LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huurbeleid

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

huurbeleid

Ongelezen bericht door polka »

ik vind het huurbeleid dat de regering voert nog steeds niet goed,want zo zijn er teveel jongeren die ongeoefend en zonder groep moeten gaan zwerven van de politie en de oudere mannen,want die worden gewoon het huis uitgezetals die jongere man de huur niet meer kan betalen,en moeten zich maar zien te redden zonder opvang of plaats om de zwakkere en kleinere zoons van die ouderen en de politie op te vangen

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door karr-2 »

Iemand die de huur niet betaald krijgt vele mogelijkheden om alsnog te betalen, regelingen te treffen etc. Doe of wil je dat allemaal niet, dan kom je op straat te staan. Volkomen terecht....

Dat heeft overigens niets te maken met het beleid van de overheid, meer met het beleid van de verhuurder. Die wil gewoon zijn centen hebben.

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door polka »

Iemand die de huur niet betaald krijgt vele mogelijkheden om alsnog te betalen, regelingen te treffen etc. Doe of wil je dat allemaal niet, dan kom je op straat te staan. Volkomen terecht....

Dat heeft overigens niets te maken met het beleid van de overheid, meer met het beleid van de verhuurder. Die wil gewoon zijn centen hebben.quote

natuurlijk wil een verhuurder ook zijn geld hebben,maar ik vind dat zij dat maar moeten zien te krijgen van de oudere mannen die hun zoons verjagen doen,zodat die alleen moeten gaan zwerven,en maar moeten hopen dat er opvang is

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

natuurlijk wil een verhuurder ook zijn geld hebben,maar ik vind dat zij dat maar moeten zien te krijgen van de oudere mannen die hun zoons verjagen doen,zodat die alleen moeten gaan zwerven,en maar moeten hopen dat er opvang is
Oude man? Jonge man? Ik snap er even helemaal niets meer van. De persoon die in het huis woont en die het huurcontract ondertekend heeft is verantwoordelijk voor het betalen van de huur. Betaal je niet dan is het einde verhaal.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

ik vind het huurbeleid dat de regering voert nog steeds niet goed,want zo zijn er teveel jongeren die ongeoefend en zonder groep moeten gaan zwerven van de politie en de oudere mannen,want die worden gewoon het huis uitgezetals die jongere man de huur niet meer kan betalen,en moeten zich maar zien te redden zonder opvang of plaats om de zwakkere en kleinere zoons van die ouderen en de politie op te vangen
Welke pillen heb je geslikt? Met alle respect, hier is werkelijk geen touw aan vast te knopen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door karr-2 »

Welke pillen het ook waren, het waren er teveel of niet voldoende.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb 4 keer geprobeerd het openingsbericht te doorgronden, maar wie weet waar het over gaat, mag het zeggen. 8)

priewjet
Berichten: 223
Lid geworden op: 18 nov 2005 21:16

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door priewjet »

Waarschijnlijk zit het hem in het "ongeoefend" en niet in groepsverband moeten gaan zwerven. Mogelijk pleit betrokkene voor een zwerftraining van overheidswege alvorens er uitzetting plaatsvindt.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Volgens mij heeft polka ook een mlm-trainings-avond meegemaakt. Ik begrijp er nog steeds geen hout van.

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door polka »

Volgens mij heeft polka ook een mlm-trainings-avond meegemaakt. Ik begrijp er nog steeds geen hout van.quote

ik had wel verwacht dat er velen zijn die dat niet begrijpen doen,het is ook moeilijk uit te leggen,alhoewel ik gehoopt had iemand te vinden die mij wel begrijpt,niet dat dit mijn situatie zou verbeteren of aangenamer zou maken

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door bot321 »

Als je nou eens duidelijk uitlegt in wat voor
een situatie je je bevind dan heb je kans dat
je misschien geholpen wordt.
Niemand begrijpt er iets van.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Polka heeft wat te veel de polka gedanst en is er een beetje dizzy van :D

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: huurbeleid

Ongelezen bericht door mylo1 »

Polka ...leg nu eens uit wat er prezies gebeurd is...ben je het huis uitgezet?..en heb je nu geen recht op een woning?
Het is niet duidelijk wat je bedoeld?

mylo1

Gesloten