LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misdaad loont

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door Gast »

of ik nu me zelf schaam of niet dat is de vraag niet.

je spreekt jezelf gewoon tegen vandaar ook deze reacties denk je zelf van niet.

je zit 4jr zonder verwarming (waarvoor) geen geld voor denk ik in 1ste instantie, maar als je geen geld hebt kun je onmogelijk een huis kopen want op 1 salaris kan dat dus echt niet in deze tijden.

dus dan is er iets anders gaande wat jij niet verteld.

waarom draaid tpg post want je was postbesteller jou een loer, lijkt mij onwaarschijnlijk dit verhaal maar goed wat voor ongeval heb je gehad.
zolang het niet in het sorteercentrum oid is geweest kan tpg ook niks aan jouw ongeval doen als dit dus op straat is voorgevallen.

dat laatste denk ik dus want anders was de arbeidsinspectie er wel bij gekomen en had tpg jou geen loer kunnen draaien.

ik hoop dat je zelf ff je verhaal eens goed doorleest en je tegenstrijdigheden zelf zult vinden

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door b.olsen »

nee, mijn verhaal is niet tegenstrijdig, op 10 -11-2000 reed ik op het fietspad en werd ik aangereden door een kleine vrachtauto. ik bracht net mijn laatste poststuk weg voor die dag . de vader van die jongen kwam voorbijrijden , stopte , gooide mijn fiets in zijn bestelbus , pakte mij op van de straat , zette mij in zijn busje , reed naar het huis van mijn ouders en zette mij daar af . hoe wist hij waar mijn ouders woonden? het waren twee collega,s die voor mijn oudste zus weleens pakketten afleverden voor haar werk. waarom deed ik niks ? 1- ik kon bijna niet lopen , 2- ik had een hersencontusie, met als gevolg hersenbeschadiging. mijn vader heeft mij naar een arts gebracht, en zo is de zaak aan het rollen gegaan. de verwarming in onze vorige woning betaalden wij aan de woningbouw en niet aan eneco. dus de verhuurder was daar aansprakelijk voor . we hebben een zaak aangespannen en gewonnen, dat geld was net genoeg om te verhuizen. de loer die mijn werkgever mij gedraaid heeft : toen ik volledig afgekeurd werd door de bedrijfsarts heeft mijn werkgever verzuimd om mij opnieuw ziek te melden.(ze hebben me eerst met een smoes naar het werk gelokt) en toen ik daarachter kwam , ben ik meteen van de ene naar de andere instantie gegaan , en dat doe ik nu nog steeds. wat wil je nog meer weten?o,ja de meeste dingen van het ongeval weet ik van een getuige , die daarna door mijn advocaat gezocht werd , maar ineens onvindbaar bleek te zijn.

Gast

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door Gast »

nu wordt het verhaal erg duidelijk en jij bent gewoon genaaid door die 2 kennissen.

niet je baas naait jou maar die 2 die jou snel hebben opgepakt.

wie is de bestuurder van die vrachtwagen (die jongen dus neem ik aan) en zijn vader kwam toevallig langs.

1 wat doet een vrachtwagen op een fietspad
2 welke achterlijke dombo haalt het in zijn botte hersens om een ongeval zo te verdoezelen en het slachtoffer te verplaatsen.

3 zo snap ik het standpunt van je baas wel, niet dat het correct is maar ik denk dat je voor verdere schade ed toch eens bij die 2 figuren moet zijn die jou hebben opgepakt en zo dus een ongeval hebben verzwegen

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door b.olsen »

heb ik geprobeerd, maar aangezien die twee beschermd worden door de werkgever bleek het onmogelijk (wet persoonsgegevens) ze op te sporen, en heeft de verzekeringsmaatschappij van hun het even afgehandeld, en iedereen weet hoe dat gaat tegenwoordig. (jammer , helaas pindakaas) ik heb dus alleen letselschade gekregen, en dat hebben we zo snel mogelijk in het huisje gestopt , want met deze regering weet je het maar nooit , als ik daarover belasting moet betalen heb ik niks, (is nu nog belastingvrij). o, ja, hij kwam van een woonerf en zonder te kijken reed hij door . nou de rest weet je , en nu weet je dus waarom wij zo trots zijn op wat we hebben. want je ziet het , die twee zijn misdadig , en het loont ook nog, want ik heb wel gehoord dat ze er nog werken.

