Pagina 1 van 1

Premium kiosk

Geplaatst: 08 okt 2018 16:38
door Likiki62
Tijden geleden lastig gevallen door incassso bureau direct Solutions mbt openstaande rekening van Premium kiosk. Tijdje stil geweest en nu komt ineens een ander incasso bureau met hetzelfde op de proppen. Niet dat ik betaal maar wordt er een beetje veel boos door. Het lijkt wel of de administratie van premium kiosk wordt doorverkocht. Premium kiosk is niet meer actief kreeg ik te horen via de site van klachtenkompas. Daarop kwam een reactie van premium kiosk nl. ( excuses dat verkeerde Inc. Bureau heb vermeld, maar gezien reacties van andere mensen maakt probeert dit bureau het ook, ik wordt gebeld door Prevent interland.)

In antwoord op uw klacht dat u benaderd bent door incassobureau Co en Jansen, dat stelt namens PremiumKiosk een openstaand bedrag, vermeerderd met een hoge opslag voor incassokosten, per direct op te eisen, willen wij duidelijk stellen dat dit beslist niet in opdracht van PremiumKiosk is gebeurd.

PremiumKiosk is ruim 1 1/2 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

Wij betreuren het ten zeerste dat u op deze wijze bent lastig gevallen door dit [ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd] Incassobureau.

Met vriendelijke groet,

PremiumKiosk.

Re: Premium kiosk

Geplaatst: 08 okt 2018 19:07
door sylvesterb
Likiki62 schreef:
08 okt 2018 16:38
Tijden geleden lastig gevallen door incassso bureau direct Solutions mbt openstaande rekening van Premium kiosk. Tijdje stil geweest en nu komt ineens een ander incasso bureau met hetzelfde op de proppen. Niet dat ik betaal maar wordt er een beetje veel boos door. Het lijkt wel of de administratie van premium kiosk wordt doorverkocht. Premium kiosk is niet meer actief kreeg ik te horen via de site van klachtenkompas. Daarop kwam een reactie van premium kiosk nl. ( excuses dat verkeerde Inc. Bureau heb vermeld, maar gezien reacties van andere mensen maakt probeert dit bureau het ook, ik wordt gebeld door Prevent interland.)

In antwoord op uw klacht dat u benaderd bent door incassobureau Co en Jansen, dat stelt namens PremiumKiosk een openstaand bedrag, vermeerderd met een hoge opslag voor incassokosten, per direct op te eisen, willen wij duidelijk stellen dat dit beslist niet in opdracht van PremiumKiosk is gebeurd.

PremiumKiosk is ruim 1 1/2 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

Wij betreuren het ten zeerste dat u op deze wijze bent lastig gevallen door dit [ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd] Incassobureau.

Met vriendelijke groet,

PremiumKiosk.
Lijkt me verstandig het incassobureau te informeren over deze reactie en all het andere gewoon te negeren wat ze sturen.

Re: Premium kiosk

Geplaatst: 11 okt 2018 12:32
door Pieterjan89
Gaan ze nog steeds door Direct Solutions bv? Dat hier niks aan gedaan wordt. Ze zijn zo vaak op het nieuws gekomen.
Niet betalen is mijn advies

Re: Premium kiosk

Geplaatst: 11 mar 2020 10:51
door NanceL
Ik ben zojuist weer gebeld door weer een ander incassobureau. Zelfde verhaal, uit 2017. Ben er in maart 2018 door een incassobureau ook voor gebeld, die heeft mij een geluidsband laten horen waarin je hoort dat ik ja zeg op meer informatie, niet op automatische incasso. Ik had het bedrag van 75 euro namelijk laten storneren, omdat ik niets had ontvangen en ook geen akkoord had gegeven op automatische incasso. Dit hoor je ook op de band. Ik zou er wel meer van horen want moest betalen. Er zou een pakket via de post zijn ontvangen, wat ik binnen 2 weken had moeten terugsturen. Ik had alleen niet ontvangen, dus heb het ook niet terug kunnen sturen. Aan de telefoon hadden we het ook alleen maar gehad over het feit dat ik eerst meer informatie wilde ontvangen. Al meerdere malen duidelijk uitgelegd, zowel per telefoon als per email. Vanochtend weer. Deze medewerker van het incassobureau beweert dat ik momenteel 1300 euro dien te betalen en dat het een rechtszaak gaat worden. Dat werd in maart 2018 ook al gemeld. Ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet.

Re: Premium kiosk

Geplaatst: 11 mar 2020 14:42
door Nijogeth
Niets mee doen. Hooguit antwoorden 'dan kom maar op met die rechtszaak'. Als dat daadwerkelijk het gesprek is geweest, dan heeft men totaal geen zaak en zal men er dus nooit een rechtszaak van maken. Ze proberen je nu juist onder druk te zetten om deze rechtszaak te voorkomen.

Re: Premium kiosk

Geplaatst: 11 mar 2020 14:57
door juliomariner
Precies, vertel ze gewoon dat u de rechtzaak met vertrouwen tegemoet ziet. Vergeet niet ze nog een prettige dag toe te wensen. :D

Re: Premium kiosk

Geplaatst: 11 mar 2020 16:49
door Komkommertijd
Als er een deurwaarder komt met een uitnodiging rechtbank, mag je heen gaan en alle kosten als tegen declaratie indienen.
Voor een niet geleverd product hoef je nooit te betalen.
Vaak zijn het opkopers van oude schulden en als een deel betaalde steken ze het in hun zak, als niemand betaalde maken ze verlies.

Maar een schuld opkopen zonder voldoende bewijs of van verdwenen firma is kans op verlies rechtszaak zeer groot.
Dus maak je geen zorgen, gewoon datum rechtszaak vragen als ze er mee dreigen, dan stoppen ze gelijk.

Re: Premium kiosk

Geplaatst: 11 mar 2020 17:19
door Moneyman
Komkommertijd schreef:
11 mar 2020 16:49
Als er een deurwaarder komt met een uitnodiging rechtbank, mag je heen gaan en alle kosten als tegen declaratie indienen.
Alle kosten indienen is geen enkel probleem... ze toegewezen en vergoed krijgen is een heel ander verhaal.