LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door dhc »

baco123 schreef:Hallo,

Graag wil ik van meer mensen weten wat jullie ervaringen zijn met de heer Terlingen.

bedankt.
Gewoon het topic lezen....

lein1981
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 mei 2011 00:34

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door lein1981 »

Ik ben ook wel benieuwd waarom je de vraag stelt.

In dit topic staat een aantal goede ervaringen beschreven.

De ervaring leert, dat waar de één zeer negatieve ervaringen heeft met een belangenbehartiger, de ander met dezelfde belangenbehartiger wegloopt en juist zeer positief is. Het is toch wel van verschillende factoren afhankelijk.

Ik kan nu zeggen dat deze meneer fantastisch goed in z'n werk is (ik ken hem overigens niet), maar jouw ervaring kan heel anders zijn en andersom.

Groeten,

Marjolein

baco123
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2013 15:52

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door baco123 »

Nou ben benieuwd of deze ervaringen wel echt zijn van mensen..

Want ik ben juist op zoek naar een behartiger en ik zie veel positieve ervaringen van de heer Terlingen en vraag me dus echt af of dit wel eerlijke mensen zijn. Want het laatste wat ik wil is niet weer een slechte advocaat of behartiger hebben die alleen zijn zak vult .
Heb nou eenmaal een ingewikkelde zaak en wil dus weten of ik het goed doe met deze man.


@ Marjolein, Als je de heer Terlingen niet kent hoe kan je dan zeggen dat ie goed is in zijn werk?

groet

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door Chocomelk »

baco123 schreef:Nou ben benieuwd of deze ervaringen wel echt zijn van mensen..

Want ik ben juist op zoek naar een behartiger en ik zie veel positieve ervaringen van de heer Terlingen en vraag me dus echt af of dit wel eerlijke mensen zijn. Want het laatste wat ik wil is niet weer een slechte advocaat of behartiger hebben die alleen zijn zak vult .
Heb nou eenmaal een ingewikkelde zaak en wil dus weten of ik het goed doe met deze man.


@ Marjolein, Als je de heer Terlingen niet kent hoe kan je dan zeggen dat ie goed is in zijn werk?

groet
Zelf zou ik kiezen voor een letselschade advocaat en niet voor een letselschade belangbehartiger !

toinneman
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 sep 2013 13:19

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door toinneman »

Hallo Allemaal
[Bericht aangepast door de Moderator i.v.m. beledigen en off topic gaan]

Zel heb ik ook eerst een letselschade advocaat gehad(zijn naam kan ik niet noemen omdat mijn zaak nog loopt)maar die wist wel hoe hij zichzelf rijk kon rekenen.
Bij Terlingen heb ik een goed gevoel recht door zee en heeft er wel degelijk kaas van gegeten.
Dus wat voor gevoel heb je bij een schadebehandelaar.
Eentje die je gouden bergen belooft en ondertussen zijn zakken vult over jou ellenede, of eentje die recht door zee is, dat weet je al gauw na het eerste gesprek.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door puma73 »

toinneman schreef:Hallo Allemaal

[Bericht aangepast door de Moderator i.v.m. beledigen en off topic gaan]

Zel heb ik ook eerst een letselschade advocaat gehad(zijn naam kan ik niet noemen omdat mijn zaak nog loopt)maar die wist wel hoe hij zichzelf rijk kon rekenen.
Bij Terlingen heb ik een goed gevoel recht door zee en heeft er wel degelijk kaas van gegeten.
Dus wat voor gevoel heb je bij een schadebehandelaar.
Eentje die je gouden bergen belooft en ondertussen zijn zakken vult over jou ellenede, of eentje die recht door zee is, dat weet je al gauw na het eerste gesprek.

Ik zou zeggen noem eens een paar websites. U begint gelijk goed met uw eerste posting om een gewaardeerd forumlid te beschuldigen.

