LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CIB 'incasso' Rotterdam

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Bor78
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2015 20:21

Re: CIB 'incasso' Rotterdam

Ongelezen bericht door Bor78 »

Gewoon massaal negeren.. :wink:

HBO17
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2017 11:04

Re: CIB 'incasso' Rotterdam

Ongelezen bericht door HBO17 »

Ze mogen niks aan een derde geven? Maar ze kunnen wel SMS een mijn Vader en zo bellen met mijn informatie. Staat op het email van hun reactie binnen 5 werkdagen ...Maar voor mij was het 5 weken. Mijn ging over 30 euro voor iets ik moest betalen via het internet...maar Was buitenland toon het binnenkwam. Wanner ik thuis kwam had ik gevonden een brief van DirectPay een dat het Dossier was overgenomen aan hun, dus ik heb hun betaald. Blijkt achter af mijn vader had CIB betaald voor mij. Had CIB gebeld om te zeggen ik wil mijn geld terug. Dat kon niet dat wij wetten niet als het betaald is..nat niet allen op uw woorden gaan. Later bel ik DirectPay een Melvin van het service heeft gezegt . " Idd meneer, uw hebt 2 keer betaald, 1 aan onze en 1 aan CIB , Wij gaat het geld terug storten voor uw " . Grappige dat CIB weet niks van ( Ik denk hun gebruiken gewoon een Apple van het fruit schaal, een DirectPay gebruik een Apple Computer ) ! Maar DirectPay binnen 5min kunnen alles zien een doen. Wanner aan het phone met CIB had ik gevraagd voor bewijs van het Dossier nummer dat het gesloten was. Hij stuur wel een mailtje Maar verkeerde Datum op een nog beter verkeerde Dossier, weer gaan bellen voor het juiste informatie . Zeer onprofessioneel bedrijf dat gebruik hun eigen regels wanneer hun wilt.

Cherylspiekerman
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2018 12:50

Re: CIB 'incasso' Rotterdam

Ongelezen bericht door Cherylspiekerman »

Wij krijgen ook brieven van dit incasso bureau. Terwijl we de eerste keer betaald hadden, omdat mijn vriend per ongeluk al zijn automatische incasso had uitgeschakeld dachten wij er niet echt over na dat dit niet echt zou zijn. Daar komen we nu op terug, want we zijn nog geen twee weken verder en krijgen weer een brief met hetzelfde bedrag. Het enige wat ik lees op internet als ik het bedrijf opzoek is dat het oplichters en fraudeurs zijn, dus ja wij zijn zeker gedupeerd door dit bedrijf!! Ik ga nu direct onze rechtsbijstand inschakelen en natuurlijk niet betalen, maar het is belachelijk dat zulke praktijken uitgevoerd worden. Je weet op den duur niet meer wat een echt bedrijf is.

atlas1302

Re: CIB 'incasso' Rotterdam

Ongelezen bericht door atlas1302 »

CIB incasso Rotterdam is een vriendinnetje van invorderingsbedrijf te Den Haag, zelfde verhaal en zelfde bluf tactieken. Ik reageer er gewoon niet op, als ze willen vorderen wacht ik eerst de deurwaarder af waar ik een kopje thee mee ga drinken. Ik moet het eerste kopje nog steeds inschenken, misschien hebben ze liever iets sterkers!

stofzuigertje

Re: CIB 'incasso' Rotterdam

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze geen adres en huurdatum en gehuurde product kunnen leveren is er geen geldige vordering en kun je ze negeren.

Als een opdrachtgever halve info geeft kunnen zij ook niets binnen halen.
Bekende incasso firma en omdat ze tot nu toe nooit binnen redelijke termijn info over waarvoor je moest betalen leverde is er geen betaalplicht meer.

Gesloten