LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
wanhopigevrouw
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2016 22:26

Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door wanhopigevrouw »

Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Mijn bewindvoerder, Aabell bewindvoering, betaalt mijn rekeningen niet, terwijl er wel geld voor is. Nu ben ik inmiddels een maand afgesloten van gas, water en licht en krijg ik regelmatig geen weekgeld. Ik kan geen warme maaltijd eten, niet douchen en zit in het donker en ‘s-nachts in de kou. Ook ben ik niet meer verzekerd en heb ik veel kiespijn aan een ontstoken kies, maar de tandarts wordt al even niet meer betaald, dus die wil niet meer helpen. Ik ben 5 maanden zwanger en ernstig ondervoed.

Een jaar en drie maanden geleden schreef ik een brief aan de rechter om mijn bewind te beëindigen. Ik wacht nog steeds op een rechtszaak. De enige manier om uit deze hel te ontsnappen. De wachtlijsten bij de rechtbank zijn lang. Ondertussen komt mijn geld binnen bij de bewindvoerder en sta ik met mijn rug tegen de muur. Ik voel me een gevangene, overgeleverd aan iemand die het niks kan schelen wat er met mij en mijn kindje gebeurd.
Ik had drie jaar gelden een bedrijfje. Zowel de bedrijfs als de persoonlijke financieen werden vanaf dezelfde rekening geregeld. Ik vond het moeilijk om het overzicht te behouden. Mij werd bewind aangeraden, omdat ik dan mijn persoonlijke financiën onder kon brengen en daar geen omkijken naar zou hebben. Achteraf gezien was het met een tweede rekening ook opgelost, maar ik luisterde naar het advies van een maatschappelijk werkster. Wist zij veel dat mijn leven er zo onder zou lijden. Ik wilde eigenlijk budgetbeheer, waar je ieder moment weer mee kunt stoppen, maar de bewindvoerder zei dat de intakekosten dan 600 euro zouden zijn en bij bewind uitgesproken via een rechter was het gratis. Ik had de diagnose ADD dus die hoefde ik maar te noemen. Ik had geen schulden, maar juist spaargeld. Nu heb ik wel schulden, door de bewindvoerder.

Terwijl ik wacht op de rechtszaak reageert mijn bewindvoerder nergens op en worden de problemen alleen maar groter. De belastingdienst deelt boetes uit omdat er niet op hun post gereageerd wordt. Er komen hoge incassokosten bij rekeningen die niet betaald worden en er wordt gedreigd met rechtszaken om beslag te leggen op mijn inkomen. De heraansluitkosten voor gas, water en licht kan ik niet betalen, omdat ik niet bij mijn inkomen kan Een nieuwe elektraleverancier kan alleen door mijn bewindvoerder aangevraagd worden maar die reageert niet op mails of zegt dat ze terugbelt, waarna dit niet gebeurd. Ik moet op zoek naar plekken om te douchen, mijn apparatuur opladen en internet om contact te houden met de buitenwereld. Gezond eten is onmogelijk zonder koelkast met een paar tientjes per week. Alles is binnen een dag rot.
Sinds ik afgesloten ben heb ik me gewend tot allerlei instanties

De Hoge Raad: Staat boven de rechtbanken – behandelen geen individuele situaties.
Het juridisch loket - maar ik heb al een advocaat en een rechtszaak is al aangevraagd.
Maatschappelijk werkster. – die kan ook niks doen, want de rechtbank is de enige die het bewind kan stoppen.
De gynaecoloog – vertelt me hoe belangrijk goed eten en stress beperken is, maar kan het bewind ook niet beëindigen.
De psycholoog – Kan me alleen maar handvatten geven om om te gaan met de stress, maar ik kan haar niet betalen, want niet verzekerd.
De nationale ombudsman – neemt geen zaken in behandeling als er ook een klacht is over een rechtbank
Het college voor de rechten van de mens – zeggen dat er sprake is van een schending van mijn mensenrechten, maar nemen alleen discriminatiezaken in behandeling.
Amnesty international: idem.

Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd en niemand staat boven de rechtbanken. Ik raak ernstig ondervoed en ben bang dat mijn kindje dit niet gaat overleven en ik misschien ook niet. Waar moet ik naartoe in Nederland? Weet iemand wat ik nog meer kan doen om hieruit te komen?
Ik ben zo bang dat er geen mogelijkheden meer zijn.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit is echt naar.

Je moet echt wat met die kies. Heb je familie, die je daar mee zou kunnen hulpen?

