LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Shar0nar schreef: Het lijkt wel echter wel een oplichtingspraktijk aangezien er veel mensen in de korte periode hetzelfde probleem ondervinden!
Gezien de ervaringen van anderen kan je stellen dat het niet lijkt, maar is.
Zeker het feit dat men stelt dat U (en anderen) moet betalen - maar dat zij niet kunnen aantonen WAAROM u dan zou moeten betalen.
Dat zij stellen 'betaal maar, maar u kan geen bewijs krijgen' is voor mij voldoende reden om uit te gaan van kwader trouw bij Direct Solutions - en te stellen dat dit een (poging tot) oplichting is.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Klacht indienen bij Consuwijzer. Als daar genoeg geklaagd wordt, wordt dit gestopt.

Linda Grill
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2018 00:20

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Linda Grill »

Ik ben vandaag privé gebeld. Een meneer van direct solutions. Er zou een incasso open staan van 2014. Er werd mij gevraagd of Benelux korting mij iets zei zo niet dan zou hij me dat nader uitleggen. Ik kon me niets heugen over een telefoontje uit 2014 en al helemaal niet over benelux korting. Hij legde uit dat ik in 2014 ben gebeld over een aantal coupons voor een hotelovernachting voor 2 pers of een diner bij een aangesloten restaurant in de buurt. Er zou een herroepingsplicht zijn van 14 dagen anders moest ik 94 euro betalen. Inmiddels was het bedrag nu opgelopen naar 182 euro. Als ik dit niet zou betalen dan zou het desbetreffende bedrijf (Benelux korting) het hoger op gaan spelen en de kosten zouden nog hoger op gaan lopen met als gevolg dat er een deurwaarder komt. Meneer van Direct solutions zou alles op een mail gaan zetten met daarin het rekeningnummer van ABN waar ik naar over moet maken en meneer benadrukte mij dat ik wel even een betalingsbevestiging moest sturen. Als reactie gegeven dat ik het mailtje graag tegemoet zie en het eerst nader na uitzoeken voordat ik betaal.

Ik kan mij niks heugen over coupons want ik doe nooit mee aan dat soort acties. Ik heb op internet gezocht naar Benelux korting, niks over gevonden. Ik heb mijn mailbox doorgepluist naar mails, niks gevonden. Ik heb nooit geen brieven ontvangen. En ik heb nog geen mail gehad over vandaag. Ik vind het vreemd dat ik een betalingsbevestiging moet sturen terwijl een incassobureau toch met dossiersnummers werkt. Daaraan kunnen ze toch een betaling koppelen.

gerritheger
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2018 16:41

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door gerritheger »

Ik ben 11-1-2018 ook benaderd door direct solutions over een bedrag van €94,00 dat op 12 juni 2016 verschuldigd zou zijn aan benelux korting.
Doordat de betalings- termjn ruimschoots is verstreken en de bijkomende kosten van de deurwaarder zijn de kosten opgelopen naar €182,40 en of er maar binnen 1 dag betaald zou kunnen worden.
Deze praktijken moeten gewoon stoppen en ik ben dan ook niet van plan te betalen.

vdbergja
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2018 18:14

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door vdbergja »

Vanmiddag ben ik door [naam verwijderd] van Direct Solutions gebeld. Hij vertelde dat er een vordering van € 182,40 openstaat van Benelux Korting. Ik zou een telefonische overeenkomst, met bandopname, zijn aangegaan in 2016. Op de e-mails die ik ontvangen zou hebben heb ik niet gereageerd.
De dwingende manier van spreken en schermen met het juiste e-mail adres en laatste 3 cijfers van mijn bankrekeningnummer wordt je wat overdonderd en als je vertelt dat je niets ontvangen hebt reageerde [naam verwijderd] dat zij bewijzen hebben
Als ik niet voor 29-januari aan Direct Solutions betaal dan wordt een deurwaarder ingeschakeld. De e-mails met de overeenkomst en de aanmaning had hij wel in zijn dossier, maar kon ze niet aan mij doorsturen.
Na het telefoongesprek ben ik gaan googlen en werd een hoop duidelijk. Ik heb er melding gemaakt bij de politie hiervan.
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jan 2018 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

hanharsal
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2018 19:02

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door hanharsal »

Ook mijn echtgenote kreeg met deze bedenkelijke toko te maken, middels een uitermate onbeschoft telefoontje en korte tijd later een mail, met die hieronder vermelde tekst
Geachte heer/mevrouw S.....


