[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Munt-Online toegezonden product niet besteld
Pagina 1 van 1

Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 17 jan 2020 16:10
door madronrunner
Geachte Radar,
ik heb een product ontvangen van Munt-Online die niet besteld is ,nu krijg ik in eerste instantie een betalings-herinnering deze heb ik in eerste instantie genegeerd ,hierop volgde een nieuwe herinnering ,hierop heb ik een mail gestuurd dat ze hier mee moesten stoppen ,nu krijg ik echter per post een betalings-herinnering ,in beide herinneringen wordt vermeld dat ze een gerechtsdeurwaarder in zullen schakelen ,hierop heb ik wederom geantwoord dat ik geen bestelling heb gedaan en dat ze een bewijs hiervan moeten overleggen .
hoe nu verder.

ik heb wel gebruik gemaakt van een eerdere aanbieding die zij mij hebben gedaan in de vorm van een gratis product
Vriendelijke Groet
Ronnie

Re: Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 17 jan 2020 18:12
door juliomariner
Waarschijnlijk bent u met dat eerste gratis product een abonnement aangegaan en had u na ontvangst van dit gratis product u af moeten melden.

Re: Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 17 jan 2020 20:30
door taxikemperman
Gratis bestaat niet

Re: Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 17 jan 2020 20:59
door sylvesterb
madronrunner schreef:
17 jan 2020 16:10
Ik heb wel gebruik gemaakt van een eerdere aanbieding die zij mij hebben gedaan in de vorm van een gratis product
De aanbieding van de gratis munt was de eerste uit een collectie. Schijnbaar heeft u de voorwaarden van de actie niet gelezen een herinnering weggooien is niet echt verstandig, immers kunnen ze nu terecht een incassobureau inschakelen.

Wat heeft u eigenlijk met die 2de ontvangen munt gedaan? Nergens schijf u dit vandaar de vraag.

Re: Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 17 jan 2020 21:04
door madronrunner
Deze heb ik nog , ik heb gemeld dat ik deze niet heb besteld ,en gratis toe gezonden dingen hoef je niet terug te sturen ,zodat je daar kosten voor maakt,

Re: Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 17 jan 2020 21:05
door NeoDutchio
Vreemd, ze 'geven' wel eens een gratis munt weg (tegen betaling van verzendkosten), maar nergens staat er iets van vervolgzendingen. Op de site van munt online is sowieso niets te vinden daarover met met googelen kom je uit bij gratisuitgifte.nl. Ook daar is niets te vinden over abonnementen.

Dus laat de verkoper eerst maar bewijzen dat u een bestelling geplaatst hebt of dat u een overeenkomst bent aangegaan voor het verzenden van meerdere munten. Mochten ze dit niet kunnen kunt u aangeven dat ze de onterecht verzonden munt kunnen komen ophalen.

Re: Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 18 jan 2020 07:27
door witte angora
Het is wat sylvesterb zegt. Een oude truc. Lecturama deed dat ook, een eerste uitgave van iets voor bijna niets, pas als je die binnen had zat er een brief bij waarin duidelijk werd dat je aan een abonnement vast zat - en nog een duur abonnement ook.

Ik heb zeer lang geleden ook wel eens een 'gratis' munt gehad, wist niet hoe gauw ik dat abonnement moest cancelen.

Of deze wijze van abonnementen aansmeren wettelijk toegestaan is weet ik eigenlijk niet.

Re: Munt-Online toegezonden product niet besteld

Geplaatst: 10 mar 2020 17:47
door kir1702
Geruststellend om deze topic te lezen, heel herkenbaar, ben er als nuchtere Hollander ook " ingetrapt" recentelijk. Ik ben dus niet de enige..... Wat ik niet geruststellend vind is dat men bij Muntonline blijkbaar graag deze verkoop-methode blijft hanteren (puur klantje misleiden) en daar blijkbaar ook mee weg kan (blijven) komen tot op heden. Heel eerlijk; ik ga hier denk ik verder geen aktie op ondernemen. Geen zin in, geen tijd voor. Opvallend is wel dat ik toen ik de klantenservice benaderde met de vraag of ik mijn bestelling nog eens mocht inzien (omdat ik nergens kon terugvinden dat ik iets besteld heb), ik vrij snel een formeel antwoord terugkreeg met oa de tekst: "U kunt daar beide keren over heen gelezen hebben, wat natuurlijk goed mogelijk is, maar wij van onze kant hebben correct gehandeld. Ik zal de collectie per direct stopzetten voor verdere leveringen in deze collectie" Met name de laatste opmerking zette mij op scherp, want hier vroeg ik helemaal niet om (althans; nóg niet!). Anyway, de rest vd communicatie heb ik in bezit voor diegene die dit interessant vind. Duidelijk is, dat men bij Muntonline dondersgoed weet dat hun manier van automatisch collecties bij (nieuwe) klanten in de maag te splitsen geen schoonheidsprijs verdient. Integendeel. Op deze manier werf je geen klanten voor de lange termijn. Best triest.