Het verdwenen testament

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
LectoriSalutem

Re: Het verdwenen testament

Ongelezen bericht door LectoriSalutem » 14 jul 2019 17:59

Hoe off topic kunnen we gaan? Ik heb alle 234 Kameleon boeken gelezen en daarnaast nog 11.428 Donald Duck pockets doorgebladerd. Vanmiddag heb ik een motor toertocht van 284 km gereden en vanavond neem ik een Warsteiner pilsje. Daarna is het weekend gelukkig bijna voorbij....

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 14 jul 2019 18:55

Waar is de TS overigens gebleven, is het niet opgevallen dat hij wat off line is......

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 14 jul 2019 19:09

Ik dacht begrepen te hebben dat TS een vrouw was, omdat TS niet de huishoudster was. Maar dat kan eigenlijk ook op het geslacht slaan, dus nu weet ik het niet zeker meer.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 14 jul 2019 19:44

De TS heet Maaike ( uit de OP ) en ze is niet meer teruggeweest :(

heusden

Ongelezen bericht door heusden » 15 jul 2019 14:19

Het is precies gegaan zoals ik heb beschreven. Ik ga echt niet schrijven dat de Voorzitter van de Rechtbank en officieren van Justitie zich schuldig maken aan valsheid in geschrifte , en aanzetten tot valsheid in geschrifte, als ik dat niet kan bewijzen. Maar ze houden de kantonrechter de hand boven het hoofd en dat doen ze helemaal gratis!
Leden van de kerk wisten dat de kerk zou erven en hadden een sleutel gekregen om zo nodig het huis te gaan ontruimen. Door het huis te ontruimen hebben zij de nalatenschap aanvaard die natuurlijk pas bij overlijden zou worden uitgekeerd.
Bij Justitie rammelt het aan alle kanten (zie media en google) en daar draag ik graag mijn steentje aan bij.
Overigens is het Kees No Way.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 14:27

Maar is de nalatenschap nu naar de kerk gegaan of naar neven en nichten?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 15 jul 2019 14:35

Niet alleen bij justitie maar ook (en vooral) uw verhaal rammelt aan alle kanten

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 15 jul 2019 14:36

“Overigens is het Kees No Way”.

Dat maakt de zaak compleet duidelijk.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 15 jul 2019 14:48

Heb de vragen geschiedenis van TS even doorgelezen. Ze moeten u wel hebben he? Of ziet u misschien toch wel overal complotten die er niet zijn?

breien

Ongelezen bericht door breien » 15 jul 2019 15:26

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het hele notariële en justitiële apparaat corrupt is omdat ze de kerk van Mr. X een deel van de erfenis gunnen

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons » 15 jul 2019 16:00

Dat de kerk corrupt was wist ik dan weer wel.

kokka

Ongelezen bericht door kokka » 15 jul 2019 16:19

heusden schreef:
15 jul 2019 14:19
Door het huis te ontruimen hebben zij de nalatenschap aanvaard die natuurlijk pas bij overlijden zou worden uitgekeerd.
Je kan een nalatenschap pas aanvaarden als er daadwerkelijk een nalatenschap is. In dit geval hebben ze slechts een kerkgenoot een dienst bewezen.

heusden

Ongelezen bericht door heusden » 15 jul 2019 16:34

neven en nichten erven alleen als er geen testament is. Dus hebben ze met de medewerking van de kantonrechter en een bevriende notaris het testament laten verdwijnen en is de nalatenschap naar de neven en nichten gegaan wat nooit de bedoeling is geweest van dhr X.
In een gesprek met mw V van de Raad van State zei zij: 'U kunt het wel op internet zetten maar dat begrijpen en geloven ze toch niet'.
Uit de reacties blijkt dat mw V hierin gelijk heeft. Dat is jammer.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 15 jul 2019 16:35

Een testament laten verdwijnen. Corrupte kantonrechters, notarissen, Raad van State en weet ik veel wat meer... je gelooft het zelf allemaal écht? :shock:

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 15 jul 2019 16:39

heusden schreef:
15 jul 2019 16:34
In een gesprek met mw V van de Raad van State zei zij: 'U kunt het wel op internet zetten maar dat begrijpen en geloven ze toch niet'.
Uit de reacties blijkt dat mw V hierin gelijk heeft. Dat is jammer.
Dit maakt het echt geloofwaardiger [sarcasme uit]

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jul 2019 17:28

Tja. Er gebeuren echt wel eens vreemde zaken rond nalatenschappen en soms heeft een notaris daarbij een discutabele rol, maar een testament laten verdwijnen, daarvan heb ik niet eerder gehoord.
Voor zover ik het verhaal begrijp denkt TS te weten dat er een testament moet zijn, en is het een bittere teleurstelling dat dat niet zo blijkt te zijn.

heusden

Ongelezen bericht door heusden » 15 jul 2019 18:06

Ik vind het jammer maar het is geen bittere teleurstelling. Het gaat mij niet in de eerste plaats om het geld maar dat de familie en een corrupte kantonrechter en notaris niet de laatste wil van dhr X hebben gerespecteerd.
Ik kan wel vertellen hoe ze het testament hebben laten verdwijnen maar ik krijg de indruk dat ik niet word geloofd. Maar ik heb o.a. twee uittreksels uit het testamentenregister die over duidelijk zijn vervalst. Ook volgens een medewerker van de notaristelefoon en een medewerkster van het testamentenregister. Een uittreksel uit het Boedelregister is ondertekend door mw J van de afdeling handel. Dit staat op haar briefpapier. Nooit geweten dat handel en boedelregister samen gaan. Ze hebben niet eens de moeite genomen om dat aan te passen. Ze gaan er van uit dat iedereen dom is, net zoals mw V beweerde. Dat is een foute aanname.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 15 jul 2019 18:12

Maar men krijgt alleen van het CTR een verklaring of er een testament is en zo ja, bij welke notaris dat in beheer is. Maar in die verklaring staat niets over de inhoud.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jul 2019 19:05

Mevr Heusden,hoe weet u zo zeker dat meneer X u bedeeld heeft in zijn testament?
Hoe weet u zo zeker dat het e.e.a is vervalst , dan moet u toch het oorspronkelijke testament gezien hebben ?!
Een testament ' verdwijnt ' niet , dat staat geregistreerd en ik ga beslist niet uit van corrupte , leugenachtige hoge Pieten.
Dan zouden deze lieden allemaal , maar dan ook allemaal meegewerkt hebben om vooral u niet als erfgename te begunstigen.
Dat is zo onwaarachtig...u moet echt met stevige bewijzen en onderbouwingen komen.

heusden

Ongelezen bericht door heusden » 15 jul 2019 19:55

Als particulier krijg je geen inzage in het Testamentenregister en krijg je geen testament te zien. Ook mogen ze je niet vertellen of er wel of niet een testament is. Alleen notarissen kunnen dat doen voor particulieren. En daar heb ik dus een vervalst uittreksel van gekregen. Dat heb ik al uitgelegd. Ze houden allemaal de kantonrechter de hand boven het hoofd omdat het een blamage is voor het OM als uit komt dat een kantonrechter een familie heeft geholpen om ettelijke tonnen achterover te drukken. Dit gaat helemaal niet om mij.
De nalatenschap was bedoeld voor de kerk en een paar vrienden en dat is niet gebeurd. Ik kan dat bewijzen en onderbouwen.
Aan al die overtrokken reacties die totaal niet onderbouwd zijn daar heeft niemand wat aan.

Plaats reactie