LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lestelschade

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
hans.01
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 nov 2008 15:59

lestelschade

Ongelezen bericht door hans.01 »

Ook ik ben een stachtoffer van letselschade.Hier een verkorte versie van het verloop tot nu toe,ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben.In 1999 auto ongeval gehad (met beknelling) op de snelweg , trauma helicopter erbij en uiteindelijk afgevoerd met ambulance.Gekneusde knieen,armen,nekklachten en rugletsel.enige tijd in een rolstoel.Ik heb een eigen bedrijf(zzp,er in de bouw)dus geen inkomen op dat moment en een topsporter(atlethiek)en gaf ook looptrainingen,ook deze verdiensten liep ik mis.Meteen een letselschade advocaat ingeschakeld.Revalidatie enz enz .In 2003 N.o.c in zeist voor een onderzoek/keuring.4 jaar lang gesteggel met de tegenpartij (Nat.Ned) over mijn medisch dossier, N.N erkend dat ik wel wat aan mijn rug heb, maar dat ik geen hinder ondervind in mijn dagelijkse leven en zij hebben de zaak eenzijdig gesloten .In 2007 naar de rechter om N.N. te veroordelen in de kosten van de bodem procedure(de David-Goliath regeling) en in de kosten voor 4 med.onderzoeken *N.O.C. in zeist,*psychiatrisch onderzoek*,verzekerings geneeskundige*,arbeidsdeskundige.Beide aanvragen zijn toegekend.Inmiddels 3 onderzoeken gehad en nu wachten op de laatste . Daarna gaan alle gegevens naar N.R.L. om schadebedrag uit te rekenen(inkomsten derving,letselschade,psychische schade).De reden dat dit zo lang duurt is, dat dit op advies van mijn advocaat is gegaan, die zegt"zolang jij er last van heb,wordt de zaak niet gesloten"tot dat het medisch duidelijk is en bewezeni s wat ik heb.Ik weet dat dit een lange weg is maar heb hier het beste gevoel over.Dus mijn advies is *neem als eerste een letselschade advocaat (lid van L.S.A)deze wordt betaald door de tegen partij.Het medisch traject duurt lang maar uiteindelijk heb je er meer baad bij.

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door bromtol »

Altijd fijn als er nog iemand is die je gelijk geeft. Het is natuurlijk wel iemand die daarvoor een fors uurloon incasseert en er dus goed voor betaald wordt om dat te doen, maar het blijft lekker voelen.

Kennelijk heeft NN eenzijdig afgewikkeld omdat men genoeg van de discussie heeft en dan maar betaalt wat men erkent. Dat is geen goed teken. NN is geen bedrijf dat daar zonder reden toe overgaat.

Hou er rekening mee dat de advocaat alleen buiten rechte door de verzekeraar betaald wordt. Tijdens een procedure niet, zelfs niet als je wint. Dit kan nog dus wel eens een hoge rekening worden. Of het dan nog zo lekker is als de advocaat je gelijk geeft en maar doorgaat betwijfel ik. Maar je bent er zelf bij zou ik zeggen.

hanz
Berichten: 387
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door hanz »

Hans01,

Laat je niet van de wijs brengen hoor. Als je wat mankeert wat, om het voorzichtig uit te drukken, de rest van je leven `vervelend` beinvloedt, weten ze dat bij NN ook wel. Medische TPadviseurs zijn vaak wel gestoord maar niet gek.
En dat kan betekenen dat eer simpel sprake is van een verzekeringstruc.
Dan sluiten ze de zaak eenzijdig in de hoop dat je er mee stopt.
Maar als het tot een rechtszaak komt moeten ook zij externe juridische hulp inschakelen wat ze geld gaat kosten.
Dus als je claim terecht is en onderbouwd wordt door medische onderzoeken moet je je niet af laten schepen dan wel `bang` laten maken. In dat geval dus gewoon doorgaan totdat er een regeling uit de bus rolt die recht doet aan de ellende die je gehad hebt en mogelijk nog zult ervaren.

