LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door S. »

Nou Pluisje, ik vrees dat ze bij ons daar binnenkort ook over gaan beginnen. Denk al wel dat ze het zo berekenen, maar ik hoor er helemaal niets over, dus zal wel productief genoeg zijn.:P
dat is voor mij geen probleem omdat ik hele dagen werk.
Maar lijkt me toch dat dit berekend wordt over je contracturen?
Die zijn bij mij 48 uur per periode, dus dat zou inhouden dat ik 1/4 deel(=12 uur) onproductief mag besteden.
En verder ga ik ervan uit dat die 75% op jaarbasis wordt bekeken. Stel je voor dat je in de zomerperiode 3 weken in bv. periode 8 opneemt. Dan zou dat betekenen dat je daarover een productie haalt van slechts 25%. :wink:
Wij moeten registreren via zo'n handheld computertje en heb al wel gezien dat ze vakantie en ziekte ook improductief noemen.

Ben benieuwd.
In ieder geval zal ik wel de nodige kritische vragen klaarhebben wanneer het bij ons een echt 'hot item' wordt.

Groetjes, S. :D

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door pluisje »

ja hoor dat gaat over je contract uren maar dan wel per periode en nee vakantie uren zijn jou uren en tellen dus niet mee in % over onproductieve uren daar is al rekening mee gehouden op jaar basis vandaar die 75%,een revo heb ik ook voor registatie uren.
maar ziekte wet ,heb geen idee hoe dat werkt.

pluisje :wink:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door S. »

Heb het even nagekeken. (Dat apparaat van mij heet officieel handspring visor en het registratieprogamma ELMO-pro,CT650)
En daarin staat vakantie-improductief en ziekte ook improductief.
Ja, die vakantie kunnen ze incalculeren maar ziekte.......daar kunnen ze weinig mee. Behalve een ander inzetten die dan weer voldoende productieve uren moet maken, willen ze nog een beetje inkomsten verkrijgen. :)

Boekweit
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2005 11:10

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door Boekweit »

de verhalen dwalen wat af , wil je werkelijk wat doen , je kunt voor het nieuwe zorgstelsel aan de noodrem trekken via de aktie op www.sp.nl
en ben je het hele kabinet beu stem op www.vervroegdeverkiezingennu.nl , pas als er 1 miljoen handtekeningen via de site binnenkomen kan er echt wat gebeuren aan dit alleen voor de rijken kabinet . DOEN!!

Gast

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb net op beide gestemd,want ik wordt doodziek van dit kabinet en dat kan nu echt niet met de dure zorg die wij nu hebben en nog gaan krijgen.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door S. »

Die laatste link ( van die vervroegde verkiezingen) vond ik maar een vaag uitganspunt hebben. Initiatiefnemers kunnen mij niet duidelijk maken wat ze verbeteren willen.

Gast

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat alles beter is dan wat we nu hebben.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door bokkie »

Dat is al jaren zo: hard roepen dat het zo niet goed gaat maar geen goed alternatief kunnen verzinnen. Wegwezen met die tomatengooiers!

Jules Degrelle
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2005 23:33

Re: word het niet tijd dat de politiek wakker geschud word !!

Ongelezen bericht door Jules Degrelle »

Jawel bokkie, laten we vooral wel tomaten gaan gooien. Of van mij part kokosnoten of overrijpe meloenen. Eieren van vorig jaar wil ook wel lukken. Als eerste gaan we wat gooien richting een belgisch/franse bank met het hoofdkantoor in amsterdam, waarvan ik even de naam ben vergeten.

Gesloten