De nationale ombudsman neemt alleen klachten in behandeling, als Je daarvoor niet bij de rechtbank terecht kan. Je hebt dus een zaak die in aanmerking komt voor behandeling daar. Je kan van een advocaat hulp krijgen. Hiervoor moet je naar het juridisch loket en dan krijg je subsidie. Je advocaat kan je hier meer oververtellen.

Je kan ook naar de voedselbank. Vertel dan over je koelkast.

stofzuigertje

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jou gemeente kan ook iets proberen te regelen, want als je in najaar als het koud word wilt bevallen is dat kindermishandeling!

De Sociale dienst moet dit dan maar proberen te regelen en die weten vaak een andere schuldhulp verlener die wel goed werk leverde.
Helaas is er een groot tekort en de kneuzen mogen blijven werken.
Ik lees hier vrijwel alle mogelijkheden maar de eigen gemeente moet de wethouder maar eens aan het werk zetten!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door snepke »

En de vader van je kind?
Kan die niet helpen?
Neem aan dat de vader zijn kind wel wil helpen?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door sylvesterb »

wanhopigevrouw schreef:Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Mijn bewindvoerder, Aabell bewindvoering, betaalt mijn rekeningen niet, terwijl er wel geld voor is. Nu ben ik inmiddels een maand afgesloten van gas, water en licht en krijg ik regelmatig geen weekgeld. Ik kan geen warme maaltijd eten, niet douchen en zit in het donker en ‘s-nachts in de kou. Ook ben ik niet meer verzekerd en heb ik veel kiespijn aan een ontstoken kies, maar de tandarts wordt al even niet meer betaald, dus die wil niet meer helpen. Ik ben 5 maanden zwanger en ernstig ondervoed.

Een jaar en drie maanden geleden schreef ik een brief aan de rechter om mijn bewind te beëindigen. Ik wacht nog steeds op een rechtszaak. De enige manier om uit deze hel te ontsnappen. De wachtlijsten bij de rechtbank zijn lang. Ondertussen komt mijn geld binnen bij de bewindvoerder en sta ik met mijn rug tegen de muur. Ik voel me een gevangene, overgeleverd aan iemand die het niks kan schelen wat er met mij en mijn kindje gebeurd.
Ik had drie jaar gelden een bedrijfje. Zowel de bedrijfs als de persoonlijke financieen werden vanaf dezelfde rekening geregeld. Ik vond het moeilijk om het overzicht te behouden. Mij werd bewind aangeraden, omdat ik dan mijn persoonlijke financiën onder kon brengen en daar geen omkijken naar zou hebben. Achteraf gezien was het met een tweede rekening ook opgelost, maar ik luisterde naar het advies van een maatschappelijk werkster. Wist zij veel dat mijn leven er zo onder zou lijden. Ik wilde eigenlijk budgetbeheer, waar je ieder moment weer mee kunt stoppen, maar de bewindvoerder zei dat de intakekosten dan 600 euro zouden zijn en bij bewind uitgesproken via een rechter was het gratis. Ik had de diagnose ADD dus die hoefde ik maar te noemen. Ik had geen schulden, maar juist spaargeld. Nu heb ik wel schulden, door de bewindvoerder.

Terwijl ik wacht op de rechtszaak reageert mijn bewindvoerder nergens op en worden de problemen alleen maar groter. De belastingdienst deelt boetes uit omdat er niet op hun post gereageerd wordt. Er komen hoge incassokosten bij rekeningen die niet betaald worden en er wordt gedreigd met rechtszaken om beslag te leggen op mijn inkomen. De heraansluitkosten voor gas, water en licht kan ik niet betalen, omdat ik niet bij mijn inkomen kan Een nieuwe elektraleverancier kan alleen door mijn bewindvoerder aangevraagd worden maar die reageert niet op mails of zegt dat ze terugbelt, waarna dit niet gebeurd. Ik moet op zoek naar plekken om te douchen, mijn apparatuur opladen en internet om contact te houden met de buitenwereld. Gezond eten is onmogelijk zonder koelkast met een paar tientjes per week. Alles is binnen een dag rot.
Sinds ik afgesloten ben heb ik me gewend tot allerlei instanties

De Hoge Raad: Staat boven de rechtbanken – behandelen geen individuele situaties.
Het juridisch loket - maar ik heb al een advocaat en een rechtszaak is al aangevraagd.
Maatschappelijk werkster. – die kan ook niks doen, want de rechtbank is de enige die het bewind kan stoppen.
De gynaecoloog – vertelt me hoe belangrijk goed eten en stress beperken is, maar kan het bewind ook niet beëindigen.
De psycholoog – Kan me alleen maar handvatten geven om om te gaan met de stress, maar ik kan haar niet betalen, want niet verzekerd.
De nationale ombudsman – neemt geen zaken in behandeling als er ook een klacht is over een rechtbank
Het college voor de rechten van de mens – zeggen dat er sprake is van een schending van mijn mensenrechten, maar nemen alleen discriminatiezaken in behandeling.
Amnesty international: idem.

Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd en niemand staat boven de rechtbanken. Ik raak ernstig ondervoed en ben bang dat mijn kindje dit niet gaat overleven en ik misschien ook niet. Waar moet ik naartoe in Nederland? Weet iemand wat ik nog meer kan doen om hieruit te komen?
Ik ben zo bang dat er geen mogelijkheden meer zijn.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door sylvesterb »

In 2016 plaatste u al een bericht over Aabell bewindvoering, hierin begint u met:

[quote"wanhopigevrouw"]Ik heb mijzelf onder bewind laten stellen bij Aabell bewindvoering. [/quote]

Waarom laat u zich niet weer uit beheer zetten? U had immers geen financiële problemen toen u zich onder bewind liet stellen, dit heeft u meermaals geschreven?

Ik krijg erg de indruk dat dit een troll account is enkel gericht op het zwart maken van een bedrijf. U advocaat kan gewoon een kort geding starten tegen de bewindvoering, dit duurt geen 1 jaar en 3 maanden.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door scontra »

wanhopigevrouw schreef:Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland?
Ik ben zo bang dat er geen mogelijkheden meer zijn.

En lang en dramatisch verhaal, waar zo mogelijk nog meer haken en ogen aanzitten dan u hier doet vermelden.

Ga naar de voedselbank en kledingbank, deze zijn er ook voor om mensen in uw omstandigheden te helpen.
Mogelijk loopt de aanmelding via de Gemeente waar u woont en kunt u daar een aanvraag doen.

wanhopigevrouw
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2016 22:26

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door wanhopigevrouw »

sylvesterb schreef:In 2016 plaatste u al een bericht over Aabell bewindvoering, hierin begint u met:

[quote"wanhopigevrouw"]Ik heb mijzelf onder bewind laten stellen bij Aabell bewindvoering.
Waarom laat u zich niet weer uit beheer zetten? U had immers geen financiële problemen toen u zich onder bewind liet stellen, dit heeft u meermaals geschreven?

Ik krijg erg de indruk dat dit een troll account is enkel gericht op het zwart maken van een bedrijf. U advocaat kan gewoon een kort geding starten tegen de bewindvoering, dit duurt geen 1 jaar en 3 maanden.[/quote]

Was ik maar een trol..
Als bewindvoering is uitgesproken door een rechter kan dit ook enkel beeindigd worden door een rechter. De wachtlijsten hiervoor zijn lang. Rechtbanken lopen achter door de vele bewindvoering dossiers. Daarom duurt het al meer dan een jaar. Zowel ik als mijn advocaat bellen de rechtbank voortdurend op. U moet wachten, wordt er dan gezegd. Ondertussen worden de problemen alleen maar groter en tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, ben ik misschien niet alleen afgesloten, maar ook mijn huis kwijt.
Laatst gewijzigd door wanhopigevrouw op 06 jun 2018 04:42, 1 keer totaal gewijzigd.

wanhopigevrouw
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2016 22:26

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door wanhopigevrouw »

scontra schreef:
wanhopigevrouw schreef:Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland?
Ik ben zo bang dat er geen mogelijkheden meer zijn.

En lang en dramatisch verhaal, waar zo mogelijk nog meer haken en ogen aanzitten dan u hier doet vermelden.

