LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Friestyler schreef:
" indien de aansprakelijkheid door de tegenpartij is erkend, dan zal deze wederpartij om een voorschot worden verzocht.
Dit om te voorkomen dat u in financiele problemen komt."
Ligt er natuurlijk ook aan voor hoeveel er al aan voorschotten zijn verstrekt.
Dan erbij dat je letselschade-zaak in principe op het einde loopt, er zijn volgens je advokaat/belangenbehartiger geen nieuwe dingen meer zijn om toe te voegen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hoe is het nu Friestyler, al vooruit gang geboekt mischien ?

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

@Choco

hoe 't is?
*** en finaal naar de kloten..fysiek gaat 't wel weer (gister bij kraker geweest) verder is 't bagger.

vraag me af wat er allemaal gaande is bij Houkes, wacht bijv. nog op reactie op een verstuurde email, maar daar is blijkbaar ook geen tijd voor
(zal wel door de drukte zijn, maar hij moet in dat geval niet van zijn probleem ook míjn probleem maken)

Krijg ondertussen uit zowat elke hoek gezeik dat de winkel dicht is, relatie staat weer op springen door t gesodemieter, financieel de afgrond al voorbij, de kop staat op ploffen enz. enz.

dus ja, hoe 't gaat..je kan je er wel wat bij voorstellen

(zit zelfs alweer te denken om eens te praten met iemand die wél wat meer tijd en/of zin heeft..of 't uitmaakt weet ik niet)

/edit: ik weet dat dit weer een uitgelezen moment is voor 't eindbodverhaal..
mocht R@Houkes dát spel (mee)spelen, dan is mij wel duidelijk dat hij er meer is voor de TP dan deze T.P. (mijn initialen ;) )

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hmm l*llig gezegd maar dus de bekende problemen bij vele
letselschade slachtoffers
- financiele problemen
- relatie problemen
- geestelijke problemen

Hoop op een snelle verandering voor je hoor.
Sterkte.

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

de bekende dingen..sja
het breekt me finaal op, ik heb bijv. nog nooit schulden gehad en ik zit er nu in totaal voor een 35 à 40 ruggen in...goddank bij familie en niet bij een oplichtersbank, zakelijk naar de vervelend, lichamelijk naar de kloten

wat me ook dwarszit: het dossier in onvolledig, er komen nu dingen boven water die niet in 't dossier voorkomen en lastig word om nu te verhalen..niemand vroeg mij ooit wat over dat soort dingen...maar met wat er nu boven water komt doet ook niemand wat mee
zo hou je toch e.e.a in stand en zal er toch nooit verandering komen?!

afijn, 6 jaar terug een breekpunt gehad en nu zit ik eindelijk op m'n 2e..al laat ik me de kop niet gek maken

kan me overigens goed voorstellen dat zo'n Alphense Van der V. zo door 't lint gaat..
vraag me tevens af waar de algemene crux zit, TP of behandelaar of beide

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Friestyler schreef:de bekende dingen..sja
het breekt me finaal op, ik heb bijv. nog nooit schulden gehad en ik zit er nu in totaal voor een 35 à 40 ruggen in...goddank bij familie en niet bij een oplichtersbank, zakelijk naar de *****, lichamelijk naar de kloten

wat me ook dwarszit: het dossier in onvolledig, er komen nu dingen boven water die niet in 't dossier voorkomen en lastig word om nu te verhalen..niemand vroeg mij ooit wat over dat soort dingen...maar met wat er nu boven water komt doet ook niemand wat mee
zo hou je toch e.e.a in stand en zal er toch nooit verandering komen?!

afijn, 6 jaar terug een breekpunt gehad en nu zit ik eindelijk op m'n 2e..al laat ik me de kop niet gek maken

kan me overigens goed voorstellen dat zo'n Alphense Van der V. zo door 't lint gaat..
vraag me tevens af waar de algemene crux zit, TP of behandelaar of beide
Kun je geen voorschot aanvragen dan Friestyler of vindt TP het wel genoeg met de voorschotten ?

Hoe kan het zijn dat het dossier niet volledig is en dat er nu nog dingen naar boven komen, is toch niet normaal.

