LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV komt belofte van cursus niet na.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Aafke Klopman
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 00:27

UWV komt belofte van cursus niet na.

Ongelezen bericht door Aafke Klopman »

Hallo mensen!

Verleden jaar heb ik een afsluitend gesprek met het UWV naar aanleiding van mijn klachtenprocedure gehad. Het UWV maakte zich er van af, door te zeggen, dat zij niets meer voor mij betekenen konden, in het opzicht van reïntegratie. Wel wilden ze, ter ondersteuning van mijn vrijwilligerswerk, een cursus Sociale Zekerheid bij het LOI financieren.
Echter, vandaag heb ik een brief van de stafarbeidsdeskundige ontvangen, dat ik met ingang van 14 januari 2007 niet meer onder de afdeling AG (Arbeidsongeschiktheid) val, omdat ik dan 5 jaar lang niet meer in de WAO ben geweest...en dus gaat die cursus ook niet door!! DE VUILE OPLICHTERS!! Wat een kùtsmoes! Ik heb nog steeds een klachtenprocedure lopen bij de Nationale Ombudsman, en hierover heb ik ook een e-mail aan de Nationale Ombudsman gestuurd. Onthoud deze naam: de heer van den Boomgaard, stafarbeidsdeskundige bij het UWV Leeuwarden. Verschrikkelijke man!

Met vriendelijke groet,

Aafke Klopman uit Leeuwarden

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: UWV komt belofte van cursus niet na.

Ongelezen bericht door sprokkel »

Heel vervelend voor je.
Probeer eens het bericht te zenden aan minister de Geus.
Misschien kan hij je verder helpen, hij beweerd namelijk dat hij een ieder kan helpen die problemen heeft met het UWV.

Aafke Klopman
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 00:27

Re: UWV komt belofte van cursus niet na.

Ongelezen bericht door Aafke Klopman »

Die cursus gaat gelukkig wel door!

Met vriendelijke groet,

Aafke Klopman.

Gesloten