Ga naar de voedselbank en kledingbank, deze zijn er ook voor om mensen in uw omstandigheden te helpen.
Mogelijk loopt de aanmelding via de Gemeente waar u woont en kunt u daar een aanvraag doen.
Om mij aan te melden bij de voedselbank zijn inkomensgegevens nodig ed. Daar heb ik geen toegang toe. De bewindvoerder krijgt al mijn post binnen. Op schrijven van maatschappelijk werksters reageert de bewindvoerder niet.

wanhopigevrouw
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2016 22:26

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door wanhopigevrouw »

snepke schreef:En de vader van je kind?
Kan die niet helpen?
Neem aan dat de vader zijn kind wel wil helpen?
Hij heeft me al regelmatig geld geleend voor eten maar zijn inkomen is ook niet oneindig. Zonder hem had ik helemaal niet te eten gehad de afgelopen maand. ik wil niet 'zielig doen' zoals wordt gesuggereerd. Ík weet het gewoon echt niet meer en wil uit deze situatie zien te komen, maar als je onder bewind staat, sta je met je rug tegen de muur. ik val tot nu toe bij alle instanties tussen wal en schip.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door sylvesterb »

wanhopigevrouw schreef:
scontra schreef:
wanhopigevrouw schreef:Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland?
Ik ben zo bang dat er geen mogelijkheden meer zijn.

En lang en dramatisch verhaal, waar zo mogelijk nog meer haken en ogen aanzitten dan u hier doet vermelden.

Ga naar de voedselbank en kledingbank, deze zijn er ook voor om mensen in uw omstandigheden te helpen.
Mogelijk loopt de aanmelding via de Gemeente waar u woont en kunt u daar een aanvraag doen.
Om mij aan te melden bij de voedselbank zijn inkomensgegevens nodig ed. Daar heb ik geen toegang toe. De bewindvoerder krijgt al mijn post binnen. Op schrijven van maatschappelijk werksters reageert de bewindvoerder niet.
Je werkgever kan je gewoon op verzoek een loonstrookje geven. Maar volgens een eerder topic was je eigen baas of klopt dit opeens niet meer?

wanhopigevrouw
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2016 22:26

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door wanhopigevrouw »

Bedankt voor de tip.
Ik heb het even opgezocht, maar een loonstrookje is niet voldoende. Los van dat veel bedrijven niet eens zaken met je willen doen als je zegt dat je onder bewind staat, is er een hele waslijst aan gegevens nodig om in aanmerking te komen voor de voedselbank https://www.voedselbankennederland.nl/w ... akket-.pdf

Daarnaast verwacht ik dat mijn inkomen net te hoog is. Het inkomen is ook het probleem niet. Dat mijn bewindvoerder mijn inkomen en post ontvangt en nergens op reageert, rekeningen niet betaald en alleen een rechter dit kan stopzetten en de rechtbanken gigantische wachtlijsten hebben is het probleem.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door BL2 »

Je inkomen is te hoog.
Wat is de bron van inkomsten dan ?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door sjohie »

Kan het zijn dat ik de (aanstaande) vader mis in dit verhaal, en/of ouders en broers of zussen? Ik bedoel, als ik om me heen kijk zouden zelfs 3e of 4e graads neven en nichten mijn vriendin tenminste wel een paar warme maaltijden bieden als die zwanger in zo'n situatie terecht zou komen.

Verder voelt het een beetje als je op alle deurbellen van alle instanties hebt gedrukt, maar nu zoveel hoort dat het juiste antwoord niet meer te horen valt.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door Student90 »

BL2 schreef:Je inkomen is te hoog.
Wat is de bron van inkomsten dan ?
Wat de bron is, maakt toch niet uit?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Student90 schreef:
BL2 schreef:Je inkomen is te hoog.
Wat is de bron van inkomsten dan ?
Wat de bron is, maakt toch niet uit?
Doet er inderdaad niet toe. Maar TS is niet eerlijk en dat doet er wel toe. Je komt niet zomaar onder wettelijk bewind te staan omdat je wat moeite hebt je financiële administratie te doen, maar geen schulden hebt (zie topic uit 2016). Er is dus meer aan de hand, de wachttijden in de rechtbank zijn maanden en geen jaren.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door sjohie »

wanhopigevrouw schreef:
sylvesterb schreef:In 2016 plaatste u al een bericht over Aabell bewindvoering, hierin begint u met:

[quote"wanhopigevrouw"]Ik heb mijzelf onder bewind laten stellen bij Aabell bewindvoering.
Waarom laat u zich niet weer uit beheer zetten? U had immers geen financiële problemen toen u zich onder bewind liet stellen, dit heeft u meermaals geschreven?

