LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting reprorecht

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
kazana
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2005 18:59

Stichting reprorecht

Ongelezen bericht door kazana »

Sommige weten dat ik in feb voor mezelf ben begonnen :D op zich lukt het aardig maar al die reklame`s en aanbiedingen pfffffff toen ik nog normaal in loondienst was wist niemand me te vinden :lol: .

Nu mijn vraag KRIJG EEN REKENING VAN REPRORECHT omdat er een fax aanwezig is???????
Weet iemand of dit een normale rekening is dat ik een soort kopierecht moet betalen omdat ik fax???? :twisted:

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: Stichting reprorecht

Ongelezen bericht door mr T. »


Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Stichting reprorecht

Ongelezen bericht door Berenice »

Ha, die heb ik ook gehad trouwens, net als een brief van.. nou daar ben ik de naam al weer van kwijt, of ik muziek draai in mijn winkel (ja een webwinkel)... en of ik daar dan ook even voor wil betalen.

Maar je moet maar even op de site kijken om welk soort kopieen het gaat, dus als je je eigen nota kopieert, dan hoef je daar niet voor te betalen, kopieer je vakbladen en dat soort dingen dan wel.

Ik heb om een individuele regeling gevraagd, met 0 kopieen per jaar...

kazana
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2005 18:59

Re: Stichting reprorecht

Ongelezen bericht door kazana »

Had daar dus gelezen maar kwam er niet uit ben gewoon een werkpaard en verder al die poespas die daar bij komt wil/hoef ik niet.
Maar bedankt ga nu die 0 regeling aanvragen.

kazana
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2005 18:59

Re: Stichting reprorecht

Ongelezen bericht door kazana »

Echt lezen kunnen ze daar niet krijg nu 3maanden later weer een verzoek om een 0 regeling aan te vragen :?: Berenice jij al iets gehoord

Gesloten