LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EURO-boycot !

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Ga jij maar lekker op die nazi stemmen dan.
Nooit zal mijn stem naar hem gaan.
Maar jij wilt blijkbaar erg graag een dictatuur in Nederland hebben.
Worden we alleen maar slechter van.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door b.olsen »

nee, die kloteregering wat er nu zit , daar worden we beter van zeker?

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zeg ik niet, maar een zeer groot gedeelte van de Nederlanders heeft toch op ze gestemd, terwijl je dit van te voren wist.
Alleen Wilders is levensgevaarlijk voor Nederland.
Alleen jammer dat sommige dat niet in willen zien.

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door b.olsen »

wij hebben niet op deze regering gestemd, maar als er een manier zou zijn om van de euro af te komen dan zouden wij dat zeer zeker doen.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Volgende verkeizingen op Geert Wilders stemmen, die wil de euro weer afschaffen en de gulden terug

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Die wil ook een dictatuur van Nederland maken met zich zelf als dictator.
Maar ga jullie gang, zet de Hitler van Nederland maar op een voetstuk en laat hem nederland regeren.
Weet wel dat je eerder van hem af wilt, dan je ooit van hem af zou kunnen komen.

Ravan

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Ravan »

We hebben een relatief goede economische periode achter de rug en ik verbaas me over het gemekker hier. Zoals een andere schrijver als zei: wat is er mis dat je een maandje of wat moet wachten voordat je die DVD speler van je eigen geld kan betalen. Maar ja we zijn een generatie van instant satisfaction.

Daarnaast heeft iedereen een GSM, want die krijg je "gratis" bij je abo. En twee auto's voor de deur en ik begrijp dat er figuren zijn die dan met beide auto's naar belgie rijden (met 140 km/u) omdat het daar goedkoper is. Terwijl je naar belgie rijdt kijk dan ook eens uit het raam: als je een auto ziet rijden die ouder is dan 10 jaar dan is dat een bezienswaardigheid. tja...

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

''Volgende verkeizingen op Geert Wilders stemmen, die wil de euro weer afschaffen en de gulden terug'''

Ammehoela, wilders krijgt mijn stem nooit. Laat hem zelf ophoepelen met zijn domme racistische praat.

Denk jij nou echt dat een zwatelaar als wilders de problemen in ons land wel even kan oplossen?

Waar moeten al die ontslagen ambtenaren aankloppen? Daar heeft dat leeghoofd nog even niet over nagedacht. Het gaat weer hetzelfde als toen met Pim Fortuyn. Niet dat van mij dood hoefde, helmaal niet.

Maar die zwatelde ook dat het allemaal anders moest. Wat nou anders?

Natuurlijk zijn er problemen hier in Nederland, maar die los je niet op door simpelweg alle schuld van wat er mis is in ons land, op de allochtonen te schuiven. Dat doen alleen kortzichtigen, mensen die alleen in hun eigen voordeel denken.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Vind het te ver gaan om Pim Fortuyn en Wilders met elkaar te gaan vergelijken.
Er zijn namelijk meer tegenstellingen bij die twee dan overeenkomsten.
Komt Wilders aan de macht dan is dat het einde van een vrij Nederland.
Maar er zijn blijkbaar Nederlanders die niet vrij willen zijn.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

is dit de echte b.olsen die een reactie geeft?
of is dit weer iemand die in kan loggen met haar naam :roll:

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol: :lol: daaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr trappen wij niet meer in :lol: :lol:

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door b.olsen »

dit was de echte , nu ook , wij hebben niet eens een auto, dus niet iedereen heeft er twee voor de deur staan. en zijn we met deze regering wel een vrij land dan?

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

In een punt heeft Wilders gelijk,de EU moet worden afgeschaft,weg ermee,kost alleen maar miljarden en zijn wij een vereningd europa ? dacht het niet he.

Groet

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk wil hij dat afschaffen...
Lijkt me toch duidelijk :roll:

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door b.olsen »

we zeggen het allemaal nu wel zo leuk, (ik ook natuurlijk) maar stel nou dat het echt zo zou zijn , wat doen we dan?

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

kan je iets duidelijker zijn b.olsen?

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

ik denk dat b olsen geen zin meer heeft om te reageren , dat begrijp ik wel , want er wordt door sommige gasten bijzonder hatelijk op haar gereageerd. maar ik denk dat zij bedoeld . wat er met de lonen ed. gebeurt als de euro afgeschaft wordt.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

wat denk jezelf?
Die zouden echt niet meer verdubbeld worden hoor.
Snap ook niet dat mensen zo naief kunnen reageren. :roll:

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

echt slim ben jij volgens mij niet , ze zegt niet of de lonen dan weer verdubbeld zouden worden . wat zij waarschijnlijk bedoeld is , of de regering dan weer een andere manier zoekt om zo snel mogelijk bij de mensen geld af te troggellen, voornamelijk bij de mensen die het nu al zwaar hebben , (ik ben blij dat ik daar niet bij hoor ) zucht... :)

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat ik een stukkie slimmer ben dan jij.
Jullie denken nog steeds dat het probleem in de Euro zit, terwijl dat helemaal niet het geval is.
Ook wanneer de gulden er nog geweest zou zijn had je dezelfde tendens gehad.

Gesloten