Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
PietertjeTwee
Berichten: 513
Lid geworden op: 24 apr 2019 18:51

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door PietertjeTwee » 21 mar 2020 16:10

Global Collect is inderdaad gewoon een gerenommeerde payment service provider.

Natuurlijk kan het zijn dat er een fout is gemaakt en dan moet je ook zeker storneren, maar zelf zou ik altijd eerst eea goed uitzoeken voordat ik mogelijk een terechte afschrijving terugboek. Onterecht storneren kan tal van vervelende gevolgen hebben (bijv. dat de partij waarvoor wordt geïncasseerd geen zaken meer met je wil doen). Zonder onderzoek te doen storneren vind ik ook gewoon slecht advies.

Cro
Berichten: 943
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Cro » 21 mar 2020 16:24

16again schreef:
21 mar 2020 15:03
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 14:54
Wat is er mis met gewoon eens vragen waarom iets geïncasseerd is? .
Het bedrijf had ook kunnen beginnen met een duidelijkere omschrijving aan wie/ voor wat er betaald is.
Wellicht gaan ze dat doen, zodra er veel gestorneerd wordt….
Nergens blijkt uit dat ze dat niet doen, en al ik kijk naar alle transacties die Global Collect bij mij heeft afgeschreven, overigens allemaal correct, staat netjes bij iedere transactie het bedrijf + ordernummer / transactienummer in de omschrijving die ik weer kan koppelen in de webomgevingen van de bedrijven waar ik diensten af neem. Dit gaat over 30+ transacties over 2020 en 2019. Ik acht het veel waarschijnlijker dat TS gewoon niet zit op te letten, of bijvoorbeeld dat iemand in het gezin de bankgegevens van TS heeft gebruikt, dan dat Global Collect hier iets fout zou doen.

Ik vraag me echt af, waarom kijken we hier niet wat kritischer naar, voordat we aan gaan nemen dat het bedrijf wel fout zal zitten.

alfatrion
Berichten: 17014
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door alfatrion » 21 mar 2020 16:41

NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 14:47
Laat ik de vraag dan wat duidelijker stellen, als u een automatische incasso ziet van een partij wat u even niet kan plaatsten, storneert u dan direct, of gaat u eerst informeren waarom er geïncasseerd is?
Het uitgangspunt is dat ik beslis of ik een prestatie aan een ander verricht of niet. Bij twijfel ga ik dis storneren. Dit bedrijf heeft geen machtiging, want TS kent het bedrijf niet.
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 14:47
Het vergelijk met het wilde westen is duidelijk. Vraagt de sheriff eerst wat iemand doet en schiet als deze wegrent, of schiet hij eerst en gaat hij daarna vragen stellen?
Een betere vergelijking is dat iemand is neergeschoten, ga je eerst hulp verlenen met het risico dat je iemand onterecht in leven houdt (doodstraf) of ga je vragen stellen met het risico dat de persoon overlijdt? Bij twijfel storneren want daarmee ga je terug naar de situatie waarin er niemand is neergeschoten.
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 15:23
Dus een vraag stellen staat gelijk aan onderdanig opstellen?
Je laat duidelijk van de ander afhangen of jij je geld terug gaat krijgen. Storneren is voor jou een eng middel want stel je toch eens voor wat er allemaal zou kunnen gebeuren.
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 15:23
Uw reactie is ook weer een typisch voorbeeld van misbruik maken van rechten.
Jij weet niet wat misbruik van recht is.
tttlocke schreef:
21 mar 2020 16:04
Nee, alfatrion, je advies was niet adequaat en nu verander je van onderwerp: 'ok misschien heb je wel een overeenkomst met een bedrijf waarvoor de instantie met onbekende naam een afschrijving heeft gefaciliteerd, maar dan nog kan er van alles juridisch niet in de haak zijn'.
TS heeft geen overeenkomst met dit bedrijf en dit bedrijf heeft al helemaal geen machteging van TS om bedragen af te schrijven.