Refererend aan ons telefoongesprek van 22-01-2018 bevestigen wij de gemaakte afspraken met betrekking tot de openstaande posten:

De betalingstermijn van factuurnummer E105456 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € 182,40 zal uiterlijk 24-01-2018 door u op onze rekening [bankrekeningnummer verwijderd] t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.

Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.

Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.

Met vriendelijke groet,


Direct Solutions B.V.

Hierop onze reactie:
BEDREIGING - MISLEIDING - OPLICHTING - ONBESCHOFT !!
Zó kan ik uw telefoontje - en achteraf uw e-mail - van hedenmiddag jegens mijn echtgenote wel catagoriseren!
Want u dreigt met “uw” incassoafdeling - die u volgens uw FAQ (Frequent Asked Questions) niet eens heeft - als ik niet uiterlijk 24 januari een niet nader omschreven bedrag van € 182,40 (verzoek om een specificatie werd NIET gehonoreerd)betaal aan uw bedrijf.
Er wordt gesproken over een actie van 30 april 2016....??
De misleiding valt af te leiden uit uw “nieuwe denken” waar sprake is van incassobemiddeling, terwijl u keihard zegt tot incasso over te gaan.
En opnieuw is geen sprake van een toelichting en specificatie op de oorsprong van het genoemde bedrag, zie boven.
De oplichting wijst rechtstreeks naar het Wetboek van Strafrecht, omdat u kennelijk een derde partij (de zogenaamde benadeelde) opvoert om u zelf te verrijken ten koste van mij, die u beschouwt als een wanbetaler!
Sinds wanneer ben ik een wanbetaler, als ik geen diensten afneem en niets hoor of zie van een bedrijf ?
U komt op mij over als een zeer onbetrouwbare rechtspersoon, met een discutabele moraliteit, die niet in staat is zich fatsoenlijk te presenteren !!
Onbeschoft en intimiderend was u jegens mijn echtgenote, een zéér kwalijke zaak !!
Dat ik niet inga op uw verzoek moge duidelijk zijn !
Wél stuur ik een afschrift van deze e-mail, vergezeld van de informatie van uw website (de FAQ) naar de Consumentenbond (Consuwijzer) en de TV-programma’s Kassa en Radar.

Met vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jan 2018 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bankrekeningnummer verwijderd

Speedy123
Berichten: 1149
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

gerritheger schreef:Ik ben 11-1-2018 ook benaderd door direct solutions over een bedrag van €94,00 dat op 12 juni 2016 verschuldigd zou zijn aan benelux korting.
Doordat de betalings- termjn ruimschoots is verstreken en de bijkomende kosten van de deurwaarder zijn de kosten opgelopen naar €182,40 en of er maar binnen 1 dag betaald zou kunnen worden.
Deze praktijken moeten gewoon stoppen en ik ben dan ook niet van plan te betalen.
Deurwaarders kosten? Dat kan helemaal niet indien de rechter nog niet geoordeeld heeft of de factuur terecht is. Hoe u het vertelt komt het op mij over als een gevalletje van oplichting.

Wendatjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2018 23:46

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Wendatjuh »

Ook ik ben vandaag gebeld met precies dezelfde reden. Ik zou blijkbaar 24-11-2015 iets zijn aangegaan. Met Benelux korting. ik heb gezegd dat ik dat nooit zou doen en ook niet gedaan heb. Ik was er in 1ste instantie wel van geschrokken, maar wist zeker dat ik gelijk had. Ik heb specificaties opgevraagd maar niks gekregen. Ik heb alleen een e-mail gehad met de dreiging dat morgen €182.40 betaald moest zijn. Ik snapte er niks meer van. Maar toen ben ik gaan Google en kwam dit dus tegen. Ik betaal dus ook niks

purple horse
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2018 16:00

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door purple horse »

Zojuist gebeld door Direct solutions. Hetzelfde verhaal als ik hierboven meerdere malen heb kunnen lezen. Ook ik zou in augustus 2016 een aantal activatiecodes hebben opgevraagd bij Benelux Korting. Het bedrag zou €94,00 zijn en dat is een jaar geldig. Nu is het bedrag opgelopen tot €182,40. Volgens DS is er een bandje waarop wij akkoord gaan met de betaling maar ze kunnen de gegevens niet verstrekken. Zelfs geen gegevens over hun zogenaamde opdrachtgever Benelux Korting. Nadat ik boos werd, werd ik doorverbonden met de administratie. Deze meneer bleef aan 1 stuk door ratelen over het feit dat zij maar bepaalde mogelijkheden hebben en dat ik alle gegevens kon opvragen zodra het bij de deurwaarder ligt maar dan draai ik wel eerst voor de deurwaarderskosten op. Ik heb opgehangen. Daarna politie gebeld en advies is om niet te betalen en de deurwaarder af te wachten, als die überhaupt komt. Dus we wachten maar af......

