LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deurwaarder Over de Vest

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
NienkeNolles25
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2016 11:43

Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door NienkeNolles25 »

Ik zal me even voorstellen,

Ik ben Nienke Nolles,25 jaar oud en ik ben momenteel 35 weken zwanger.

Ik vraag me af of er mensen zijn die ook negatieve ervaringen hebben gehad met deurwaarder Over de Vest in Zoetermeer?

Op 7 december heeft het UWV toestemming gegeven aan deurwaarder Over de Vest om beslag te leggen op me uitkering, Ik krijg een uitkering van 758 euro en deurwaarder Over de Vest pakte 330 euro van me uitkering waardoor ik nog maar 450 euro overhield met 2 kinderen en zwanger. Dus deurwaarder Over de Vest hield zich niet aan de beslagvrije voet. Deurwaarder Over de Vest heeft mij nooit een papier gestuurd of de beslagvrije voet te berekenen en telefonisch valt ook niet met hun te praten want ze gooien gewoon de telefoon op de haak.
Ondanks dat het UWV toestemming heeft gegeven om beslag te leggen op mij uitkering is deurwaarder Over de Vest toch op 30 December bij mij thuis geweest om beslag te leggen op mij inboedel, ik was op dat moment mij kind van school halen dus heb niet de deur niks voor hem open kunnen doen. Hij heeft toen een papier in me bus gegooid dat hij er was om beslag op mij inboedel te leggen. Ik dacht dat deurwaarder Over de Vest misschien een fout maakte dus ben toen niet op de brief in gegaan ( ik weet eigen schuld dikke bult.... ) Hierdoor zijn er onnodige kosten boven op het schuldbedrag gekomen en deurwaarder Over de Vest had al de zekerheid dat hij geld van mij uitkering zou ontvangen. Dus je zou bijna denken dat hij extra geld boven op mij hoofd is proberen te krijgen, want het UWV had het beslag al toegekend. Op 14januari ( ik was toen 22 weken zwanger ) Is deurwaarder Over de Vest heel intimiderend hier binnen in me huis gekomen heeft mij aan de kant geduwd terwijl ik 22 weken zwanger was omdat ik hem niet gelijk wou binnen laten ivm dat het UWV al had gezegd dat er beslag op mij uitkering lag van Over de Vest. Deurwaarder Over de Vest beweert dat hij nooit een brief van het UWV over het beslag heeft gehad en het UWV beweert van wel... ik weet niet wie ik moet geloven maar het UWV heeft mij ook gewoon een brief gestuurd over het beslag.
Ik ben hier onwijs door in de problemen gekomen, Ik heb mij huur niet kunnen betalen doordat ik maar 450 Euro overhield. Hij heb mij heel veel stress bezorgt en na die dag heb ik telkens een lage bloeddruk gehad.

Nu komt het mooie...... Ik had een schuld van 1.079 euro, wat eerst minder was maar omdat meneer voor elke handeling betaald krijgt en hij hier 30 dec aan de deur is geweest en 14 Januari met een timmerman en politie zijn er nog hogere kosten bovenop gekomen ( let op UWV had al beslag toegekend op 7 December ) dus hij had dit niet eens mogen doen. Ik heb nu mij schuld afbetaald maar meneer doet heel moeilijk om het beslag op te heffen. Ze hebben al 2 keer een brief naar het verkeerde adres gestuurd van UWV. Hij heb nu 250 euro teveel gepakt en als hij niet snel een brief naar het UWV stuurt word mij vakantiegeld 800 euro ook nog naar hem toegestort terwijl ik allang van me beslag af ben.

Meneer reageeert niet op brieven van mij advocaat, hij heb daar compleet maling aan. Ik heb heel veel stress want ik moet over 5 weken bevallen en doordat deurwaarder Over de Vest nog steeds me beslag niet opgeheven heeft kan ik bijna nergens beginnen de woningbouw af te betalen. Ik stress zou erg dat ik veel buikpijn heb en ik bang ben dat ik eerder ga bevallen. Ik heb een klachten procedure gestart bij de Kamer van Gerechtsdeurwaarders maar ook daar heeft deurwaarder Over de Vest maling aan. Ik zit er zo erg doorheen, ik weet niet meer wat ik moet doen. Je kan bijna niks beginnen tegen een deurwaarder. Ik bel elke dag en ze sturen me van het kastje naar de muur of hangen gewoon de telefoon op.

