LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ernstige langdurige geluidsoverlast. Gemeente doet NIKS

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
sjohie

Re: Ernstige langdurige geluidsoverlast. Gemeente doet NIKS

Ongelezen bericht door sjohie » 14 jul 2016 14:52

kokka schreef:een bouwkraan die op benzine loopt is heel merkwaardig.
als de stank zelfs met gesloten ramen nog binnenkomt, dan moet het via de ventilatie naar binnen worden gezogen.
ik begrijp dat het vervelend kan zijn om de hele dag het gebrom van een zware machine te moeten horen, maar zolang de aannemer zich aan zijn vergunning houdt, valt er vrij weinig tegen te doen.
Het is wel zo dat hoe meer je je eigen eraan gaat ergeren, hoe meer je ook hoort. het is een cirkeltje waar je in komt.
Op grotere klussen gebruiken ze soms een mix van vaste en mobiele kranen, het kan goed zo zijn dat voor een bepaald deel van de werkzaamheden, er langere tijd elke dag een mobiele kraan (met verbrandingsmotor) opgesteld wordt.

kokka

Ongelezen bericht door kokka » 14 jul 2016 15:41

Zeker.. maar die lopen ook niet op benzine

elenpe

Ongelezen bericht door elenpe » 16 jul 2016 11:13

In alle verhalen lees ik niets over een einde werktijd. Ik kan me niet voorstellen dat als ze 's morgens om 06:00 uur beginnen ze tot 's avonds 22:00 uur doorgaan.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 16 jul 2016 13:03

elenpe schreef:In alle verhalen lees ik niets over een einde werktijd . Ik kan me niet voorstellen dat als ze 's morgens om 06:00 uur beginnen ze tot 's avonds 22:00 uur doorgaan.
Kaleen schreef:
kgroenen schreef:De enige zekerheid heb ik dat ze om 15:00 stoppen
Om een uurtje of 2/3 zijn ze klaar

Gesloten