LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] whiplach

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Gast

whiplach

Ongelezen bericht door Gast »

hallo,ik heb nu 5 jaar een whiplach ik ben niet de geen die dat heb gezegt maar de nuroloog van het amc ,ik heb 3 % blijkvend letsel .
dat is niet echt veel maar ik heb tintelingen in me rechte hand ,duizelig heid ,last van me nek en hoofd .
omdat ik me nog niet heb uitlaten kopen loopt er nog een een schadevergoeding.
ik heb 2 jonge kinderen en sta er alleen voor ,ik heb geen schulde ,rook nier gebruik geen drugs en geef me dochter al 9 maande borst voeding .nu zegt de tegepartij dat ik overspannen ben .dat ik daarom zo een last heb .ik heb altijd gewerk ook na school als ik me dochter til heb ik last als ik boven me hoofd moet werken bv ramenlappen heb ik tinntelingen.

wie herkend dit :D groetjes manuela

Y.L

Re: whiplach

Ongelezen bericht door Y.L »

Ik zou graag willen reageren op gast van 0031 uur.
Ik heb al 6 jaar whiplash en spellings fouten is 1 van de klachten en problemen die je ervan kunt krijgen omdat je geen overzicht hebt op het geheel.

en ten tweede ben ik ook moeder.
Waarom oordeel jij over mensen terwijl je niet eens het benul hebt waar je over praat een whiplash patient kan misschien wel veel beperkingen hebben maar dat houdt niet in dat een kind niet in het leven past.

Wel kost het aanpassingen en meer energie maar dat geeft jou nog niet het recht bot en onbeschoft te oordelen kijk eerst eens naar jezelf.

Manuela dat de tegenpartij dit tegen jou zegt moet je naast je neer leggen want ik strijd al 6 jaar om geld en heb ook nog niks en men pakt ook alles aan om te voorkomen dat ze moeten betalen.
probeer een goede letselschade advocaat te zoeken die voor jou zaak wil werken.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: whiplach

Ongelezen bericht door b.olsen »

aan y.l. en aan manuela; meld jullie aan bij de vereniging voor letselschadeslachtoffers , die nemen de zaak over als je wilt, bij mij was het na twee advocaten en 3 jaar nog vervelend , toen ben ik via hun aan een andere advocaat gekomen en 6 maanden later was de zaak geregeld.succes. :)

Jenita

Re: whiplach

Ongelezen bericht door Jenita »

Lieve Manuela,
Wat naar voor je dat je zoveel ongemak van je whiplash hebt.
De ongemakken zijn bekende whiplash klachten, misschien kan ik je aanraden kontakt op te nemen met de Whiplashstichting.
Ze halen de klachten niet weg, maar geven je wel tips en voorlichting hoe je mee kunt omgaan.Er bestaat ook een telefonische hulpdienst waar je met al je vragen terecht kunt. een aanrader.je hebt ook kontakt met lotgenoten, waar je ook je verhaal kwijt kunt. voor informatie : [email protected] en succes ermee.

Gast

Re: whiplach

Ongelezen bericht door Gast »

ik :x wil graag met mensen praten die ook een whiplach hebben .



groejes manuela :D

Sigma22

Re: whiplach

Ongelezen bericht door Sigma22 »

Hallo,

Ik heb sinds december 2002 ook last van een whiplash maar bij mij wordt de schade kant van het verhaal uitstekend opgelost.
Ik kan sindsdien geen volledige werkweek meer werken en ik krijg tot op vandaag nog altijd mijn loon aangevuld naar een 40-uur werkweek.
Verder word werkelijk alles gedekt denk bijvoorbeeld aan rijskosten, fysio, porto en telefoonkosten nou alles dus.
Het enige nadeel is dat ik wel altijd een paar maanden moet wachten op mijn voorschot maar dat ligt helemaal aan de verzekeringsmaatschappij.
Maar het belangrijkste is: ik krijg wel die schadevergoeding!

Als tip zou ik jullie willen geven kijk eens op www.rechten.nl
(voor regio Limburg, er ligt een folder bij de huisarts die je kunt meenemen, evt. ook voor andere regio's je krijgt dan via hun een advocaat aangewezen het dichts bij jou in de buurt ) dat is een advocatenkantoor dat zich echt inspant voor de "patiënt" en zij zullen zeker meer invloed hebben op een verzekeringsmaatschappij dan dat je alles zelf zou doen.

Daar komt ook nog eens bij dat mits je je ongeval niet zelf schuld bent dat je geen advocaat-kosten schuldig bent, die verhalen ze namelijk ook!

Gesloten