Loonbeslag via werkgever zo snel mogelijk afschaffen!!!

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Statler

Re: Loonbeslag via werkgever zo snel mogelijk afschaffen!!!

Ongelezen bericht door Statler » 16 jun 2018 16:48

Sec gezien is het niet de werknemer die er voor kiest om werkgever te belasten, maar de overheid.
Dus wij allen vinden het wel handig om werkgevers op te zadelen met schulproblemem van een ander.
hou toch aub op met die onzin... er is er maar 1 schuldig en dat is uw werknemer, dat u meerdere malen daaraan voorbij gaat en mijn vragen niet beantwoord vind ik op zijn zachts gezegd zeer onbehoorlijk.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 16 jun 2018 17:06

Dus als ik zie dat de naam op Exploot en een foto van zijn kantoor en alle mede Deurwaarders en de persoon die het overhandigde wat totaal andere.....
Dan vervalt ook de noodzaak voor binnen 4 maanden info geven?

Bovendien kreeg ik geen antwoorden dus ik ga even kijken wat er nu 4 jaren later op hun site staat.
Maar ik begreep uit antwoord Money persoonlijk dus ook een Deurwaarder die het van collega overneemt mag dus niet!

Volgende keer eerst legitimatie en zeker de beelden nooit meer wissen.... want nu heb ik een bewijs probleem.
Wel vreemd, 4 weken termijn en dit is September 2014!

Wel had ik zeer vreemd personeel dus daar kan van alles mis gaan, goede werker en beetje excentriek figuur.
Ik zal eens vragen hoe het is afgelopen en of hij dit bedrag van ver boven de €10.000,- ooit al iets betaald heeft.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked » 16 jun 2018 20:37

stofzuigertje schreef:Dus als ik zie dat de naam op Exploot en een foto van zijn kantoor en alle mede Deurwaarders en de persoon die het overhandigde wat totaal andere.....
Dan vervalt ook de noodzaak voor binnen 4 maanden info geven?

Bovendien kreeg ik geen antwoorden dus ik ga even kijken wat er nu 4 jaren later op hun site staat.
Maar ik begreep uit antwoord Money persoonlijk dus ook een Deurwaarder die het van collega overneemt mag dus niet!

Volgende keer eerst legitimatie en zeker de beelden nooit meer wissen.... want nu heb ik een bewijs probleem.
Wel vreemd, 4 weken termijn en dit is September 2014!

Wel had ik zeer vreemd personeel dus daar kan van alles mis gaan, goede werker en beetje excentriek figuur.
Ik zal eens vragen hoe het is afgelopen en of hij dit bedrag van ver boven de €10.000,- ooit al iets betaald heeft.
Ik denk dat je beter niet kunt reageren dan verhaaltjes uit je duim zuigen.

Plaats reactie