LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

Andere politici moesten, na het vertellen van onwaarheden, direct het veld ruimen. Vindt u dat Mw. Hirsi Ali haar paspoort moet inleveren en de tweede kamer met onmiddelijke ingang moet verlaten?

Ja, paspoort inleveren en direct opstappen.
31
61%
Nee, paspoort houden en in de tweede kamer blijven.
18
35%
Geen mening
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 51

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door inxsnl »

Van mijn part is is niets aan de hand.
Waarom uitzetten ??
Omdat ze eerlijk heeft opgebiecht een een leugenteje voor eigen bestwil.
Natrappen heet het wat er nu gebeurd.
En om dat zij een bekende is duiken we er met z`n allen op.
Duik ook eens op de rest dan zijn we per direct wellicht zo`n 1a2 miljoen medelanders kwijt.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door opa »

Tjaaaa natrappen,

Op 14 mei schreef ik elders in dit forum het volgende;
"Een ander spelletje is ook leuk en uitslag is voorspelbaar,
misschien krijgt HA of HM wel een baantje in Brussel of in USA als journalist of bij de VN of zoiets dergelijks.... wedden dat ? Wink Wink"

Volgens de laatste ontwikkelingen
lijk het er op dat die weddenschap heb gewonnen.

Misschien gaat HA of HM wel naar CBS........ of zoiets :wink:

Wanneer wordt u wakker, beste Nederlanders :!:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door showgirl »

ten eerste ben ik het met Karr eens wat betreft de sociale dienst en mensen met huurachterstand, bij mijn broer is het ook weleens een paar maanden ingehouden,en dat had hij enkel en alleen serieus aan zichzelf te danken, geen medelijden dus.

jammer dat ayaan weggaat, hebben we eindelijk een politicus die haar mond open durft te doen en durft uit te komen voor alles wat er omgaat in moslimland, moet ze weg. zonde.

Katja46
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2006 09:09

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door Katja46 »

Gisteren was er op tv een stuk over dit onderwerp.
Daar was Femke Halsema en nog iemand in.
Hirsi heeft direct in het begin dat ze hier was schijnbaar al verteld dat ze leugens heeft verteld.
En daar is toen die tijd niks mee gedaan.
Er werd daar dus ook gezegt dat ze nu Hirsi niet moeten beschuldigen, maar dat de VVD zelf in gebreke is gebleven
Die heeft het niet verder uitgezocht.

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door BLW »

@Katja

Het valt natuurlijk te betwijfelen of dat destijds al niet goed genoeg bij de VVD bekend was. Feit is naar ik aanneem dat ze destijds veel beter bruikbaar was voor de VVD. Ondertussen zat m'n flink met haar in de maag en is deze situatie natuurlijk wel erg welkom voor hun om haar op een vrij gemakkelijke manier te lozen. Chapeau voor van Balen van de VVD die het duidelijk voor haar opnam.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik snap ook niet waarom we haar ineens massaal laten vallen. Deze feiten waren allang bekend, maar nu ineens moet ze het land uit en haar Nederlanderschap afgenomen. Belachelijk...

Ze heeft al die tijd haar werk goed gedaan, was eindelijk iemand die eens durfde te zeggen waar het op stond. In plaats van zulke mensen te koesteren doen we er alles aan om ze het land uit te werken, want ze zouden wel eens lastig kunnen zijn.

Het geblaat van Venantius over terugbetalen van salaris en dergelijke is dan ook niet aan de orde. Ze heeft dat geld gekregen voor verrichte werkzaamheden en daar had ze ook recht op. Dat ze nu wachtgeld krijgt is niet meer als terecht.

Ik vind het persoonlijke een goedkope verkiezingsstunt van Verdonk om haar nu ineens zo te laten vallen, puur om er zelf beter van te worden.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door Martin1976 »

hoezo goedkope verkiezingsstunt? Verdonk past de regels consequent toe, daar heeft zij naam mee gemaakt en heeft in het verleden ook al laten zien dat die regels voor iedereen gelden, voor een straamarme vluchtingen die hier met niets komt maar ook voor een kamerlid!

'k vind het helemaal terecht dat het Nederlandse paspoort haar wordt afgenomen, als dit voor anderen geldt die de zaak zitten te besodemieteren dan geldt dat ook voor haar. Van al die andere gevallen hoor je echter nooit wat, zij zit wat hoger in de boom en komt uitgebreid in het nieuws. 't zal trouwens de rust in Nederland ook zeker ten goede komen!

S. ;-)

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Op mij maakte Ayaan Hirsi Ali vaak een labiele indruk. En of je dan op een zuivere manier het molim-gebeuren kunt uitdragen, weet ik niet. Lijkt me dan dat je verhaal sterk gekleurd is door persoonlijke traumatische ervaringen. Zonder dit te willen bagatelliseren, het zal soms best heel heftig geweest zijn, je spreekt als politicus dan wel namens een hele groep en zaait zodoende veel onrust.