Theotrucker
Berichten: 4943
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Theotrucker » 21 mar 2020 16:52

Global Collect heeft natuurlijk geen overeenkomst met TS en ook geen machtiging. Dit is een betaling uitvoerend bedrijf. Daar krijg je verder ook geen contact mee. De opdracht komt van een klant van Global Collect.

NeoDutchio
Berichten: 7161
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 21 mar 2020 16:53

alfatrion schreef:
21 mar 2020 16:41
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 14:47
Laat ik de vraag dan wat duidelijker stellen, als u een automatische incasso ziet van een partij wat u even niet kan plaatsten, storneert u dan direct, of gaat u eerst informeren waarom er geïncasseerd is?
Het uitgangspunt is dat ik beslis of ik een prestatie aan een ander verricht of niet. Bij twijfel ga ik dis storneren. Dit bedrijf heeft geen machtiging, want TS kent het bedrijf niet.
Wij weten niet of het bedrijf geen machtiging heeft. Ze werken samen met zoveel bedrijven dat het best kan zijn dat TS accoord heeft gegeven voor een incasso die Global Collect uitvoert.
Maar als antwoord op mijn vraag zegt u dus dat u bij twijfel eerst gaat storneren en daarna pas gaat informeren. Oftewel zoals mijn leraar vroeger op de basisschool al zei, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
alfatrion schreef:
21 mar 2020 16:41
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 15:23
Dus een vraag stellen staat gelijk aan onderdanig opstellen?
Je laat duidelijk van de ander afhangen of jij je geld terug gaat krijgen. Storneren is voor jou een eng middel want stel je toch eens voor wat er allemaal zou kunnen gebeuren.
Storneren kan ook gewoon nadat je geen of een onbevredigend antwoord hebt gehad. Maar het advies om te gaan storneren zonder dat het bekend is of het een terechte of onterechte incasso is is natuurlijk niet een juist advies. In mijn leven heb ik ooit 1 keer moeten storneren. Omdat iemand met dezelfde achternaam mijn rekeningnummer gebruikt had. Ik was geen klant bij dat bedrijf en zou het ook nooit worden. Eerst heb ik contact gezocht aangezien het om een kennelijke fout ging. Ging ik enkel storneren zou de fout niet ontdekt zijn. Iemand anders kan je immers er ook mee helpen. Tenzij je mening ikke ikke ikke is. Als mijn geld maar terug is en laat de ander, die zelf ook slachtoffer is, het zelf maar uitzoeken.
alfatrion schreef:
21 mar 2020 16:41
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 15:23
Uw reactie is ook weer een typisch voorbeeld van misbruik maken van rechten.
Jij weet niet wat misbruik van recht is.
Op het moment dat je je rechten gaat nemen zonder vooraf onderzoek te doen valt dat bij mij in de categorie misbruik van recht. Je hebt het recht om te storneren, dus doe je dat. Of het slim is of niet maakt niet uit, het recht is er.
alfatrion schreef:
21 mar 2020 16:41
tttlocke schreef:
21 mar 2020 16:04
Nee, alfatrion, je advies was niet adequaat en nu verander je van onderwerp: 'ok misschien heb je wel een overeenkomst met een bedrijf waarvoor de instantie met onbekende naam een afschrijving heeft gefaciliteerd, maar dan nog kan er van alles juridisch niet in de haak zijn'.
TS heeft geen overeenkomst met dit bedrijf en dit bedrijf heeft al helemaal geen machteging van TS om bedragen af te schrijven.
U kent TS? U weet waar TS klant is? U weet welke overeenkomsten aangegaan zijn? U weet dan ook over welke incasso het gaat? Als u niet dezelfde persoon als TS bent dat is het antwoord nee, nee, nee en nee. Hoe weet u dan dat er geen overeenkomst is met een bedrijf die via GC incasseert en dat dat bedrijf geen machtiging heeft?

Cro
Berichten: 943
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Cro » 21 mar 2020 17:03

alfatrion schreef:
21 mar 2020 16:41

TS heeft geen overeenkomst met dit bedrijf en dit bedrijf heeft al helemaal geen machteging van TS om bedragen af te schrijven.
Waar baseer je dit op?

