LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso bureau J en W Harderwijk

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
smilie

Re: Incasso bureau J en W Harderwijk

Ongelezen bericht door smilie » 06 jul 2011 20:06

Ga gewoon voor de sanering, het is zuur - maar na 3 jaar ben je gewoon weer boven op. Mits je royale inkomsten hebt (per maand), zou ik niet anders denken / doen.

sacredfour

Ongelezen bericht door sacredfour » 11 jul 2011 12:45

@Breec1
Laat ons weten hoe het afloopt! Ik zou je graag willen verwijzen naar het forum van http://www.schulden-vrij.info/index.php Dit een forum van mensen met schulden, voor mensen met schulden. Op dit forum kan je wat meer sympathie verwachten en meer help met problemen en minder negative opmerkigen. Dit is natuurlijk geen kritiek op het forum van Tros Radar in het algemeen.

TK Dw RMH

Ongelezen bericht door TK Dw RMH » 14 jul 2011 20:48

Een regeling van 20 jaar.. Afgezien van het feit dat geen enkele schuldeiser daarmee akkoord gaat, wat kan er allemaal wel niet gebeuren in 20 jaar?

Over de sanering in gaan;
Schuldsanering binnen de NVVK gaat uit van drie jaren waarin een "schuldenaar" zoveel mogelijk moet sparen tbv zijn/haar schuldeisers. Dat wil mi zeggen dat je er drie jaren je st.nkende best voor doet om zoveel mogelijk te betalen. Dit is op zich al een hele lange tijd en het is redelijk onmenselijk om iemand nog langer in die positie te laten. Dus heb je goed je best gedaan, schone lei. Helaas zijn er ook altijd mensen die er willens en wetens een potje van maken en misbruik maken van een schuldsanering, helaas.

Deze maatschappij heeft er overigens zelf voor gekozen dat burgers gemakkelijk schulden kunnen laten maken. Gelukkig is ze dan ook nog zo menselijk om een uitweg te geven. Ik denk dat de sanering je enige kans is op een schuldenvrije toekomst. En je kinderen hebben mi daar geen last van..

succes ermee iig..

Gesloten