LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen zin in HollansDeal-abonnement

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Cor70
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2018 15:17

Geen zin in HollansDeal-abonnement

Ongelezen bericht door Cor70 »

Ik heb een paar weken geleden contact gehad met Hollandsdeal om een abonnement voor goedkope artikelen waar je dan z'g naamd korting op krijg.
Ik heb daar dus geen zin in en had wat berichten en een uitzending van radar gezien over zulk soort gelijke bedrijven ik moet nu 57,95 euro betalen omdat ik niet heb afgebeld .Nu krijg ik ee n email met daarin een of ander factuurnummer maar nooit geen factuur gezien.
Ik heb een gedeelte van de uitzending gezien van vorig jaar dacht ik en daar werd mij duidelijk dat je zoiets niet moet betalen ik wil er ook niks mee .
Als ik in die uitzending zie de z.g koopjes een voorbeeld van Scapino die kan iedereen krijgen dus dat is een beetje raar daar hoef ik geen abonnement voor te hebben het is overigens eenmalige betaling.
Ik ben er het helemaal niet mee eens en wil er ook duidelijk vanaf.
Nu las ik op internet dat ze ook snel zijn met een incassobureau ik ben niet van plan om dat te betalen.
Ik heb nooit gezegt ik ga het doen ze hebben alles op band staan daar heb ik aan gegeven ik kijk erna maar weet niet of ik dat ga doen dat heb ik gezegt dus die 14 opzeg termijn waren om en ze belde me op ik heb met een kwaaie bui aangegeven dat ik dat niet wil.
Ja zeggen dan had u maar af moeten melden ten eerste kun je ze niet per email bereiken want je krijgt het terug .in die 14 dagen heb ik ook nog een crematie gehad van een familielid en dan komen die lui zeuren.
Ik ben een man 70,5 jaar dus wat moet ik met koopjes van hun terwijl het voor iedereen geld.
Ik zal die email mee sturen en hoop dat u er aan wat kan doen.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Geen zin in HollansDeal-abonnement

Ongelezen bericht door BreejKC »

Het is beste hierop is totaal niet meer te reageren. Voor dit soort overeenkomsten bestaat er een wettelijk schriftelijkheidsvereiste. En zo'n schriftelijke overeenkomst met uw handtekening hebben ze niet, want die handtekening heeft u nooit gezet. Alle overige argumenten van de andere partij raken kant nog wal en zijn dus kul-argumenten. Bedoelt om u onder druk te zetten om toch maar te betalen. Dat is hun sluwe verdienmodel.

U zou ze nog kunnen verzoeken om het schriftelijke bewijs van de overeenkomst aan u toe te sturen. Als het goed is weet de andere partij dan wel hoe laat het is.

U kunt de zaak ook afdoen met "we zien elkaar dan wel voor de rechter". Zo ver komt het natuurlijk nooit want ze weten maar al te goed dat ze zonder schriftelijk bewijs van een overeenkomst bij een rechtbank volledig bakzeil halen en alle gemaakte kosten daarvan voor hun zelf zijn. U hoort er met die toespeling dan vervolgens nooit meer wat van.

Gesloten