Tamara van B
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2018 16:03

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Tamara van B »

Vandaag, 26-01-2018, ook gebeld door Direct Solution. Zoals eerder vermeld belden ze voor hun cliënt Benelux Korting. Dit bedrijf kan ik niet ergens terug vinden. Zeer agressieve aanpak van de telefonist. Ratelde tot twee keer toe een vast riedeltje om op te hangen maar eindigde met 'heeft u nog vragen voor mij?' . Ik bleef doorvragen waar dit over ging en bij de tweede keer zei hij dat hij al wel 11 minuten met mij aan de lijn was en dat dit al echt veel te lang was en dat ik echt alles wist nu. Ik zei dat dat niet kon omdat ik nog steeds vragen had en dat ik gediend ben van zulke antwoorden. Kreeg een kwijtschelding van extra gemaakte kosten zodat het bedrag van 182 euro terug ging naar 94 Euro mits ik wel binnen 1 dag zou betalen en eren betalingsbewijs naar hun zou mailen. E-MAIL van hun was zo binnen. Half uur later terug gebeld met de mededeling dat ik niet zou betalen mits er bewijzen werden aangedragen van verstuurde mail naar mij oid. Kreeg ik me daar toch een grote mond! Kortom werd ik uitgemaakt voor dom en een leugenaar! Ik zou de deurwaarder wel zien komen en lekker 4 maal het huidige bedrag betalen! Nou kom maar op, die durf ik aan! Eerst bewijzen zien en dan kunnen we een eerlijke discussie aan of een zaak beginnen. Hierop werd er op gehangen. Ik ga niet betalen! Ben blij dat ik lees dat ik niet de enige ben.... hier moet toch tegen opgetreden kunnen worden?? En mocht hun verhaal echt waar blijken te zij ben ik de eerste die gewoon betaald maar toch echt eerst bewijzen! Ben benieuwd hoe dit af loopt.. Tamara

KosterLMN
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2018 14:25

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door KosterLMN »

Ik ben net ook gebeld door Direct Solutions bv. Ik zou een rekening niet betaald hebben uit september 2016 van Benelux Korting. Geen idee waar dit over gaat. Er wordt erg makkelijk gezegd dat de betalingsherinneringen misschien in de spambox terecht gekomen zijn. Er volgt een heel pleidooi dat ik betalen moet, anders komt de deurwaarder langs. Aan het eind wordt gevraagd of ik vragen heb. Jazeker, waar is dit voor en ik wil eerst bewijzen van hun kant dat ik niet betaald zou hebben. Eerst wordt gezegd dat deze in de mail komt. Later wordt gezegd dat deze alleen op te vragen is bij de debiteurenafdeling. Huh? Een incassobureau krijgt toch alle documenten ter onderbouwing van de aanklacht. Er wordt direct een mail gestuurd dat ik betalen moet. Het bedrag is opgelopen tot € 142,40 en ik moet uiterlijk maandag betalen.
Ik ben op zoek gegaan op internet en zie bovenaan deze topic staan. De tips heb ik direct gebruikt en een reply gestuurd met de eis om bewijs en een zeer korte eindtermijn. Geen reactie? Dan neem ik contact op met onze juridisch adviseur. Advocaat hebben we achter de hand.
Raar zaakje. Eens zien of we nog meer horen. We zijn trouwens vaker gebeld door dit nummer, echter is er nooit ingesproken op de voicemail....