Gast

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door Gast »

dan begrijp ik 1 ding niet.

ben jij nu aangereden door je eigen collega of door een extern iemand anders zie ik de functie van jou baas hierin echt niet.

die baas hoeft helemaal geen gegevens vrij te geven aan jou, jij bent verplaatst van het ongeval en jij weet zelf door wie dat schrijf je tenminste en anders weet jou zus dus wie het waren.

ik had accuut aangifte gedaan van het verzwijgen van een ongeval en jou dus ook opgepakt te hebben terwijl het letsel niet eens bekend was.
dat je nu letselschade hebt staat compleet los van die baas, dus de daders zijn gepakt anders had jij dit geld ook niet.

ik denk dat jij zelf heel erg veel steken hebt laten vallen incl je zus en ouders dat hun dit zo hebben toegelaten.

ik zou het weleens mee willen maken in zo´n situatie te komen met mijn kind nou degene die hem van het plaats delict afhaalt zonder dat hij/zij daartoe bevoegd is dus 1 persoon is dat de ambulance en verder niemand.
teneerste klaagde ik de veroorzaker aan maar als 2e ging die persoon die dit wil verzwijgen toch een erg zwaar pijpje roken.

zoals ik het zo lees lijkt het wel dat je vader het er mee eens is dat het zo in de doofpot gaat.

jij schuift alles op je baas die met dit alles niks van doen heeft.

degene die jou aanrijd zit fout, werkt ie bij dezelfde baas snap ik niet waarom jij die gegevens van jou baas moet krijgen.

mijn conclusie is meer dat er een ongeval verzwegen is, nu je er achter bent dat je geen poot om op te staan hebt ga je klagen.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door karr-1 »

Ik heb toch een hele normale baan met een modaal salaris, maar ik kan ook prima rondkomen.

Maar ja ik hoef dan ook niet elk jaar een nieuwe tv, een nieuw mobieltje en een nieuwe auto. En o ja eigenlijk moeten we ook 5 keer per maand uit eten en doen we alle boodschappen bij Appie Heijn.

Tsja zo kan ik ook van mijn geld afkomen.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door b.olsen »

nee, ik heb niks verzwegen , ja het waren mijn eigen collega,s mijn zus had hier niets mee te maken , die pakketten voor haar werden bij mijn ouders afgeleverd , omdat zij overdag niet thuis is ( heeft ze nodig voor haar werk , we hebben achteraf geprobeerd om de politie in te schakelen, (die wilden niet eens komen) mijn ouders hebben er ook niks mee te maken , ze waren er ook niet bij toen het gebeurde, juist door wat die twee gedaan hebben , is het hersenletsel achteraf (veel te laat dus) geconstateerd. toen was het leed dus al geschied, de neuroloog kon er niks meer aan doen . maar omdat hij het wel vastgesteld heeft dat ik hersenletsel heb , kreeg ik toch de letselschade uitbetaald. je moet niet vergeten dat ik in mijn uppie met mijn advocaat bezig waren tegen een megabedrijf nl.tpg post. ondanks dat alles zo gegaan is en ik door de wederpartij schofterig behandeld ben , ben ik toch blij dat ik de letselschade gekregen heb , mijn ouders konden het niet weten , zijn allebei over de zestig en geen arts . dus wie zijn er misdadig bezig geweest?