Ik krijg erg de indruk dat dit een troll account is enkel gericht op het zwart maken van een bedrijf. U advocaat kan gewoon een kort geding starten tegen de bewindvoering, dit duurt geen 1 jaar en 3 maanden.
Was ik maar een trol..
Als bewindvoering is uitgesproken door een rechter kan dit ook enkel beeindigd worden door een rechter. De wachtlijsten hiervoor zijn lang. Rechtbanken lopen achter door de vele bewindvoering dossiers. Daarom duurt het al meer dan een jaar. Zowel ik als mijn advocaat bellen de rechtbank voortdurend op. U moet wachten, wordt er dan gezegd. Ondertussen worden de problemen alleen maar groter en tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, ben ik misschien niet alleen afgesloten, maar ook mijn huis kwijt.[/quote]

Als ik hier kijk, zou een gang naar de kantonrechter 4 tot 6 weken moeten duren. Waarom belt u dan met een rechtbank? wat voor type zaak loopt er precies, en waarover?

Maurateeuwen
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jun 2018 14:46

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door Maurateeuwen »

sylvesterb schreef:
Student90 schreef:
BL2 schreef:Je inkomen is te hoog.
Wat is de bron van inkomsten dan ?
Wat de bron is, maakt toch niet uit?
Doet er inderdaad niet toe. Maar TS is niet eerlijk en dat doet er wel toe. Je komt niet zomaar onder wettelijk bewind te staan omdat je wat moeite hebt je financiële administratie te doen, maar geen schulden hebt (zie topic uit 2016). Er is dus meer aan de hand, de wachttijden in de rechtbank zijn maanden en geen jaren.
Je kan zeker wel onder wettelijk bewind komen te staan als je moeite hebt met je financie. Als je onder bewind komt te staan gaat dit altijd via een rechter. Er zit wel een verschil in of je vrijwillig onder bewind komt, of gedwongen, en hier hoef je geen schulden voor te hebben.

Als ik zo wel eens verhalen hoor over bewindvoerders die er met het geld van door gaan, zou ik toch meer actie ondernemen. Je advocaat hoort je hierbij te helpen. Om mij heen hoor ik veel nare verhalen over bewindvoerders, die er met je geld vandoor gaan waar je bij staat. Nu sta ik zelf ook onder bewind, en ik was hier ook heel voorzichtig mee en heel controlerend, gelukkig heb ik een hele goede.
Maar om 1 jaar en 3 maanden te wachten tot je iets hebt gehoord, terwijl je situatie slechter wordt, zou ik nooit hebben gedaan. Nogmaals de instanties, rechtbank en gemeente bellen/mailen enz tot je antwoord hebt of iemand die je ermee helpt. Google kan soms ook helpen. En het kan indd lang duren voor er een oplossing is, meer niet 1,3 jaar. Ik zou zeggen, pak google erbij, schrijf al het nuttige info op wat je nodig kan hebben, bel mail enz. succes.

wanhopigevrouw
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2016 22:26

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door wanhopigevrouw »

Bedankt.. ik wacht ook niet af.. ik oefen voortdurend druk uit bij de rechtbank. Ook mijn advocaat doet dit.. en maatschappelijk werk. Wat kun je doen als de rechtbank je zaak nog niet in behandeling neemt? De procedure einde bewind is al aangevraagd.
Een jaar en drie maanden terug. ik heb zelfs een officiele klacht ingedient bij de rechtbank, omdat het zo lang duurt.

Wat zou u dan doen wat ik nog niet heb gedaan? Ik hoor het graag want dan doe ik het.

Er is nu een kort geding ingedient door mijn advocaat om
Aabell bewindvoering te dwingen mij weer opnieuw aan te sluiten op haar kosten, maar het duurt ook enkele weken voor een kort geding voorkomt.

In de tussentijd moet ik wachten en verandert de situatie niet.

wanhopigevrouw
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 feb 2016 22:26

Re: Aabell bewindvoering 5 mnd zwanger en geen eten waar hulp

Ongelezen bericht door wanhopigevrouw »

alfatrion schreef:Dit is echt naar.

Je moet echt wat met die kies. Heb je familie, die je daar mee zou kunnen hulpen?

De nationale ombudsman neemt alleen klachten in behandeling, als Je daarvoor niet bij de rechtbank terecht kan. Je hebt dus een zaak die in aanmerking komt voor behandeling daar. Je kan van een advocaat hulp krijgen. Hiervoor moet je naar het juridisch loket en dan krijg je subsidie. Je advocaat kan je hier meer oververtellen.

Je kan ook naar de voedselbank. Vertel dan over je koelkast.
De nationale ombudsman neemt geen klachten tegen rechtbanken aan. Ik heb al een advocaat die doet wat hij kan. Toch bedankt voor de tips.

Gesloten