We zijn laatst ook gebeld door een bedrijf die onze gegevens via een enquête zou hebben gekregen. Bel me niet register werkt ook niet. Blijkbaar heeft deze firma ook onze gegevens ergens opgekocht.....
Het blijkt dat als je via internet iets koopt en verplicht bent om de voorwaarden te accepteren, dat je dan ook de registratie bij het bel me niet register teniet doet......

shajono
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2018 09:57

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door shajono »

Vanochtend werd ik ook gebeld door een medewerker van Direct Solutions. Ik vond het een heel vervelend gesprek, deze meneer had een agressieve manier van praten. In 2016 zou ik via de telefoon kortingsbonnen hebben 'besteld' van beneluxkortingen. Deze zou ik geaccepteerd hebben. Van dat gesprek is een bandopname. Ik had nog bedenktijd gekregen, binnen 14 dagen kon ik via de mail de kortingsbonnen annuleren. Nu weet ik zeker dat ik zulke dingen nooit accepteer... Ik zou verscheidene mails hebben gekregen. In mijn account hebben ze gezien dat ik de mails ook heb geopend!! :-)
In mijn mailbox (en ook bij verwijderde mails) niets te vinden natuurlijk. Ik vroeg of ik dan een kopie kon krijgen van de laatst gestuurde mail en of ik een kopie van de bandopname kon krijgen. Hierop reageerde de meneer heel agressief.
Het bedrag van €182,40 moet onmiddellijk betaald worden, anders wordt de deurwaarder ingeschakeld en lopen de kosten op tot wel €400....
Ik was nog niet uitgepraat, of het telefoongesprek werd afgebroken.
Meteen verscheen er een mail met het bedrag wat betaald moet worden, maar zoals ik al had verwacht, geen factuur van beneluxkorting of kopie van de bandopname...
Beneluxkorting kan ik op het internet niet vinden, dus mijn vermoeden is bevestigd: dit is zo nep als het maar zijn kan...

Evelyn77
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2018 17:27

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Evelyn77 »

Vandaag kreeg ik ook telefoon van dit soort rare praktijken. Tel.nr 020-4917703 Die beweerde dat ik ook iets gekocht had in 2016. Maar helaas doe ik nooit aan telefonische verkopen toen niet en nu niet tot ergernis van de telefonisten omdat ik er niet van houdt om iets op 2 weken weer te moeten anuleren als ik het niet wil.

DMEsmits
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2018 12:30

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door DMEsmits »

Ik kreeg vandaag ook een zeer agressief telefoontje van Direct Solutions, dat ik augustus 2016 bij Beneluxkorting hotelbonnen had besteld kosten 94 euro, met 14 dagen bedenktijd. Het bedrag was nu opgelopen naar 182 euro betalen binnen 2 dagen. Op mijn vraag of ik daar geen bewijzen van kon krijgen ook van de zogenaamde aanmaningen kreeg ik te horen dat ze zo niet werken. Toen ik zei dat ik zonder bewijs niet betaal werd er gedreigd met vervolg stappen. Binnen een paar minuten kreeg ik een mail maar ook daar stond niks in. Dit kan toch zomaar niet, dit bedrijf moet stoppen.

Rineke66
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2018 22:28

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Rineke66 »

Waarom kan dit bedrijf gewoon doorgaan met hun agressieve malafide praktijken? Ik kan werkelijk geen één positieve reactie over Direct Solutions B.V. vinden! Het regent klachten, en het zijn hoofdzakelijk ook allemaal dezelfde klachten! Agressieve benadering, geen bewijs van de schuldeisers, geen betalingherinneringen sturen, terwijl ze dit wel beweren! Het zijn gewoon ordinaire oplichters! En wanneer ze zelf in het nauw gedreven worden zeggen ze, wilt u één van onze juristen spreken, mevrouw? Welke normale jurist wil er überhaupt voor zo'n bedrijf werken? Nee dank u! Ik wil gewoon mijn geld terug! Zo niet, dan verzamel ik een honderdtal mensen en dan stappen we naar de politie! En dan krijg je wel je geld terug!