Als ik kijk naar mijn transacties uitgevoerd door Global Collect voor een dienst die ik afneem bij bedrijf A staat er netjes in mijn account van bedrijf A Sepa machtiging met ID xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Op mijn digitale afschriften staat dan weer:

Sepa Incasso algemeen doorlopend
Incassant <ID van de incassant>
Naam: Global Collect BV
Machtiging: ID xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (gelijk aan het machtigings ID in het account bij bedrijf A)
Omschrijving: Naam bedrijf A + Ordernummer
IBAN: <Iban waar het heengaat>
Kenmerk: Transactiekenmerk

Mogelijk dat ik iets mis, maar de machtiging lijkt mij prima in orde.

Daarnaast zijn alle transacties prima te herleiden op deze wijze aangezien alle informatie op de (digitale) bankafschriften ook terug te vinden in de account historie bij in dit geval bedrijf A. Een kind kan bij wijze van spreken "de was doen".

Nijogeth
Berichten: 3663
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Nijogeth » 21 mar 2020 18:09

Maar hoe zou TS er achter moeten komen welk bedrijf het is als er alleen gestorneerd wordt? Dan gaat Global Payment we achteraan, niet het bedrijf in kwestie.

In dit geval is het toch duidelijk dat er eerst vragen gesteld moeten worden? Storneren kan nog altijd na 8 weken, maar die vragen zullen toch gesteld moeten worden.

Kees2850
Berichten: 1435
Lid geworden op: 19 dec 2018 05:41

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Kees2850 » 21 mar 2020 18:17

Nijogeth schreef:
21 mar 2020 18:09
Maar hoe zou TS er achter moeten komen welk bedrijf het is als er alleen gestorneerd wordt? Dan gaat Global Payment we achteraan, niet het bedrijf in kwestie.

In dit geval is het toch duidelijk dat er eerst vragen gesteld moeten worden? Storneren kan nog altijd na 8 weken, maar die vragen zullen toch gesteld moeten worden.
Ik weet dat niet helemaal zeker maar volgens mij stuurt het bedrijf in kwestie een betalingsherinnering met verwijzing naar factuur en niet Global Collect.

alfatrion
Berichten: 17014
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door alfatrion » 21 mar 2020 18:17

Cro schreef:
21 mar 2020 17:03
Als ik kijk naar mijn transacties uitgevoerd door Global Collect voor een dienst die ik afneem bij bedrijf A staat er netjes in mijn account van bedrijf A Sepa machtiging met ID xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Als jij een machteging aan bedrijf A afgeeft dan heb je geen machteging afgegeven aan Global Collect en mogen zij dus niet afschrijven. Daarnaast, machtegingen zijn alleen geldig als deze aan alle voorschriften voldoet. Het machtigingsformulier moet het volgende bevatten:
- het woord SEPA in de titel;
- de bedrijfsnaam plus het volledige adres;
- het incassanten ID;
- het kenmerk (moet uniek zijn en niet langer dan 35 karakters);
- toestremingstekst met daarin dat dit bedrijf en diens bank deze bedragen mogen afschrijven;
- vermelding van de terugboek termijn;
- NAW van de geïncasseerde;
- IBAN van de geïncasseerde;
- plaatst en datum van ondertekening;
- handtekening van de geïncasseerde.
De machteging moet duidelijk gescheiden zijn van andere tekst op het formulier en mag dus geen deel uit maken van de voorwaarden. Voor een digitale machteging gelden dezelfde eisen alleen zet je dan een handtekening via de omgeving van je bank.

Tegenwoordig wordt er nog maar zelden aan deze criteria voldaan. Bij zijn er maar een paar die het goed geregeld hebben, de rest schrijft bedragen af zonder rechtsgeldige machteging.