En levert dit dan wel het effect op wat je zou willen?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door Martin1976 »

helemaal mee eens! in Nederland zijn we gewend problemen door middel van dialoog op te lossen, niet door middel van shockeren of opzettelijk mensen beledigen. Altijd een vaag gebied waar de vrijheid van meningsuiting ophoudt en het opzettelijk beledigen van anderen begint maar zoek die grens niet op, win je niets mee...

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door donn@ »

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die echt niet kunnen werken, maar die zijn veruit in de minderheid.
Baseer je dit op feiten of is het natte vingerwerk.


Wat betreft Ayaan Hirsi Ali, daar heeft de politiek weer eens een flinke steek laten vallen. Vier jaar terug heeft zij in het programma van Barend & van Dorp al toegegeven dat zij heeft gelogen om aan een paspoort te komen en nu pas doen ze er iets aan.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door showgirl »

't zal trouwens de rust in Nederland ook zeker ten goede komen!
de rust?
ja, het is beter de kop in het zand te steken.
en hier ga ik liever niet verder over in discussie.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door opa »

De mevrouw had mijn respect en ook mijn crediet.

maar..... als een belangrijk deel van haar verhaal uit de dikke duim afkomstig is, welk ander deel van het verhaal moet je dan wel geloven?
En wie of wat voor verhaal is er nog meer uit de dikke duim gezogen?
Is Theo dan gestorven door de waarheid te vertellen of ook door een leugen belazerd?

Al je onrust kweekt met als basis een grote leugen, dan is dit niet goed voor een samenleving.

Indien alles door gaat krijgt mevrouw een baan bij de grootste leugen fabriek van deze eeuw en daar past ze dan precies tussen.

Of is dit toneelstuk 1 grote stunt om deze mevrouw met zachte dwang in de massa te laten verdwijnen om ons zo de kosten voor bewaking, onderdak en zorg te besparen?

We zullen het zien en gaan beleven.

PS,
is Nederland toch opweg om een bananen replubliek te worden?

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door just the cook »

Het komt de politiek vast goed uit dat Hirsi vertrekt, ze was veel te direct en zei dingen die voor de politiek te moeilijk waren om weer glad te strijken.
Problemen kan je maar beter uit de weg gaan denken ze in Den Haag.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door opa »

Ik verbaas mij erover dat de dames en heren politici niet begrijpen dat je in Nederland zo makkelijk uit je huis kan worden gezet.
Vooral de naieve reactie van super VVDer v Baal was heel typerend op welke afstand tot de maatschap zo een man eigenlijk staat.......

Door hun eigen beleid, worden er dagelijks tientallen mensen uit hun huis gezet omdat ze bijvoorbeeld hun huur op hyphotheek niet meer kunnen betalen.
Maar dit is of was voor de politiek een ver van hun bed show. :wink:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik vind het persoonlijke een goedkope verkiezingsstunt van Verdonk om haar nu ineens zo te laten vallen, puur om er zelf beter van te worden.
Dilbert, ik denk dat dit haar juist de kop gaat kosten....

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door inxsnl »

Verdonk is een vrouw met ballen.
Dat heeft ze opnieuw laten zien.
Alleen erg knullig om het zo snel en op deze mannier te laten escaleren.
Denk niet dat het haar kop gaat kosten.
Ze heeft gewoon de regels gehanteerd.
Helaas op een knullige mannier.
Het had ook eerst in stilte behandeld kunnen worden

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Alleen leg mij dan eens uit waarom een dergelijke beslissing bij normale weken tot maanden kan duren, maar dat het in dit geval "ineens" binnen 48 uur kon?

Zoals Zalm al zei "als alles in dit tempo gaat, hebben we ook geen achterstand meer"

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door inxsnl »

MM ik denk omdat de waarheid al op tafel lag.
En er weinig onderzoek hoefde gedaan te worden.
T is toch een bobo die het zelf bekende .
Wil niet zeggen dat ik het eens ben met de gang van zaken hoor.

harry77
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2005 10:56

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door harry77 »

Verdonk is een vrouw met ballen.
Dat heeft ze opnieuw laten zien.
Alleen erg knullig om het zo snel en op deze mannier te laten escaleren.
Denk niet dat het haar kop gaat kosten.

Mag toch HOPEN van WEL. Verdonk is een RAMP voor de VVD en Nederland. In elk geval lijkt de aanhang van Verdonk in de strijd om het VVD-lijsttrekkerschap in één dag flink geslonken.

Volgens een peiling van het Twee Vandaag Opinie Panel onder 250 VVD-leden was Verdonk maandag met 49 procent nog de meest populaire kandidaat. Gisteren koos nog 40 procent voor haar. Haar belangrijkste rivaal Rutte, die maandag 4 procent op Verdonk achter lag, kreeg gisteren de steun van 51 procent.

WEG met die vrouw met ballen, zaait alleen maar HAAT. Weg er MEE.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door inxsnl »

Dat is uw mening.
Van mij mag ze blijven.eindelijk is iemand met daadkracht.
Daar kunnen er veel een voorbeeld aan nemen in de haag.
Dat de timing in dit geval niet goed was is wat anders.

Gesloten