Zijn er meerdere mensen zoals mij die zulke ervaringen hebben met deurwaarder over de Vest uit Zoetermeer ?
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2016 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

Ik heb zelf gelukkig geen ervaringen met deurwaarder. maar lees dat u een advocaat hebt. ik zou de advocaat vragen om een aansprakelijkheids brief te sturen naar de deurwaarder. om 1 zoals ik lees uwv beslagname al was en naar een schuld van 1079 een beslag maandelijks van 330 zou u in 4 maanden van uw schuld af zijn. dus de overige daden van de deurwaarder zijn overbodig. dus ook zijn handelingen met de kosten.
2 als uw vakantie geld wordt afgepakt door zijn nalaten eist u de wettelijke rente vanaf beslag name tot vergoeding.
en een kleine vergoeding eisen voor het onfatsoenlijke handelingen van zijn werkzaamheden.

Ik denk zelf dat hij daarom lacht maar ik zou met uw advocaat de mogelijkheid toch bespreken of hij daar heil in ziet.

Nu ik dit nog een keer lees had u geen contact opgenomen om een betalingsregeling te krijgen??
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mei 2016 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op eerder weggehaald bericht verwijderd

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

Laatst gewijzigd door john18 op 04 mei 2016 19:28, 3 keer totaal gewijzigd.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

geef dit door aan uw advocaat ik denk dat u zeker kans maakt op vergoeding wel klein maar alle beetjes helpen.

JanSneek
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2016 19:48

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door JanSneek »

Jammer dat je er weinig hulpvaardige antwoorden op krijgt, maar op het moment dat je de deurwaarder de juiste gegevens geeft voor berekening beslagvrije voet, is hij verplicht het met terugwerkende kracht terug te betalen (het teveel ingehouden).

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Als de schuld voldaan is, waarom is er dan nog steeds sprake van beslag? Wat is er voor de deurwaarder werd ingeschakeld gebeurd? Heeft TS zelf pogingen gedaan dit te voorkomen?

Wel moet de deurwaarder rekening houden met de beslagvrije voet, maar het is me niet helemaal duidelijk hoe communicatie gegaan is. Misschien kan Moneyman op basis van TS haar relaas wat duidelijkheid geven?
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mei 2016 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op eerder weggehaald bericht verwijderd

mh73

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door mh73 »

Nee, precies. Er worden omstandigheden bij gehaald, die er totaal niet toe doen.

Puur de feiten: er is een schuld en er wordt beslag gelegd op een deel van de uitkering. Wellicht te veel. Vervolgens is er een poging gedaan om beslag te leggen op de inboedel wat TS totaal heeft genegeerd. Volgens TS is de schuld afbetaald maar zijn er onterecht extra kosten (door het beslag etc.) bij gekomen (zijn die ook betaald?). Omdat het beslag nu niet is opgeheven (waarom niet?) kan TS achterstallige betalingen aan de woningbouwvereniging niet doen. Vraag is of werkwijze van deurwaarder juist was.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

mh73 schreef:Nee, precies. Er worden omstandigheden bij gehaald, die er totaal niet toe doen.

Puur de feiten: er is een schuld en er wordt beslag gelegd op een deel van de uitkering. Wellicht te veel. Vervolgens is er een poging gedaan om beslag te leggen op de inboedel wat TS totaal heeft genegeerd. Volgens TS is de schuld afbetaald maar zijn er onterecht extra kosten (door het beslag etc.) bij gekomen (zijn die ook betaald?). Omdat het beslag nu niet is opgeheven (waarom niet?) kan TS achterstallige betalingen aan de woningbouwvereniging niet doen. Vraag is of werkwijze van deurwaarder juist was.
het gaat erom dat er bewust door de deurwaarder acties worden ondernomen om zo meer in rekening te brengen bij ts. terwijl dat onnodig is. hij is brutaal intimiderend en geeft geen blijk van professioneel handelen naar voorschrift.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door Moneyman »

Deurwaarder Over de Vest staat bekend om praktijken op of over het randje. Het eerder door john18 advies om je advocaat ernaar te laten kijken is een goede. Ik kan op basis van de hier gegeven informatie onvoldoende bepalen wat de exacte situatie is en dus ook geen concreet advies teven.
john18 schreef:kijk naar de tv serie deurwaarder betalen of leeg halen. zijn mensen die buiten hun schuld om in problemen komen en zelf alles aan doen om het probleem op te lossen. je kunt niet oordelen zonder de oorzaak te weten.
Dan zie je iets heel anders in die serie dan ik. Dat "buiten hun schuld" is in de praktijk zelden écht het geval - en dat "er alles aan doen" ook.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door Julie4444 »

john18 schreef:
mh73 schreef:Nee, precies. Er worden omstandigheden bij gehaald, die er totaal niet toe doen.