Sterkte,

Hanz

hans.01
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 nov 2008 15:59

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door hans.01 »

Beste bromtol,
Zoals je heb kunnen lezen is de tegenpartij (N.N.)veroordeld in het dragen van de kosten van bodem procedure ,dus ook de advocaat kosten,griffier kosten enz enz.De reden dat N.N. alles vertraagd is dat het om veel geld gaat . Dat N.N. al jaren op nr 1 staan "als de slechtste maatschapij " is ook al jaren bekend (als tegenpartij)als het gaat om letsel schade.Omkopingen en dreigingen schuwen zij niet.Gelukkig weet mijn advocaat ook van wanten enlaat zich niet intimideren

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door bromtol »

NN staat goed bekend. Informeer daar maar eens naar bij een onverdacht kantoor als Beer advocaten.

Aan omkoping of bedreiging maakt zo'n bedrijf zich echt niet schuldig. Als men dat zou doen, dan had men daarvan allang problemen ondervonden bij de Raad van Toezicht of de huidige tuchtraad.

Ik zou mij maar eens afvragen of je door je advocaat wel van goede informatie wordt voorzien.

Ik weet niet wat je bedoelt met veroordeeld in de kosten van bodem procedure, maar je mist echt wat

hans.01
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 nov 2008 15:59

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door hans.01 »

bromtol ,

N.N. staat zeer slecht bekend !!!!
Je moet toch beter je huiswerk doen !!!

Wie ben jij en wat doe je ???????
Als je goed in het archief van radar kijkt ,zie je vanzelf de onderzoeken van radar !!! inclusief de filmpjes die uitgezonden zijn !!! inclusief de gespreken van een arts,verzekering geneeskundige Enz

Wat snap je niet '' als de rechter heeft beslist "

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door bromtol »

Lekker objectief hoor. De onderzoeken van radar.

Overigens zal dat uit de tijd zijn geweest dat NN de medische aansprakelijkheidsrisico's verzekerde. Dat zijn altijd wat lastiger zaken.

Dat er verzekeringsgeneeskundigen zijn die het niet eens zijn met hun collega's zegt ook niets.

De regeling die omschreven wordt komt volgens mij niet voor in het wetboek van burgerlijke rechtsvordering en dat begrijp ik dus niet.

Gelet op alle omstandigheden vraag mij af of de schrijver van het bericht het allemaal wel begrepen heeft en/of de advocaat hem goed voorlicht.

hans.01
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 nov 2008 15:59

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door hans.01 »

Bromtol,
Wie ben jij en wat doe jij !!!!!!
gezien het feit dat je wel heel veel voorkomt op verschillende forums !!!!!!

En ik weet heel goed waarover ik praat.

Hans V
Berichten: 236
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:32

Re: lestelschade

Ongelezen bericht door Hans V »

Deze discussie is wel leuk. Ik deel bromtols mening. TV programma's zoals Radar willen wel sappige tv maken. Sappig is natuurlijk als iemand roept dat maatschappij XYZ "de slechtste" is en kreten als omkoping doen het ook leuk. Het is allemaal onzin en dat blijkt zelfs als je goed naar de uitzending kijkt.

Grappig is bijvoorbeeld dat er dan wordt gesteld dat er heel veel klachten binnnen komen over verzekeraar XYZ, tja en als je er dan bijzet wat het marktaandeel is van XYZ dan begrijp je dat ook....

Slachtoffers zouden zich wat vaker af moeten vragen of hun belangenbehartigers nu echt wel het geld waard zijn dat ze krijgen. Dat is vaak enorm veel geld, veel meer geld dan de behandelaars bij verzekeraars krijgen...
Sappige TV is niet vertellen wat verzekeraars goed doen (dat hoeft ook niet hoor, want ze behoren het ook goed te doen)

Gesloten