Radar

toggle menu

Cashback actie Samsung s8

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.

Cashback actie Samsung s8

door Kateriena » 06 dec 2017 18:35

Kon mijn GSM abonnement verlengen, Samsung had een leuke promotie, bij nieuwe Samsung s8 kreeg je 100 € terug met opsturen van oude gsm.Abonnement verlengt bij T. Mobil met nieuwe Samsung s8 .Heb gebeld of ik adres kon krijgen waar het pakketje met de oude gsm na toe moest .Kreeg een SMS met de heel gegevens.Alles ingevuld de verzendLabel uitgeprint en op gestuurd (mijn oude gsm was 1€ waard ) .wachten maar in oktober geen 101€,Daar begint het wordt van kastje naar muur gestuurd ,heb gesproken met 14 medewerkers. 3 keer afgeduwd, beloofd om terug te bellen .Je moet naar Samsung bellen ,Maar 't. Mobil heeft mij het verkeerde adres per SMS gegeven .het pakketje is naar hun gegaan ,Dat heeft samsung voor me uitgezocht. En ze kunnen verder niks meer voor me doen .Graag een tip hoe ik mijn 100 € alsnog kan krijgen bij T. Mobil Ben ook 180 belminuten kwijt heb er 100 terug gekregen
Laatst bijgewerkt door Radar op 07 dec 2017 09:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

Kateriena

RE: Cashback actie Samsung s8

door Icasheb » 07 dec 2017 16:34

Dit is inderdaad erg zuur. In principe had t-mobile met deze actie niks te maken, alleen maar Samsung. Nu is het wel zo, hun hebben schijnbaar het verkeerde adres gegeven en daarvoor zijn hun verantwoordelijk en niet Samsung.

Heeft u de bon nog met de track en trace code nog? Dat kan u in ieder geval aan t-mobile laten zien (bewijs dat die is opgestuurt, naar welk adres en dat die ook daadwerkelijk daar is afgeleverd), samen met die SMS, en dan moeten hun het maar uitzoeken hoe ze het verder afhandelen met u. Samsung kan in dit geval dan ook niet veel voor u betekenen, want hun hebben uw oude toestel niet ontvangen.

Succes in ieder geval. Dit zijn erg lastige zaken.
Icasheb

Sorteer op

Keer terug naar Incasso