Puur de feiten: er is een schuld en er wordt beslag gelegd op een deel van de uitkering. Wellicht te veel. Vervolgens is er een poging gedaan om beslag te leggen op de inboedel wat TS totaal heeft genegeerd. Volgens TS is de schuld afbetaald maar zijn er onterecht extra kosten (door het beslag etc.) bij gekomen (zijn die ook betaald?). Omdat het beslag nu niet is opgeheven (waarom niet?) kan TS achterstallige betalingen aan de woningbouwvereniging niet doen. Vraag is of werkwijze van deurwaarder juist was.
het gaat erom dat er bewust door de deurwaarder acties worden ondernomen om zo meer in rekening te brengen bij ts. terwijl dat onnodig is. hij is brutaal intimiderend en geeft geen blijk van professioneel handelen naar voorschrift.
Dat kunnen wij helemaal niet beoordelen, omdat dit geen feiten zijn.
Wel lijkt deze deurwaarder fout bezig te zijn, maar ook TS vertelt hier maar een half verhaal, wat doorspekt is met niet-relevante emotionele zaken.

Wel is het inderdaad een prima idee om een advocaat naar deze casus te laten kijken. TS kan er ook voor kiezen het volledige verhaal te doen en dan kan er hier ook nog het een en ander geadviseerd worden, maar zonder meer info (lees: feiten) kunnen we verder weinig beoordelen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U kunt een tuchtklacht indienen tegen gerechtsdeurwaarder Over de Vest: https://www.kbvg.nl/1187/ik-heb-schulde ... edure.html

Er zijn al vaker uitspraken gedaan m.b.t. de beslagvrije voet, zie

http://tuchtrecht.overheid.nl/zoeken-in ... %20voet%22

NienkeNolles25
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2016 11:43

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door NienkeNolles25 »

john18 schreef:Ik heb zelf gelukkig geen ervaringen met deurwaarder. maar lees dat u een advocaat hebt. ik zou de advocaat vragen om een aansprakelijkheids brief te sturen naar de deurwaarder. om 1 zoals ik lees uwv beslagname al was en naar een schuld van 1079 een beslag maandelijks van 330 zou u in 4 maanden van uw schuld af zijn. dus de overige daden van de deurwaarder zijn overbodig. dus ook zijn handelingen met de kosten.
2 als uw vakantie geld wordt afgepakt door zijn nalaten eist u de wettelijke rente vanaf beslag name tot vergoeding.
en een kleine vergoeding eisen voor het onfatsoenlijke handelingen van zijn werkzaamheden.

Ik denk zelf dat hij daarom lacht maar ik zou met uw advocaat de mogelijkheid toch bespreken of hij daar heil in ziet.

Nu ik dit nog een keer lees had u geen contact opgenomen om een betalingsregeling te krijgen??
Deurwaarder Over de Vest heeft een aantal keer brieven naar me oude adres gestuurd, terwijl ik al verhuisd was, anders had ik zeker contact opgenomen voor een betalingsregeling want ben ook niet iemand die graag met deurwaarders in aanraking komt. De enigste brieven die ik van hem heb ontvangen zijn op 30 december in de bus dat hij beslag kwam leggen op me inboedel.. en dat ik niet thuis was ( ik was toen me kindje van school halen ) Maar ik dacht, echt ik weet heel stom van me, dat hij misschien een fout maakte en dat het wel in orde was vanwege de brief die het UWV gestuurd had 7 December met het akkoord dat deurwaarder over Vest beslag mocht leggen...en het is niet de goede manier oke maar dacht ik, dan ben ik tenminste van me schuld af.
Daarom heb ik geen contact met deurwaarder Over de Vest opgenomen tussen 30 December en 14 Januari.
Toen deurwaarder Over de Vest hier was zei hij dat hij nooit een goedkeuring van het UWV schriftelijk heeft ontvangen.. Of iets van het UWV heeft gehoord.
Me schuld is van 7 december van 779 euro naar 1.079 gegaan 14 Januari.
Ik was toen ook nog niet op de hoogte over hoeveel beslag hij zou leggen op mij uitkering. Ik heb meerdere malen met deurwaarder Over de Vest contact opgenomen om de beslagvrije voet aan te passen maar de telefoniste werkte al niet mee en legde gewoon een paar keer de hoorn op de haak. Ik heb samen met mij moeder een nette brief opgestuurd waarom hij allemaal brieven naar me oude adres heeft gestuurd waardoor ik nooit een adequate betalingsregeling heb kunnen treffen en waarom hij toch beslag op me inboedel is komen leggen terwijl het UWV al akkoord ging.
Maar heb nooit antwoord van hem gehad.
Hij heb nu ondertussen 1409,29 van mij in beslag genomen tewijl mij schuld maar 1.079,29 was en me advocaat heb hem een sommatie gestuurd om binnen 2 weken het naar me advocaat terug te storten maar ook daar heb deurwaarder Over de Vest maling aan want hij maakt het liever terug over naar het UWV wat hij afgelopen vrijdag zou doen maar ook niet gebeurt is. Nu staat mij vakantiegeld ook op het punt naar hem toe te gaan omdat het beslag nog steeds niet is opgeheven en hij 2 briefen naar het verkeerde adres van het UWV heeft gestuurd waardoor de brieven nooit bij het UWV zijn aangekomen. Ik heb een klacht ingediend bij de kamer van gerechtsdeurwaarders en die gaan hem nu om een reactie vragen. Hij heb 30 dagen de tijd om te antwoorden. Maar daardoor is nog niet het beslag opgeheven want daar kan de Kamer van Gerechtsdeurwaarders niet bij helpen helaas....
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mei 2016 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door puma73 »