Update

€182,40 binnen 5 uur terug gestort!

taurito
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2018 15:39

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door taurito »

Ik ben gister 14-02-2018 ook gebeld door Direct Solutions bv. Verhaal is hetzelfde als wat ik in dit forum allemaal al lees. Ik zou een rekening niet betaald hebben uit september 2016 van Benelux Korting. Geen idee waar dit over gaat. Er wordt erg makkelijk gezegd dat de betalingsherinneringen misschien in de spambox terecht gekomen zijn. En dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn spambox :evil: Er volgt een heel pleidooi dat ik betalen moet, anders komt de deurwaarder langs. Er wordt direct een mail gestuurd dat ik betalen moet. Het bedrag is opgelopen tot € 182,40 en ik moet uiterlijk 16-02-2018 betalen. Vervolgens heb ik per email verzocht om mij de originele factuur en de email herinneringen te doen toekomen, daar ik nergens van weet.
Niets ontvangen, dus Direct Solutions maar weer gebeld en die geven aan dat zij alleen verantwoordelijk zijn voor het telefoontje en de email en verder moet ik bij Benelux Kortingen zijn, maar dit hele bedrijf is nergens te vinden. Dan moet ik het maar uitzoeken met de deurwaarden, die moet de originele factuur, de bandopname en de email aanmaningen hebben in zijn dossier. Maar vervolgens wel weer bedreigd, dat als ik het zo ver liet oplopen de incassokosten met € 400,= kunnen oplopen en als voor de rechter komt , de gerechtelijke kosten.
Na het lezen van deze forum heb ik de politie gebeld en op politie.nl vervolgens een meldingsformulier ingevuld.
Ook bij klacht.nl een klacht ingediend en hier op dit forum een melding gemaakt.
Dergelijke bedrijven moeten aangepakt worden, te gek voor woorden dit. Je schrikt jezelf een rolberoerte en slapeloze nachten van de dreigementen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Gezien het feit dat het voor iedereen hetzelfde verhaal is - neem ik aan dat ik rustig kan stellen dat dit oplichters zijn.
Blijf er verre van - en betaal niet.
Doe aangifte / melding en bewaar eventuele documentatie voor als men wel tot vervolging overgaat.

Petrasnippe
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2018 20:16

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Petrasnippe »

Ik ben af gelopen vrijdag gebeld door direct solutions net de mededeling dat is nog geld moet betalen van €182,40 voor korting op kamers of een verblijf en dat is van Benelux zie de meneer .
Ik zie hem dat ik hier niks van weer en hij zie dat het van 4 dec 2016 was , ik weer dat zegt mij niets.
Ik zie stuur maar een brief en hij heeft een mail gestuurd met het bedrag en het rekening nummer en dat ik voor maandag 19 febr 2018 moet betalen .
Heb op de mail gereageerd met of ze een factuur kunnen over leggen en als ze door gaan ik aangifte ga doen bij de politie
Nog niks van ze gehoord want het is weekend .
De man zie ook dat als ik niet betaald hij het aan hun incasso afdeling door zou spelen .
Kan iemand hier vertellen wat ik nog meer kan doen om dit te stoppen .
Het is al de 3de incasso die mij belt
Ik begin heel bang en wanhopig te worden en durf bijna de telefoon niet meer op te nemen

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Petrasnippe schreef:Ik ben af gelopen vrijdag gebeld door direct solutions net de mededeling dat is nog geld moet betalen van €182,40 voor korting op kamers of een verblijf en dat is van Benelux zie de meneer .
Ik zie hem dat ik hier niks van weer en hij zie dat het van 4 dec 2016 was , ik weer dat zegt mij niets.
Ik zie stuur maar een brief en hij heeft een mail gestuurd met het bedrag en het rekening nummer en dat ik voor maandag 19 febr 2018 moet betalen .
Heb op de mail gereageerd met of ze een factuur kunnen over leggen en als ze door gaan ik aangifte ga doen bij de politie
Nog niks van ze gehoord want het is weekend .
De man zie ook dat als ik niet betaald hij het aan hun incasso afdeling door zou spelen .
Kan iemand hier vertellen wat ik nog meer kan doen om dit te stoppen .
Het is al de 3de incasso die mij belt
Ik begin heel bang en wanhopig te worden en durf bijna de telefoon niet meer op te nemen
Waarom bang?
Dit zijn oplichters - dat mag ik nu rustig zo stellen.
Wat u kunt doen: aangifte overwegen. Geef rustig aan dat u bang word van deze dreigende taal. (als voldoende mensen aangifte doen, gaat men misschien actie ondernemen).
Vervolgens - heb je rechtsbijstand, vraag hen om advies - maar dat zal er op neerkomen: betaal niet, want er is geen overeenkomst (benelux korting bestaat niet, en heeft volgens mij ook niet bestaan).

Petrasnippe
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2018 20:16

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Petrasnippe »

Bedankt voor de steun ik betaal ook zeker niet .
Maar het komt zeker dreigend over

Gesloten