Vergoeding Advocaat

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Thomas1235

Re: Vergoeding Advocaat

Ongelezen bericht door Thomas1235 »

Hoi,

Heeft er iemand ervaring mee om bij een afwikkeling van een letselschade zaak te dreigen om naar de media te stappen als de verzekeraar niet wil afronden? Graag verneem ik van u in reactie op dit bericht.

Groet, Thomas

Seinhuis

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Letselschade zaken zijn heel erg lastig.

Je kunt beter contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Misschien is het nodig om zelf een advocaat in te schakelen.

Naar www.kifid.nl gaan raad ik af, tenzij op advies van een partij die voor jouw belangen op komt.

Thomas1235

Ongelezen bericht door Thomas1235 »

Hoi, dank voor uw reactie. Ik heb inmiddels een traject van meer dan 12 jaar achter de rug. De verzekeraar wil, ondanks dat de rechter mij gelijk gaf, nog steeds niet definitief afwikkelen. Zij wil het periodiek afwikkelen. Ik wil naar de media stappen als zij mijn zaak uiteindelijk niet definitief wil afwikkelen. Is er iemand die mij alstublieft kan helpen? Op 17 februari jl. zal een bijeenkomst plaatsvinden. Tijdens die bijeenkomst zal ik aangeven dat ik naar de media dreig te stappen als zij periodiek afwikkelen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nogmaals: dreig niet met zinloze acties. Als je een vonnis hebt, waarom stap je dan niet naar een deurwaarder?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik mag toch aannemen dat u voor deze kwestie een advocaat hebt?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

De kans dat de media de zaak oppakt is zo klein dat hiermee dreigen totaal zinloos is. Hiermee dreigen kan zelfs averechts werken omdat de tegenpartij dan weet dat u eigenlijk geen opties meer hebt. Volg de tip van Moneyman

Plaats reactie