LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijs van Pasfoto's

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
n€uro

Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door n€uro »

Bij mijn vorige paspoort kostten de pasfoto's Hfl 6,-

Nu zie ik prijzen van € 7,- tot € 7,50

Dat is dus even ruim 2,5 keer zo duur in 5 jaar tijd!!!!

Bij dingen die je regelmatig koopt valt de schade door de € vaak wel mee, maar bij de minder courante dingen wordt je tien keer zo hard gepakt!!!!!!!

Oja, je moet er nog steeds 4 nemen, terwijl je er maar 1 nodig hebt.....

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

en 1 voor je vriendin etc.

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

Nu zie ik prijzen van € 7,- tot € 7,50

Dat is dus even ruim 2,5 keer zo duur in 5 jaar tijd!!!!
Ik had tegen die verkoper gezegd: Hallo kan je bek niet verder open.!

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

Hallooo, mijn vorige pasfoto s waren F 15.00 dus waar zeur je over, die euros klopen dus wel.

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn pasfotos ware altijd 12 NLG en nu 7 euro

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 03 Jul 2004 17:38 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Hallooo, mijn vorige pasfoto s waren F 15.00 dus waar zeur je over, die euros klopen dus wel.

verdomd dure fotograaf is dat dan.
dit is afzetterij!

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

als je in het dure Hilversum woont niet.

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

als je in het dure Hilversum woont niet.
Hilversum kan dan wel duur zijn, maar dat geeft een fotograaf nog geen recht om zoveel geld te vragen!

Een vraagje: Kun je geen pasfoto's laten maken bij het NS-station.?
Volgens mij is dat dan weleven goedkoper, als ik mij niet vergis, heb je voor 1 euro pasfoto's.

Lucifer

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Lucifer »

4.00 euro/4 pasfoto's kleur
3.00 euro/4pasfoto's zw/w :wink:

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

Pasfoto's uit zp'n hokje zijn meestal niet goed genoeg. De pasfoto moet aan een aantal indelingseisen voldoen.
Wel goedkoop zo'n hokje, maar als je dan wordt geweigerd aan het loket dan schiet je er ook niets mee op.

Ik heb zelf met de digitale camera pasfoto's gemaakt en laten afdrukken bij Pixum. € 1.95 (zes stuks) + verzendkosten € 2.75 = € 4.70
Voor 1 persoon dus al rendabel. Als je met heel je gezin foto's nodig hebt ben je nog voordeliger uit. 4 personen = € 10.55

De ambtenaar keek een beetje zuinig bij de foto's: "ze zijn wel een beetje donker". Het Agfa merkje achterop was schijnbaar toch nodig om ze te accepteren. Als ze dus uit zo'n fotocabine waren geweest dan waren ze denk ik wel geweigerd.

Dat oordeel donker is wel subjectief. Had nog een oud rijbewijs liggen, dat een net zo donkere foto had.
Mijn oude paspoort had een lichtere foto, maar die leek wel weer overbelicht.

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

laatst voor mijn dochter haar indentieteits pas,
8 euro betaald!te gek voor woorden bij een primera tabakshop! en dan ook nog die pas 31 euris het moet niet gekker worden :oops: :cry:

Gast

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen vergeten gewoon dat ze niet alleen een pas/identiteitsbewijs nodig hebben om naar het buitenland te gaan. De pas is ook nodig voor andere zaken, die natuurlijk niet op minderjarigen van toepassing zijn. Maar denk dan aan het afsluiten van een lening, het kopen van een huis, ofzo. Daar moet je je fatsoenlijk kunnen legitimeren.

En zeg nou zelf: maken die paar euro's op die bedragen nou echt zoveel uit?

Nederlanders zijn kampioen muggeziften. Ze zitten in het buitenland op een terrasje, draaien hun hand er niet voor om, wanneer ze in Parijs 5 euro voor een glas bier neertellen, maar gaan moeilijk doen, als het thuis over 1 of 2 eurocent gaat.

Gert K.

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door Gert K. »

Nederlanders zijn kampioen muggeziften. Ze zitten in het buitenland op een terrasje, draaien hun hand er niet voor om, wanneer ze in Parijs 5 euro voor een glas bier neertellen, maar gaan moeilijk doen, als het thuis over 1 of 2 eurocent gaat.
@Beste gast

Over welke Nederlanders spreken wij hier dan, de Nederlanders die zich deze luxe nog wel kunnen permitteren?
Het zal niet zo lang meer duren, dan kunnen wij als gewone burgers de bonnen voor de gaarkeuken gaan halen.
Bij de invoering van de euro is bij sommigen het IQ ook verdubbeld, maar er zijn er ook bij waarbij deze zijn gehalveerd en zaken blind ontkennen.

:wink:

matel

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door matel »

Ik betaalde laatst in Enschede 9 euro voor pasfoto's. Dan heb je er wel 9 in kleur. Normaal liet ik ze maken in Doetinchem. Daar betaal je voor 4 pasfoto's 7,50 in zwart/wit! Eerder waren ze wel goedkoper. Maar dat is met zoveel dingen zo. Een terrasje pakken is er niet meer snel bij. Veel te duur!

g.g.f.kerkhof

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door g.g.f.kerkhof »

[b

we zijn genaaid door de overheid,met onze florijn.een kilo sperzieboontjes 3e /of 4e kueze en dat voor 4,40euro ,dit is bijna 10 piek gaat lekker zo hol-land] :twisted: [/b]

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door woman4life »

heb net een folder gehad van de kral super phote met een waardebon , 4 kleurenpasfoto,s voor 2 euro 50
nou dat is niet duur toch

SuperWoman

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door SuperWoman »

Nu, die bon heb ik ook, maar je moet wel goed lezen.

Geen € 2,50 maar, € 2,50 KORTING bij 4 foto,s!

Super.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door woman4life »

hhmm oke toch maar eens naar hansje voor nieuwe bril

SuperWoman

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door SuperWoman »

Okè, doe dat! Sinds kort ook op de Eglantier! :wink:

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Prijs van Pasfoto's

Ongelezen bericht door woman4life »

ja ik weet het maar daar kan je een uur wachten en dan komt nog niemand je helpen nee toch maar naar de stad :D

Gesloten