LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen contact of uitbetaling met re-effect

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
sjorsm70
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2014 15:43

geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door sjorsm70 »

Wij hadden een particuliere incasso lopen bij Re-effect. Afgelopen januari zou het geinde geld binnen zijn en dan volgens afspraak met rente aan ons worden uitbetaald. Echter na diverse mails, telefoontjes (die worden afgehandeld door een call centrum) en brieven. Worden word er geen contact met ons opgenomen. De website is ook uit de lucht. Wij zitten met de handen in ons haar. Wat kunnen wij nog doen en zijn er meer mensen die ervaring hebben met Re-effect?


sjorsm70
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2014 15:43

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door sjorsm70 »

nee re-effect bestond eerst uit meerder kantoren. Wij hebben contact gehad met deze meneer, maar hij kan ons niet verder helpen. Het ging om het kantoor van dhr Lang. Deze was gevestigd in zwolle. Later kwamen wij er achter dat de hoofdvestiging in Arnhem zit. Vlamoven 34. De volgende info hebben wij ook nog.
KVK-nummer: 04084661
Vestigingsnr: 000017608813
Inschrijving: Hoofdvestiging
Maar verder komen we dus niet.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door berndv »

Tja, uitgeschreven dus....

Die is of met de noorderzon vertrokken, of failliet, maar ik vrees dat u kunt fluiten naar uw geld.

sjorsm70
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2014 15:43

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door sjorsm70 »

walgelijk gewoon. Gaan er dus gewoon vandoor met mijn geld. Is niets tegen te doen dus?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door berndv »

Niet niets, er zijn mogelijkheden, maar dat is een lange weg. De bv. bestaat niet meer, dus enige mogelijkheid is om achter de voormalig vennoten aan te gaan. Maar dan moet je een hele lange adem hebben om vennoten persoonlijk aansprakelijk te stellen voor schulden uit een bv. Zo moet u bijvoorbeeld onomstotelijk wanbeleid en wanbestuur aantoonbaar kunnen maken. En het niet betalen van het verschuldigde bedrag is dan niet voldoende.

BV's hebben voor en nadelen. Helaas zijn de meeste voordelen voor de vennoten zelf, en de meeste nadelen voor de eventuele klanten.

sjorsm70
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2014 15:43

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door sjorsm70 »

Dat gaat hem niet worden dus. Bedankt voor je uitleg.

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door lozevisser »

Moet ik even zoeken naar het prive adres van de eigenaar ?

sjorsm70
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2014 15:43

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door sjorsm70 »

Graag. Misschien dat ik daar een aangetekende brief heen kan sturen.

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: geen contact of uitbetaling met re-effect

Ongelezen bericht door lozevisser »

Er zit een wirwar aan BV`s achter, het laatste bekende prive adres stuur ik je per pb.
Geen garantie dat het nog klopt of dat hij zich niet gaat verstoppen achter allerlei BV`s.

Gesloten