we iemand die zelfmoord pleegt "Geestelijk stabiel" noemen ?
niet echt nee, en schamen? nee dat hoef jij niet bprosman , eerder de mensen die zelf niet weten hoe het er toe gaat.

Karin079
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jul 2011 16:47

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Karin079 »

boef530 schreef:Tja dubbel parkeren, een uitstaande boete en ook nog onverzekerd, als je dat voor je kiezen krijgt wordt je niet blij. Kun je een paar dingen doen, je werkt mee en blijft respectvol dan is het zo klaar, je werkt tegen en het gedrag dat jij vertoont krijg je keihard terug. Simpel toch!!!
Al heeft hij zich zo gedragen,dan nog is het gedrag van de agent niet geoorloofd en toegestaan.De agent hoor zich niet uit te laten dagen tot mishandeling.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik zal vermoedelijk nu nog slechts een van de weinigen zijn, maar ik geloof het verhaal van de topicstarter nog steeds niet.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Karin079 schreef: Al heeft hij zich zo gedragen,dan nog is het gedrag van de agent niet geoorloofd en toegestaan.De agent hoor zich niet uit te laten dagen tot mishandeling.
Volledig mee eens een agent hoeft niet over te gaan tot geweld als dat helemaal niet nodig is.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door puma73 »

TS moest in afwachting van in een cel plaats nemen en wilde dit niet.

Als je bent aangehouden heb je niks te willen, maar te doen wat je gezegd wordt.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Chocomelk »

puma73 schreef:TS moest in afwachting van in een cel plaats nemen en wilde dit niet.

Als je bent aangehouden heb je niks te willen, maar te doen wat je gezegd wordt.
Klopt mee eens maar dan nog hoef je niet mishandeld te worden.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Jolijn »

puma73 schreef:TS moest in afwachting van in een cel plaats nemen en wilde dit niet.
Als je bent aangehouden heb je niks te willen, maar te doen wat je gezegd wordt.
Laat dat dan netjes gezegd en uitgelegd worden.
Daarvoor ben je politieagent ................... en geen 'crimineel'.

Karin079
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jul 2011 16:47

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Karin079 »

kuklos schreef:Ik zal vermoedelijk nu nog slechts een van de weinigen zijn, maar ik geloof het verhaal van de topicstarter nog steeds niet.
Ik geloof ook niet dat hij zo braaf was als hij beschrijft

Mrdc
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 feb 2012 11:15
Locatie: Ottersum

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Mrdc »

Beste weco,

Hierin kan ik alleen aangeven dat het deels u fout is zo te gaan rijden onverantwoord is daarvoor ook geen simpatie, maar een agent behoord zich hierbij ook aan de wet te houden, je kunt contact leggen met de rijksrecherche deze zijn om onderzoek te doen tegen mishandeling van een agent ook kun je daar eveneens aangifte van doen zorg wel hierbij dat je de bewijzen van dit voorval wel ten handen hebt of een verklaring van de arts waar het hierin duidelijk staat beschreven wat zijn/haar bevindingen waren en wanneer en zo duidelijk mogelijk.

Met vriendelijke groet, Mrdc

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Winterman »

Mrdc schreef:deze zijn om onderzoek te doen tegen mishandeling van een agent
Heeft hij dan die agent mishandeld? :shock:

Mrdc
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 feb 2012 11:15
Locatie: Ottersum

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Mrdc »

Winterman schreef:
Mrdc schreef:deze zijn om onderzoek te doen tegen mishandeling van een agent
Heeft hij dan die agent mishandeld? :shock:
De agent heeft de verzekerde mishandeld zoals staat bechreven:D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door bprosman »

Laat dat dan netjes gezegd en uitgelegd worden.
Daarvoor ben je politieagent ................... en geen 'crimineel'.
En hoe vaak vraag je dat aan een een verdachte :

"Meneer zou u zo vriendelijk willen zijn in de cel plaats te nemen, en pet, broeksriem en schoenen in te leveren, tenminste.... als ik u niet ontrief". "Nee ? ach toeeeeeee, alsjeblieft, doe t dan voor mij .... "

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ben vroeger ook in de cel gegooit toen ik als pubertje zwart reed met mn zus in de tram :shock:

Echt waar, en we deden helemaal niks bijzonders, waren aan het spijbelen en zwartrijden, hoppa de cel in en alles afgeven.

2 onschuldige pubermeisjes :cry:

Wil maar zeggen, ze gooien je voor minder dan wat ts op zn kerfstok had de cel in, ook als je er niet zo uit ziet als ts zelf zegt. En ja, dan moet je meewerken he, zo gaat het nou eenmaal.

Maar als het echt zo gegaan is als ts zegt, zou ik ook een klacht indienen. (alleen geloof ik het verhaal niet zo).

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Jolijn »

bprosman schreef:
Laat dat dan netjes gezegd en uitgelegd worden.
Daarvoor ben je politieagent ................... en geen 'crimineel'.
En hoe vaak vraag je dat aan een een verdachte :

"Meneer zou u zo vriendelijk willen zijn in de cel plaats te nemen, en pet, broeksriem en schoenen in te leveren, tenminste.... als ik u niet ontrief". "Nee ? ach toeeeeeee, alsjeblieft, doe t dan voor mij .... "
Gewoon simpel zeggen en uitleggen, ook al is iemand in overtreding ( of een crimineel).
Als blijkt dat iemand niet begrijpt waarom hij de cel in moet, dan wordt dat niet duidelijk als de agent alleen maar boos wordt en z'n boodschap herhaalt.
Er hoeft geen troonrede voorgelezen te worden, alleen even zeggen dat het de voorgeschreven standaardprocedure is en dat na betaling TS weer vrij man is.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door bprosman »

@Jolijn,
Ik ben in het verleden in aanraaking geweest met justitie vanwege een voetbalrel, dit is 8 jaar geleden en ik heb daar van geleerd. Heb daar een taakstraf voor gedaan die ik netjes en goed af heb gemaakt.
Ik gok dat meneer wel van de procedure(s) op de hoogte is.

Mrdc
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 feb 2012 11:15
Locatie: Ottersum

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Mrdc »

bprosman schreef:@Jolijn,
Ik ben in het verleden in aanraaking geweest met justitie vanwege een voetbalrel, dit is 8 jaar geleden en ik heb daar van geleerd. Heb daar een taakstraf voor gedaan die ik netjes en goed af heb gemaakt.
Ik gok dat meneer wel van de procedure(s) op de hoogte is.
helaas voor vele ben ik een beetje te goed op de hoogte:D

heb zelfde regelmatig mensen in verzekering gesteld en ken de procedure nu wel dromen.

Mrdc

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door ciske »

helaas voor vele ben ik een beetje te goed op de hoogte:D

heb zelfde regelmatig mensen in verzekering gesteld en ken de procedure nu wel dromen
nou vooruit doe je best om TS te helpen , :lol:

Mrdc
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 feb 2012 11:15
Locatie: Ottersum

Re: Mishandeld door politie agent

Ongelezen bericht door Mrdc »

boef530 schreef:Er is tijdens het staande houden al wat voorgevallen, je gaat niet zomaar de cel in. Zeker niet voor deze overtredingen.
je kunt bij achterstallig betalingen wel in verzekering gesteld worden maak je maar geen enkele zorgen, na betaling en de verwerking hiervan wordt je weer op vrije voeten gesteld!

mrdc

Gesloten