LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] door de euro is het leven niet duurder geworden...

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
b.olsen

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door b.olsen »

als jij 100 berichten per dag neerzet dan zeur ik toch ook niet , ik heb sinds kort een pc ,is gewoon de nieuwigheid

Gast

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Gast »

Gert K.
Gast

Geplaatst op 20 Feb 2005 18:15 door Gert K.
@gast

Gast wat zet jij veel berichten neer!.

Quote:
Geldgebrek is vaker een kwestie van uitgeven, dan van inkomen.


Een uitspraak die veelal gegeven wordt waar deze zin op van toepassing is:

Geldbezit is vaker een kwestie van inkomen, dan van uitgeven.

Je hebt er geen idee van, hoever je mis bent.

Yvonne1973

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Yvonne1973 »

Laten we even helder zijn, ik heb GEEN hekel aan de Euro. Waar ik WEL een hekel aan heb is aan die niet bestaande prijsverhogingen. Regelmatig kom ik nog thuis met aankopen, met name kleding, waar ik bedragen voor betaald heb die ik in Guldens al niet eens betaald zou hebben. En dan heb ik nog wel meestal het goedkoopste. Maar ook voor simpele dingen als een paar sokken die voorheen ƒ4,95 moesten opbrengen betaal ik nu in dezelfde winkel 4,95 in euros!!! Voorheen zou ik ECHT geen tientje neergelegd hebben voor een paar sokken.
Kortom: LANG LEVE DE UITVERKOOP (daar betaal ik nu omgerekend de prijzen die ik normaal in guldens buiten de uitverkoop betaalde).

b.olsen

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door b.olsen »

yvonne, weet je waar je moet kijken , bij kledingzaak kennedy,s in de uitverkoop kun je daar hele leuken dingen vinden, ik had er afgelopen zaterdag een zachtgeel fleecevestje vandaan voor 13 euro en mijn moeder een rood jasje die was afgeprijsd van 100 naar 10 euro , en het zijn nog hippe dingen ook , want wij vrouwen willen er ondanks de euro toch goed uitzien , en je hebt gelijk, LANG LEVE DE UITVERKOOP .

yvonne1973

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door yvonne1973 »

Inderdaad moet je de winkels weten te vinden. Die zaak die jij noemt hebben we geloof ik niet hier in het Gooi. Wel bezoek ik regelmatig de outlet zaken van Miss Etam. Helaas moet ik voor mij werk wel altijd in de nette kleren zitten dus dat maakt een zoektocht soms wat moeilijker.

b.olsen

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door b.olsen »

yvonne, ga anders een keer als je vrij bent , naar roermond , daar zit een winkeldorp vol met merkartikelen netjes, sportief enz. tegen spotprijzen , en als je een dagje ergens gaat winkelen , kijk dan vooral bij de kleine winkeltjes , doen wij ook , we hebben er een sport van gemaakt , kom je hele gave dingen tegen , en dan is het voor ons nog betaalbaar.

Yvonne 1973

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Yvonne 1973 »

Bedankt voor de tip! Moet ik me daar net zoiets bij voorstellen als Bataviastad? En die kleine winkeltjes daar heb je gelijk in!

LUCIFER

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door LUCIFER »

Volgens mij wordt er ontzettend gegeild op Yvonne,wat een aandacht zeg.Yvonne:wibra,zeeman en rommelmarkten!Doeiiii!!

aansteker

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door aansteker »

Lucifer, wind je niet zo op!

b.olsen

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door b.olsen »

nou jongens, geen opwinding aub. wij vrouwen houden nu eenmaal van geld uitgeven , dus geven we mekaar tips omdat het vanwege die ....euro niet anders kan , we mogen er toch wel goed uitzien , of niet soms? dus hoe goedkoper hoe beter.

Beb

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Beb »

Ik heb gisteren in een schoenen outletshop in de Oranjerie hele leuke laarzen gekocht. Waren € 35 en er ging 70% af, zodat ik voor ruim € 10 een paar mooie laarzen heb voor aankomende winter.

Nou, gekker kunnen ze het niet maken, wel leuker! Toch?

Gast

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Gast »

Wat voor kleur Bep ?

Ria

Yvonne1973

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Yvonne1973 »

Zeg lucifer, wil jij ergens over praten ofzo? jeetje zeg, beetje frusti???

Gast

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Gast »

Niet om het een of ander hoor, maar ik vind McArthur Glenn, het outlet centre in Roermond belachelijk duur. Wanneer je daar spullen koopt, ben je nog veel duurder uit dan in een reguliere kledingzaak.

Hoe dat zit? Je hebt er merken zitten, waar veel mensen nog nooit van hebben gehoord. Idioot dure merken waar je dan 30 procent korting op kunt krijgen, en dan betaal je gemiddeld nog het dubbele van wat je in een reguliere zaak voor iets vergelijkbaars kwijt bent.

Vergeet niet dat het parkeren daar peperduur is. Dat loopt op een middagje winkelen ook behoorlijk in de papieren.

Gast

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door Gast »

Bruin zwart gemeleerd Ria. Met bijna platte hak. Echt hele gave laarzen.

bjorg

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door bjorg »

in roermond gaat het juist om die merken die normaal niet te betalen zijn, (heb ik ook maar gehoord hoor) niet voor niets dat ze zeggen , je moet niet alles geloven wat je hoort. en overal is parkeren peperduur. openbaar vervoer kan soms goedkoper zijn.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door woman4life »

ja beb ik heb dr mijn zomerschoenen gekocht
scheelt nogal lekker of niet dan !
kennen we nog eens een paar extra kopen :lol:

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: door de euro is het leven niet duurder geworden...

Ongelezen bericht door b.olsen »

ik schrijf nu weer onder mijn oude naam , geeb bjorg meer, maar ik ben het met je eens , er is niks leukers dan winkelen .

Gesloten