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door b.olsen »

o,ja niet vergeten dat ik al 18 jaar samenwoon en mijn ouders niet eens mochten getuigen , als het tot een rechtzaak gekomen was , ik ben 4 jaar bezig geweest , ik loop al 4 jaar bij de fysiotherapeut, als het aan mij ligt ga ik morgen weer aan het werk en zit ik morgenavond weer op de sportschool . bij ons was het nl. zo: werken eten , opfrissen, omkleden 6 km fietsen naar de sportschool , sporten en weer 6 km terug, door weer en wind , het hele jaar door 5 dagen per week (we kregen er een kick van ) , helaas kan dat niet meer . maar ik heb geen wroeging , gebruik geen antidepresiva, en ik ga ook niet bij de pakken neer zitten. want zo is mijn karakter niet . je moet van iedere dag het beste maken , en altijd blijven lachen . dat is toch geen misdaad. al moet ik eerlijk zeggen dat het door sommige mensen wel zo gezien wordt , zeker als ze horen dat ik thuis zit , dan is het vaak van , waarom werk jij niet? en gezien het feit dat ik niet altijd zin heb om het uit te leggen , zeg ik dan : daarom niet.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door b.olsen »

maar het ging hier niet over mij , de vraag is of misdaad loont? ja, misdaad loont, kijk maar naar al die oplichters in de tweedde kamer , dat zijn de grootste misdadigers , iedereen bekeuren terwijl ze zelf overal onderuit komen , de bouwfraude had ook met de overheid te maken , want je maakt mij niet wijs , dat de toenmalige ministers er niets vanaf wisten, de rechtzaak daarover is net begonnen in rotterdam , ben ik benieuwd hoe zwaar de straffen zullen zijn .

Gast

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door Gast »

Mens...schrijf een boek over al je leed...Hoe dik is die duim?

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door b.olsen »

ben jij nu echt zo dom , eerst moet ik tekst en uitleg geven , dan wordt ik onvriendelijk behandeld , waarom zou ik een boek moeten schrijven? deze site gaat beslist niet over mij , maar over misdaad loont. hoe groot mijn duim is , ? wat is er moet je de papieren nog zien waar alles in staat ? ik heb ze wel , maar gezien het feit dat ik aan jou geen verantwoording af hoef te leggen en met jou verder niks te maken heb , kun je dat wel vergeten . ik hoef aan mezelf niks te bewijzen . en zeer zeker aan jou ook niet , deze site is daar nl. niet voor bedoeld. ook niet om ruzie uit te lokken . als wij klagen over de euro of de overheid of om wat voor reden dan ook . dan is dat ons goed recht . het meeste wat ons nadelig treft , wordt nog altijd betaald van onze belastingcenten , heb ik nl. ook betaald waarom en hoeveel ?gaat jou niks aan . de groeten.

misza
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 sep 2005 11:53

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door misza »

weet je ik zit zo even ( alleen bij tros radar) de side te bekijken en moet toch wel even nadenken hoeveel klachten en vooral hoe uiteen lopend de klachten over de overheid zijn. zouden de heren/dames politici ook dit soort side,s wel eens bezoeken? of staat dan het schaamrood op de kaken? het zou een geweldige stund zijn als bijvoorbeeld: als op elke computer van een of andere minister alleen maar dit soort berichten zijn te lezen zijn misschien dat zij dan eens wakker worden, en wat gaan doen in plaats van zeuren wie er meer verdiend! na mijn idee verdienen ze al VEEL TE VEEL!!! maar vooral niet lopen zeuren over normen en waarde want die hebben ze zelf niet eens! grt misza

Weedy
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 okt 2003 00:22

Re: Misdaad loont

Ongelezen bericht door Weedy »

Die gast die nog eens niet zijn eigen naam durft te vermelden maar wel
commentaar heeft op andermans problemen.
Kijk dat is nu een vorm van assoo en gebrek aan inzicht en begrip
Laf ventje

Gesloten