In jouw voorbeeld heeft bedrijf A misschien een machteging en Global Collect zeker niet. Je kan dit uittesten. Je park een afschrijving van meer dan 8 weken terug en daarover doe je een MOI melding met als reden dat de machteging ontbreekt.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 21 mar 2020 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth
Berichten: 3663
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Nijogeth » 21 mar 2020 18:22

Global Payments kan natuurlijk gewoon de machtiging hebben, want er zal waarschijnlijk hebben gestaan 'als u akkoord gaat, dan machtigt u Global Payments de maandelijkse kosten voor ons in rekening te brengen'. Dat lijkt me vrij standaard.

StevieNL81
Berichten: 619
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door StevieNL81 » 21 mar 2020 18:24

Zoals reeds door anderen genoemd en aangevuld met eigen ervaring:

- Global Collect is idd de Payment Provider.

- Bij iedere incasso van Global Collect staat de naam van het bedrijf waar ze voor incasseren in de naam. Check dus de omschrijving. Bij mij staat bv Moneybookers by GlobalCollect.

- Global Collect schuift enkel het geld door. Als je storneert debiteert Global Collect dit weer bij het bedrijf waar de incasso voor werd uitgevoerd, en dat bedrijf zal vervolgens proberen het geld op een andere wijze te krijgen (zoals aanschrijven/mailen van de persoon die weer de machtiging heeft afgegeven.
Laatst gewijzigd door StevieNL81 op 21 mar 2020 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 5625
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door kuklos » 21 mar 2020 18:25

alfatrion schreef:
21 mar 2020 18:17
Cro schreef:
21 mar 2020 17:03
Als ik kijk naar mijn transacties uitgevoerd door Global Collect voor een dienst die ik afneem bij bedrijf A staat er netjes in mijn account van bedrijf A Sepa machtiging met ID xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Als jij een machteging aan bedrijf A afgeeft dan heb je geen machteging afgegeven aan Global Collect en mogen zij dus niet afschrijven. Daarnaast, machtegingen zijn alleen geldig als deze aan alle voorschriften voldoet. Het machtigingsformulier moet het volgende bevatten:
- het woord SEPA in de titel;
- de bedrijfsnaam plus het volledige adres;
- het incassanten ID;
- het kenmerk (moet uniek zijn en niet langer dan 35 karakters);
- toestremingstekst met daarin dat dit bedrijf en diens bank deze bedragen mogen afschrijven;
- vermelding van de terugboek termijn;
- NAW van de geïncasseerde;
- IBAN van de geïncasseerde;
- plaatst en datum van ondertekening;
- handtekening van de geïncasseerde.
De machteging moet duidelijk gescheiden zijn van andere tekst op het formulier en mag dus geen deel uit maken van de voorwaarden. Voor een digitale machteging gelden dezelfde eisen alleen zet je dan een handtekening via de omgeving van je bank.

Tegenwoordig wordt er nog maar zelden aan deze criteria voldaan. Bij zijn er maar een paar die het goed geregeld hebben, de rest schrijft bedragen af zonder rechtsgeldige machteging.

In jouw voorbeeld heeft bedrijf A misschien een machteging en Global Collect zeker niet. Je kan dit uittesten. Je park een afschrijving van meer dan 8 weken terug en daarover doe je een MOI melding met als reden dat de machteging ontbreekt.
Nogmaals, hou op met hier de stoere "jurist" uit te hangen en span een proces aan.
PS: Moeten we je er serieus op wijzen dat het machtiging is en niet machteging?

alfatrion
Berichten: 17014
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door alfatrion » 21 mar 2020 18:27

Nijogeth schreef:
21 mar 2020 18:22
Global Payments kan natuurlijk gewoon de machtiging hebben, want er zal waarschijnlijk hebben gestaan 'als u akkoord gaat, dan machtigt u Global Payments de maandelijkse kosten voor ons in rekening te brengen'. Dat lijkt me vrij standaard.
Dat voldoet niet aan de voorschriften en dus is die machteging niet rechtgeldig. Als bedrijf A wilt dat er een machteging aan Global Payments wordt gegeven dan moet op het machtegingsformulier niet de gegevens van bedrijf A maar van Global Payments worden opgenomen.