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

Chocomelk schreef: Kun je geen voorschot aanvragen dan Friestyler of vindt TP het wel genoeg met de voorschotten ?

Hoe kan het zijn dat het dossier niet volledig is en dat er nu nog dingen naar boven komen, is toch niet normaal.
Voorschot...R. zei dat ie e.e.a. zou regelen (voor zover mij bekend) heb er geen vertrouwen in..Van Hattem zou ook 10 ruggen regelen, staat op papier maar is ook nooit gebeurd.
eerst zien dan geloven.

en het dossier niet compleet: er is nooit iemand geweest die me wat vroeg, ooit heb ik bij Van Hattem een paar dingen op tafel gegooid, recent heb ik bij R. wat zaken op tafel gegooid maar ook daar word niks mee gedaan omdat het niet geloofwaardig is om het 6 jaar na dato nog te gebruiken.
Gezien 't feit dat niemand er wat mee wil doen nu er wat meer bekend is..zal er ook wel niet veel veranderen.
De bereidheid is blijkbaar ver te zoeken, tevens zal 't excuus wel komen dat het geen verdere invloed op de zaak heeft..maar dat is mijn zorg

Ik vraag me dan wel af als info na 6 jaar niet meer te gebruiken is, waarom men na 5 jaar nog wel een letselschadezaak kan opstarten.
De betreffende info moet dat ook niet te gebruiken zijn...terwijl dát dus wel kan.

In mijn optiek een beetje meten met 2 maten, maar wie ben ik

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

En waneer heeft R. je beloofd dat hij achter een voorschot zou aangaan ?
Voorschot wat toen van Hattem zou hebben geregeld heeft toen toch iemand anders voor je geregeld ?

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

Chocomelk schreef:En waneer heeft R. je beloofd dat hij achter een voorschot zou aangaan ?
Voorschot wat toen van Hattem zou hebben geregeld heeft toen toch iemand anders voor je geregeld ?

Beloven is een zwaar woord, maar hij zou er achteraan voor zover ik begreep.

Van Hattem heeft niks geregeld, uit ellende (en door 't topic "ik ben gebeld") is Pals er achteraan gegaan en heeft 2500 geregeld
dit was meer een nood-actie om hoogstwaarschijnlijk) van een hoop (forum) gezeik af te zijn.
jammelijk mislukt dus

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dat is in augustus ofzo geweest dat je dat voorschot van € 2500,00 hebt gekregen toch en daarna helemaal niets meer, is nu ondertussen april. :?: :?: :?:
Nou kan ik daar ook moeilijk iets over zeggen want weet niet voor hoeveel je in totaal al aan voroschotten hebt gehad.....eens houdt dat op namelijk.

R. zou achter een voorschot aangaan en daar hoor je maar niets van, moet toch binnen een week geregeld zijn, R. hoeft maar contakt op te nemen met de TP en krijgt daar een antwoordt op terug op zijn vraag.

Wanneer heb je een mail verstuurd naar R. ?

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

voorschotten houden eens op, zal best maar we praten feitelijk over je eigen centen die je vroeg of laat toch in handen krijgt.

zo zien die lui 't niet, dat weet ik..de manier van beredeneren staat me zowiezo niet aan

voorbeeld: pand waar ik in zit is grotendeels betaald van een voorschot van TP, nu zeggen alle behandelaars tot zover "ja, maar je hebt er wel een pand van kunnen kopen..."

ja leuk, maar zouden ze ook zo reageren als ik dat bedrag naar de ****** had gebracht of opgezopen had?
denk maar niet dat er 1 was die me een schouderklopje zou geven met de mededeling "goed gedaan, je hebt xx bedrag opgezopen"..maar nu er een pand van is betaald is 't opeens een slimme zet en "het is wel een pand.."

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je weet niet wat je aan eindbedrag gaat krijgen en dat heeft natuurlijk ook met de voorschotten te maken, als TP het genoeg vindt......dan heb je een probleem.
Als je begrijpt wat ik bedoel.

