LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] radeloos

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
aengell
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2009 14:50

radeloos

Ongelezen bericht door aengell »

hallo beste mensen

ik weet niet of er iemand is van jullie die ons van advies kan dienen we zijn radeloos
het gaat over een erg goede vriendin van mij die al 15 jaar bezig is om een letsel
schadeclaim te krijgen van verzekeringsmaatschappij A

er zijn al meerdere rechtzaken geweest waarin gouden bergen worden beloofd
maar mijn vriendin krijgt elke keer weer 2 dagen voor de uitbetaling een schrijven dat er weer iets gevonden is om dit niet te doen

inmiddels is de situatie zo schrijnend geworden dat ze financieel totaal aan de grond zit en volgende week woensdag dakloos zal zijn

dit kun je toch niet maken tegenover iemand die in een rolstoel zit ze is hierdoor dus blijvend zwaar invalide geworden zowel lichamelijk als geestelijk


ook de briefwisseling die er vanuit maatschappij A is waarin staat dat ze gaan betalen maar dit dus niet doen
want inmiddels zijn we radeloos en staat er straks een zwaar gehandicapte vrouw letterlijk en figuurlijk op straat

alvast dank aan diegene die advies kan geven

groet aengell

bart99
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2009 14:44

Re: radeloos

Ongelezen bericht door bart99 »

Hallo ik kan u uit eigen ervaring 1 ding adviseren ,start een kort geding ,dit kan binnen 14 dagen rond zijn om de uitspraak en het geld te krijgen .groetjes Bart en succes in dit trieste verhaal !

Recoco2007
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 dec 2008 14:42

Re: radeloos

Ongelezen bericht door Recoco2007 »

Vanuit mijn adviesbureau houd ik mij onder meer bezig met letselschade zaken. Ik ben benieuwd welke rechterlijke uitspraken er nu al liggen. Als daarin een schadevergoeding werd opgelegd dan zou dit makkelijk te executeren (te vorderen) moeten zijn. Het lijkt simpel maar een deurwaarder kan dan handelen. Is er nog geen definitieve uitspraak in het rechtsgeding dan kan een kort geding zitting uitkomst bieden. Een dergelijke zitting kan - afhankelijk van de omstandigheden - snel plaatsvinden.

Adviesbureau Recoco
mr. D. Bos

Marc01
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 mar 2005 12:29

Re: radeloos

Ongelezen bericht door Marc01 »

Ja dat lijkt mij ook, met de uitspraak naar een deurwaarder stappen en beslag laten leggen.

Maar dat de verzekeringsmaatschapijen als Nationale Nederlanden(geautoriseerd maffia) je kapot willen maken is de normaalste zaak van de wereld.

Gesloten