Ik heb uw posting gemeld als reclame en spam.

toinneman
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 sep 2013 13:19

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door toinneman »

Op lotgenotenforum bijv.Het is niet de bedoeling om chocomelk te beledigen , maar het bewijst al hoe zielig het is om het meteen als spam aan te merken.Dat bewijst al genoeg.

toinneman
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 sep 2013 13:19

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door toinneman »

Oja en het is geen reclame of spam.maar puur een feit
Ik maak geen reclame voor J.T .zo beter het is puur mijn ervaring. En daar werdt ook naar gevraagd toch?bovenaan dit topic

lein1981
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 mei 2011 00:34

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door lein1981 »

baco123 schreef:Nou ben benieuwd of deze ervaringen wel echt zijn van mensen..

Want ik ben juist op zoek naar een behartiger en ik zie veel positieve ervaringen van de heer Terlingen en vraag me dus echt af of dit wel eerlijke mensen zijn. Want het laatste wat ik wil is niet weer een slechte advocaat of behartiger hebben die alleen zijn zak vult .
Heb nou eenmaal een ingewikkelde zaak en wil dus weten of ik het goed doe met deze man.


@ Marjolein, Als je de heer Terlingen niet kent hoe kan je dan zeggen dat ie goed is in zijn werk?

groet
@baco123. Sorry... Zie nu pas je reactie.

Ik heb niet gezegd, dat hij goed is in zijn werk. Ik heb gezegd, "Ik kan nu zeggen, dat hij goed is in zijn werk.... Maar jouw ervaring kan heel anders zijn".

Wat ik bedoel te zeggen is dat een ieder daar anders over zal denken. De een voelt zich prettig bij een letselschadeadvocaat, de ander bij een letselschadejurist en weer een ander bij een letselschaderegelaar. Uiteindelijk draait het niet om de titel. Het gaat erom, is de zaak correct en naar tevredenheid behandeld en afgewikkeld. Voelt een slachtoffer zich gehoord door zijn belangenbehartiger?

Ik werk zelf als belangenbehartiger aan de slachtofferkant. Ik hecht veel aan de tevredenheid van mijn cliënten. Uiteindelijk is het aan mij de taak om ervoor zorg te dragen, dat het slachtoffer weer wordt teruggebracht in de (financiële) positie van voor het ongeval.

Tevredenheid in een belangenbehartiger zit hem niet alleen in het contact met die belangenbehartiger en de uiteindelijke schadevergoeding. Het verloop van de schaderegeling speelt een grote rol. Tref je net een verkeerde verzekaar, dan duurt een zaak langer en zal de ontevredenheid van een slachtoffer snel toenemen. Staat de medische causaliteit ter disucussie, dan zullen eerst de heren medici zich hierover moeten buigen met als resultaat nog meer vertraging van de zaak. Lukt het moeizaam schadestukken te verzamelen, bijvoorbeeld, omdat een werkgever niet meewerkt, dan zal ook de financiële compensatie op zich laten wachten. Zo zijn er diverse factoren die een rol spelen in het verloop van de schaderegeling en dus ook de (on)tevredenheid van het slachtoffer.

Als belangenbehartiger heb je de taak dit in goede banen te leiden en ik ben van mening, dat alles valt of staat met communicatie. Weet het slachtoffer waar hij aan toe is en heeft hij vertrouwen, dan komt het zeker goed.

Groeten,

Marjolein

toinneman
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 sep 2013 13:19

Re: Wie heeft ervaring met Jeroen Terlingen letselschade buro

Ongelezen bericht door toinneman »

Hallo allemaal

Inderdaad Marjolein ik ben het helemaal met jou eens, maar wat ik wel heel vervelend vindt, en nou spreek ik uit eigen ervaring, als je echt in de narigheid ziten hulpnodig hebt dan kijk je op internet, enwat zie je dan als je de letselschade advocaten intoetst, juistt allemaal sucsesverhalen van deze zogenaamde gerenomeerde advocaten.
Nou laat ik jullie dit vertellen TRAP ER NOOIT IN ZIJ WERKEN NOU SAMEN MET VERZEKERAARS EN ZO VULLEN ZIJ HUN ZAKKEN OVER JOU ELLENDE.
Houden ook bijvoorbeeld geld achter van bevoorschotting omdat men bang is dat men hun geld niet krijgt, tja ik ben er ook ingestonken in de mooie verhalen.
Ongetwijfeld zullen erook goede advocaten tussen zitten, maar helaas ben ik ze nog nooit tegen gekomen.

Groet Toinneman

Gesloten