Incasso 'begunstigde van fraudegeld'

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Lady1234

Re: Incasso 'begunstigde van fraudegeld'

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Persoonlijk zou ik toch niet zomaar het bijltje erbij neergooien. Ik weet ook niet of, als u gedagvaard zou worden, u per se een advocaat nodig hebt.

U alleen weet zeker dat u niet de geldezel geweest bent. En uw eigen bankrekeningen zijn niet eens opgezegd wegens fraude.

Ik ken verder uw financiële situatie niet, maar wellicht kunt u bij een dagvaarding een advocaat met toevoeging krijgen van het Juridisch Loket.

Heel fijn dat de bank dat slachtoffer van fraude schadeloos heeft gesteld, maar u bent ook een slachtoffer van fraude en dan zou u zomaar gaan betalen?

Hophophop

Ongelezen bericht door Hophophop »

Het kan natuurlijk geen kwaad om eea met een deskundige te bespreken, maar op basis van wat hier op het forum staat zie ik het voor TS echt heel somber in. Er is kennelijk geld afkomstig van fraude naar zijn rekening overgemaakt en vervolgens gepind. Dan moet je echt wel met een beter verhaal komen dan 'ik ken die mensen die gepind hebben niet', om onder aansprakelijkheid uit te komen.

Je laten dagvaarden is overigens ook niet zonder risico. Als je dan veroordeeld wordt, zijn de proceskosten ook nog eens voor jouw rekening.

Nickert125

Ongelezen bericht door Nickert125 »

Heb weer een bericht ontvangen van het incasso bureau. De ABN heeft uit coulance het geld terug betaald en de vordering namens de gedupeerde overgenomen. Blijkbaar is dat geld overgemaakt omdat deze persoon is opgelicht door iemand die zich voordeed als bankmedewerker (spoofing)

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nu rest nog de vraag hoe dat geld van uw bankrekening kon verdwijnen.

Plaats reactie