LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warme bakker

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Henk Kelder

warme bakker

Ongelezen bericht door Henk Kelder »

Ik ging vanmorgen naar de warme bakker en kocht daar een fijn volkoren brood tot mijn stomme verbazing moest ik 1.81 euro betalen dat is omgerekent FL 3.98 als ik naar de supermarkt ga betaal ik 0.89 eurocent ik zie dit als pure oplichting .[/b]

Gast

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Gast »

In de supermarkt betaal je voor een goed brood ook al gauw 1,50. Dat je voor een kwaliteitsproduct bij de warme bakker dus 1,81 betaalt verbaast mij niet.

Tip: bij de Aldi kun je voor 0,37 een brood kopen. Het is niet te vreten, maar jij vind de prijs zo belangrijk dat je dat vast niet erg vind.

pw

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door pw »

Wij halen altijd brood bij de bakker, het mag dan wel iets duurder zijn, maar het is heerlijk brood, en dat kan ik niet vinden in welke supermarkt ook !

Maar nou ben ik wel heel erg verwent, wat er is naar mijn mening hier bij ons in de omgeving maar 1 goede bakker te vinden ( helaas ) :roll:

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door pang »

iets anders omgekeerd. laatst zag ik bij super de boer moorkoppen voor 2.50 euro per stuk. Nou voortaan maar oor 1.65 lekkere puntjes van de dudok

Gast

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Gast »

Wat zijn puntjes van de dudok?

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door pang »

taartpuntjes van een grandcafe die dudok heet

Gast

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Gast »

laat je maar niets wijs maken het zijn de worsten van de Hema. Op zaterdag zijn die puntig en de maker daarvan heet Dudok van Heel, vandaar die naam.

-

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door - »

Op zaterdagochtend vroeg ga ik naar de bakker toe om voor de hele week brood te halen.Ik stop ze dan in de vriezer en eet daardoor elke dag vers brood. Ok het is wel veel geld maar als je supermarkt regelmatig eet dan merk je dat deze behoorlijk meelderig zijn.Vooral als je ze lang in huis hebt. Voor die bakker moet ik trouwens wel een 1 kilometer fietsen maar dat is gewoon de moeite waard en het geld waard!

Eddy

resp00125302

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door resp00125302 »

Ik haal altijd mijn brood bij A.H. Ik betaal 1.79 per brood. Dat was 3.85, dus het valt wel mee, denk ik. Ik krijg van het goedkope brood last van mijn maag en zuur. Het brood is wel duur, maar het is wel erg lekker en dat is toch ook heel :!: belangrijk.

Tati

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Tati »

... Ik vind het brood veel te duur! Een heel erg luxe brood kostte in guldens echt niet bijna 4 euro hoor. 2,98 was het uiterste.

Vorig jaar hing er bij de bakker een briefje dat ze genoodzaakt waren om de prijzen van het brood te verhogen omdat er volgens de CAO een loonsverhoging was. Tja... 't is maar hoe je het bekijkt...

Oerbrood van de C-1000 is vaak in de aanbieding voor 1,19 en blijft door de papierenzak goed vers. Hooguit 1,49 betaal ik dan.

Enne.... ouder brood roosteren is ook lekker en goedkoop hoor!

groetjes
Tati

Tati

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Tati »

die euro's en guldens ook.... ik bedoel 4 gulden!!! :oops:

Cathy Vreedeveld

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Cathy Vreedeveld »

Misschien een tussen oplossing. Bij de marktkraam van de bakker kan ik 3 broden voor 3 euro kopen. Goede warme bakker qualiteit en ik kan kiezen uit allerlei soorten brood.

labomba

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door labomba »

Ik bak men eigen brood sinds kort in een broodmachine
niet veel werk, lekker vers brood en zeker niet te duur :idea:

african rhembo

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door african rhembo »

even een reactie op gast over het brood van 0,37 euro wat niet te vreten is, dit is een puur luxe probleem, ik zelf ben in oeganda geweest en wel in het noorden in het gebied wat geteisterd wordt door oorlog, daar aten we wat maar voor je neus komt , ook droog brood van meer dan een week oud, maar je leert wel alles te waarderen wat je hier in het westen allemaal kunt kopen. zelfs drinkwater is hier zo te krijgen iets wat de mensen daar zelfs niet hebben. het zou fijn zijn als we waarderen wat we hebben

Gast

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Gast »

wat de meeste mensen vergeten zijn ( of niet meer willenweten) is, dat een brood voor de euro bij de warme bakker ook al F 3,20 was. dit is echter al 2 jaar geleden !!!!!!!!!!!!

nuchter

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door nuchter »

Labomba bakt zelf zijn/haar brood. Lekker! :D En voodelig! Je weet niet alleen precies wat je eet (en dat moet je maar afwachten bij Supermarkt of Warme Bakker!), maar je bakt ook wanneer je het zelf nodig vindt. Wie van heel vers brood houdt, komt volledig aan zijn trekken!
De prijs bepaal je zelf door de keuze van je ingrediënten. Wanneer ik bij Aldi in Duitsland broodmix koop, kan ik kiezen uit 6 soorten brood die mij, buiten de stroomkosten, 40 cent per brood van 700 gram kosten. (Omgerkend naar een gewoon brood van 800 gram, 47 cent!
Scheelt nogal met prijzen van rond de 2 euro!)

thea hofman

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door thea hofman »

Ik wil graag even reageren over de brood prijzen. Ik vind het brood ook belachelijk duur. Ons gezin bestaat uit vijf personen. Er gaat anderhalf brood per dag op bij ons. En het brood van de aldi is wel lekker!!!!!!
Ook het anderhalve brood van de Edah van E 0,63 is heel erg lekker. En logisch dat het brood van de warme bakker ook iets lekkerder is. Wij hebben pas een broodbakmachine aangeschaft. Ideaal. Maar onze jongste zoon van zes jaar vind het brood van de Edah veel lekkerder. Je koopt het per anderhalf brood. Je kunt het invriezen en het blijft lekker. :oops: :oops: :lol: :o

resp00172002

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door resp00172002 »

Even een reaktie op Gast die brood van de Aldi niet te vreten vind Ik vindt het wel lekker. Voor mensen zo als hij moet maar weer eens een hongerwinter komen dan piept hij wel anders.

RJD

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door RJD »

Tarwebrood bij Poiesz: 1,08 euro. Niet duur en prima kwaliteit. Het smaakt heerlijk vers.
Hetzelfde brood van de Edah: 0,99 euro, maar iets minder vers naar mijn idee.

Nak

Re: warme bakker

Ongelezen bericht door Nak »

Er zijn tegenwoordig veel supermarkten die in de winkel ovens hebben ingebouwd waar het brood in afgebakken wordt.
Voor mij maakt het dan niet uit of de "ambachtelijke bakker" dit brood beslag nu in een vorm stopt en afbakt, of dat het door een medewerkster van de supermarkt gebeurd.
En de smaak........ die ontloopt elkaar niet veel.

Gesloten