NienkeNolles25 schreef: De enigste brieven die ik van hem heb ontvangen zijn op 30 december in de bus dat hij beslag kwam leggen op me inboedel.. en dat ik niet thuis was ( ik was toen me kindje van school halen ) Maar ik dacht, echt ik weet heel stom van me, dat hij misschien een fout maakte en dat het wel in orde was vanwege de brief die het UWV gestuurd had 7 December met het akkoord dat deurwaarder over Vest beslag mocht leggen...en het is niet de goede manier oke maar dacht ik, dan ben ik tenminste van me schuld af.
Daarom heb ik geen contact met deurwaarder Over de Vest opgenomen tussen 30 December en 14 Januari.
Toen deurwaarder Over de Vest hier was zei hij dat hij nooit een goedkeuring van het UWV schriftelijk heeft ontvangen.. Of iets van het UWV heeft gehoord.
...
De deurwaarder hoeft helemaal geen toestemming van het UWV te krijgen om beslag te leggen, sterker nog het UWV moet meewerken aan het te leggen beslag, anders krijgt het UWV problemen.

Verder blijft het een zeer warrig en ondoorzichtig verhaal, waarin doorspeelt dat er nog meer schulden zijn die betaald moeten worden. Laat TS maar duidelijkheid geven om wat voor schuld het gaat en waarom er brieven naar het oude i.p.v. het nieuwe adres zijn gegaan.

TS wast haar handen in onschuld, maar er gaat nog heel wat aan vooraf voor een deurwaarder beslag legt op een uitkering. En het lijkt mij stug dat die brieven van incassobureau en de deurwaarder "toevallig"allemaal naar het oude adres van TS zijn gestuurd.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

ja ik denk dat als u direct contact had opgenomen na u eerste brief die u had gekregen dan was het misschien wel beter verlopen.
hoe vervelend het ook is om in aanraking te komen met een deurwaarder. deurwaarder zijn nou eenmaal nodig. :shock:
Maar de sites die ik u stuurde geeft aan dat de deurwaarder die uw zaak heeft een rotte appel is in de deurwaarders wereld. helaas dat u er mee te maken krijgt en ik denk dat u nu de juiste weg bewandelt met uw advocaat. maar als hij toch te veel geld vordert en vakantie geld dan laat uw advocaat gewoon wettelijke rente vorderen en houd hem aansprakelijk voor het niet naar behoren uitvoeren van zijn vak. de aansprakelijkheid levert niks opheeft geen meerwaarde maar maakt hem wel duidelijk dat dit nog een staartje krijgt. misschien dat hij dan wel komt praten. of zijn beslag snel eraf haalt voor u vakantie geld.

en inderdaad wat puma73 zegt er speelt mogelijk meer maar dat staat niet in deze topic dus kunnen alleen reageren op wat u verteld.
u heeft een advocaat dus die weet echt wel wat die doet.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