Nu moet natuurlijk iedereen zelf bepalen waar ze het geld aan uitgeven maar het is in principe bedoeld voor de normale dingen zoals:
- het tekort maandelijks aan te kunnen vullen
- extra kosten die je maandelijks kan hebben
- en
- en
- en

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

Chocomelk schreef:...Wanneer heb je een mail verstuurd naar R. ?
de laatste mail (met mededeling "vlotte reactie is gewenst" :roll: ) is verzonden op 7 april 2011, zijn nu bijna 5 werkdagen verder
toevallig van ik ook onder "de meeste mensen", zie hieronder

inzake zakelijke emails en het daarop reageren (tipje voor velen :wink: ) :

In het zakelijk emailverkeer moet je een aantal zaken respecteren en handhaven. Wat een grote ergernis is, is dat er niet op een email gereageerd wordt binnen een redelijke termijn. De meeste mensen zien 'binnen 1 of 2 werkdagen' als een redelijke termijn. Probeer daarom vast te houden aan een termijn van 1 werkdag voor het beantwoorden van je mail. Als je langere tijd niet aanwezig bent, zorg er dan voor dat je een autoresponder ingesteld hebt waaruit iemand die jou mailt kan opmaken wanneer je weer terug bent en/of wanneer hij een antwoord kan verwachten.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

5 werkdagen verder en nog geen antwoordt op je mail. :shock:
Schandalig !

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

schandalig weet ik niet, maar kan me niet voorstellen dat ie niet elke ochtend z'n mail checkt en tijdens een bak koffie een paar letters op de mail kan zetten

al zal er alleen maar "ik kan geen ruk voor je betekenen" staan..

maar ja, de drukte hè...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Friestyler schreef:schandalig weet ik niet, maar kan me niet voorstellen dat ie niet elke ochtend z'n mail checkt en tijdens een bak koffie een paar letters op de mail kan zetten

al zal er alleen maar "ik kan geen ruk voor je betekenen" staan..

maar ja, de drukte hè...
Heeft ieder zijn eigen mening over, een antwoordt terug geven via de mail is niet teveel gevraagd neem ik aan.
Het is toch zijn vak om mensen bij te staan....
Op deze manier zal het nog heel lang gaan duren voor jij een keer richting afronding kan gaan van je letselschade zaak.

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

en vanaf heden gaan we de 4e week in dat ik thuis zit..

overigens fijn om te weten dat er een duurbetaald persoon achter je staat (letterlijk?) is die actief met je meedenkt :roll:

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

Zojuist naar de letselschaderaad gebeld (ook voor simpele vragen bereikbaar ;) )

Heb even met een dame gesproken inzake de lange reactietijden van de advocaat en of dit normaal was.
Er werd verteld dat 4 a 5 weken wachten op een telefoontje en 1.5 week wachten op een emailreactie vrij normaal was in de advocatuur.
Toch is 't wenselijk om een ontvangstbevestiging van bijv. email te retourneren met de mededeling dat er op xx datum reactie volgt o.i.d

Het lange wachten kan komen door drukte, daarop gelijk maar medegedeeld dat de behandelaars (algemeen) niet van hun probleem óók nog eens mijn probleem gaan maken...hier gaf ze me gelijk in.

Het advies was om naar een andere advocaat te zoeken als ik niet zolang wil wachten op reactie..en hier had ze wel een punt om nog (weer?) eens over te denken.

Tevens nog maar een 2e email gestuurd :roll: morgen maar eens werk van 't hele geheel maken

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Heb je ondertussen al reactie gehad van je advokaat ?
Ga er eigenlijk vanuit dat je nu toch onderhand wel een reactie hebt van hem.

Friestyler
Berichten: 273
Lid geworden op: 18 mar 2008 02:44

Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.

Ongelezen bericht door Friestyler »

't laatste nieuws: ik ben er vanaf.

ben t er nog steeds niet geheel mee eens...
afijn, vorig weekend de papieren binnengekregen, vorige week maandag getekend (meer te danken aan de vriending, die was 't onderhand meer dan zat na 5 jaar)
wat mij betreft hadden we nog wel even door kunnen gaan.

waarom tekenen?
sja..thuisfront ook tevreden houden, that's it

Gesloten