Moneyman schreef: Dan zie je iets heel anders in die serie dan ik. Dat "buiten hun schuld" is in de praktijk zelden écht het geval - en dat "er alles aan doen" ook.
Ja ik weet dat er veel mensen lak aan schulden zijn en dat het bewust schulden worden gemaakt! maar ik ken toch best wel een paar gevallen van mensen die echt in nood zitten buiten hun schuld om denk aan werkeloos arbeidsongeschikt. ja ze hadden een hoog hypotheek en hebben de woning moeten verkopen maar doordat de markt zo slecht was hebben ze nu een rest schuld en dan krijg je nog eens de executie verkoop die vele malen lager lag dan de waarden van hun huis.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door puma73 »

john18 schreef:
Moneyman schreef: Dan zie je iets heel anders in die serie dan ik. Dat "buiten hun schuld" is in de praktijk zelden écht het geval - en dat "er alles aan doen" ook.
Ja ik weet dat er veel mensen lak aan schulden zijn en dat het bewust schulden worden gemaakt! maar ik ken toch best wel een paar gevallen van mensen die echt in nood zitten buiten hun schuld om denk aan werkeloos arbeidsongeschikt. ja ze hadden een hoog hypotheek en hebben de woning moeten verkopen maar doordat de markt zo slecht was hebben ze nu een rest schuld en dan krijg je nog eens de executie verkoop die vele malen lager lag dan de waarden van hun huis.
De meeste mensen die hier "klagen" over de deurwaarder "vergeten" meestal hun eigen aandeel te vermelden, dus datgene wat ze hebben nagelaten voor de deurwaarder in beeld kwam.

Het niet reageren op brieven van incassobureau's en de schuldeiser zelf met daarin de in gebreke stelling en sommatie's om te betalen. Dat is het begin van het traject, je kop in het zand steken en nergens op reageren maakt niet dat de schuld verdwijnt en als het dan al tot een rechtszaak komt heb je geen enkel verweer en geen poot om op te staan.

En dat is precies wat TS hier doet. Ze kruipt in de slachtofferrol met een zielig verhaal over zwager zijn en stress hebben en verteld ondertussen maar de helft van het verhaal.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

dat vindt ik makkelijk gezegd door jouw. voor het zelfde geld zit ze in de **** omdat ze een wanbetalende ex heeft of iets anders. dus kan goed zijn dat ze wel buiten haar schuld om in de **** zit. daar gaat deze topic niet over het gaat om dat moment van de actie van de deurwaarder. niet om de rest. als ts kiest om sommige info niet prijs te geven wat ik ook heb gedaan in mijn topic {mijn reden anoniem} dan hoor je dat te respecteren en geen aannames te maken over hoe het is ontstaan. want daar gaat het niet om! ik zou ook niet weten als hier een deurwaarder aan de deur komt over wat wel en niet te moeten doen. Ik zou dan meteen in gesprek gaan hoe wat waarom en oplossing zoeken. En slachtofferrol jonge jonge als men hier een topic start en je verdedigt of wat dan ook krijg je meteen een stempel. kreeg ik ook.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door john18 »

Trouwens moneyman ik heb niks tegen je beroep en heb respect voor mensen die dat doen want het is wel moeilijk om alles af te pakken van een gezin enzovoorts vooral als je weet dat ze er niks aan kunnen doen en buiten hun schuld om is. En ik zou er ook voldoening in krijgen om wanbetalers die het expres doen of fraudeurs en dergelijke aan te pakken. maar helaas kan dat niet altijd zonder politie bescherming. Respect voor moneyman.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door Moneyman »

john18 schreef:
Moneyman schreef: Dan zie je iets heel anders in die serie dan ik. Dat "buiten hun schuld" is in de praktijk zelden écht het geval - en dat "er alles aan doen" ook.
Ja ik weet dat er veel mensen lak aan schulden zijn en dat het bewust schulden worden gemaakt! maar ik ken toch best wel een paar gevallen van mensen die echt in nood zitten buiten hun schuld om denk aan werkeloos arbeidsongeschikt. ja ze hadden een hoog hypotheek en hebben de woning moeten verkopen maar doordat de markt zo slecht was hebben ze nu een rest schuld en dan krijg je nog eens de executie verkoop die vele malen lager lag dan de waarden van hun huis.
Ik snap wat je bedoelt. Maar dan toch: wiens verantwoordelijkheid is het om die (te) hogenhypotheek af te sluiten?

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Deurwaarder Over de Vest

Ongelezen bericht door Moneyman »

john18 schreef:Trouwens moneyman ik heb niks tegen je beroep en heb respect voor mensen die dat doen want het is wel moeilijk om alles af te pakken van een gezin enzovoorts vooral als je weet dat ze er niks aan kunnen doen en buiten hun schuld om is. En ik zou er ook voldoening in krijgen om wanbetalers die het expres doen of fraudeurs en dergelijke aan te pakken. maar helaas kan dat niet altijd zonder politie bescherming. Respect voor moneyman.
Dank. Ik kan je ook vertellen dat de twee categorieën die je hierboven noemt, (niet-willers en niet-kunners) van mij elk een héél andere aanpak krijgen. Voor hen die écht een oplossing zoeken, is die vrijwel altijd te vinden.

Gesloten