Lady1234
Berichten: 13668
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Lady1234 » 21 mar 2020 18:33

Ik heb geen idee of Global Collect ooit bij mij geïncasseerd heeft, maar als ik bijvoorbeeld kijk naar Bon Prix, die maakt gebruik van Ingenico. De machtiging heb ik uiteraard afgegeven aan Bon Prix en die naam staat ook keurig vermeld tussen allerlei nummers inzake de betaling.

Cro
Berichten: 943
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Cro » 21 mar 2020 18:35

Lady1234 schreef:
21 mar 2020 18:33
Ik heb geen idee of Global Collect ooit bij mij geïncasseerd heeft, maar als ik bijvoorbeeld kijk naar Bon Prix, die maakt gebruik van Ingenico. De machtiging heb ik uiteraard afgegeven aan Bon Prix en die naam staat ook keurig vermeld tussen allerlei nummers inzake de betaling.
Ingenico is meen ik onderdeel van Global Collect.

alfatrion
Berichten: 17014
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door alfatrion » 21 mar 2020 19:04

NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 16:53
alfatrion schreef:
21 mar 2020 16:41
NeoDutchio schreef:
21 mar 2020 15:23
Uw reactie is ook weer een typisch voorbeeld van misbruik maken van rechten.
Jij weet niet wat misbruik van recht is.
Op het moment dat je je rechten gaat nemen zonder vooraf onderzoek te doen valt dat bij mij in de categorie misbruik van recht. Je hebt het recht om te storneren, dus doe je dat. Of het slim is of niet maakt niet uit, het recht is er.
Misbruik van recht is vastgelegd in art. 3:13 BW en hiermee red je het niet.

NeoDutchio
Berichten: 7161
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 21 mar 2020 21:27

Cro schreef:
21 mar 2020 16:24
Nergens blijkt uit dat ze dat niet doen, en al ik kijk naar alle transacties die Global Collect bij mij heeft afgeschreven, overigens allemaal correct, staat netjes bij iedere transactie het bedrijf + ordernummer / transactienummer in de omschrijving die ik weer kan koppelen in de webomgevingen van de bedrijven waar ik diensten af neem. Dit gaat over 30+ transacties over 2020 en 2019. Ik acht het veel waarschijnlijker dat TS gewoon niet zit op te letten, of bijvoorbeeld dat iemand in het gezin de bankgegevens van TS heeft gebruikt, dan dat Global Collect hier iets fout zou doen.

Ik vraag me echt af, waarom kijken we hier niet wat kritischer naar, voordat we aan gaan nemen dat het bedrijf wel fout zal zitten.
Omdat dat langzamerhand een tendens aan het worden is. Iedereen zit fout, en vooral alle bedrijven. Ook zonder informatie weten een aantal vaste personen aan te geven dat het bedrijf fout zit. Hoe ze dat ruiken, geen idee.
Nijogeth schreef:
21 mar 2020 18:22
Global Payments kan natuurlijk gewoon de machtiging hebben, want er zal waarschijnlijk hebben gestaan 'als u akkoord gaat, dan machtigt u Global Payments de maandelijkse kosten voor ons in rekening te brengen'. Dat lijkt me vrij standaard.
Niet alleen bij maandelijkse kosten, ook bij eenmalige automatische incasso's staat netjes weergegeven wie de incasso zal uitvoeren.
Kees2850 schreef:
21 mar 2020 18:06
Cro schreef:
21 mar 2020 18:00
Iemand erop wijzen dat zijn post foutieve informatie bevat is natuurlijk geen klieren.
Het is helemaal niet erg dat alfa schijnbaar niet op hoogte was van het type bedrijf dat Global Collect, maar durf dat dan ook toe te geven.
@alfatrion kent het wel maar TS niet. Lees anders eerste post van TS nog eens
Hoe kan u voor anderen praten? Ik heb Alfatrion nergens horen zeggen dat hij het bedrijf wel of niet kent. Hoe kunt u het zo zeker weten dat hij dat wel zou weten?

Radar
Site Admin
Berichten: 4669
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Radar » 22 mar 2020 12:18

Beste forumgebruikers,

We hebben een aantal berichten uit dit topic moeten verwijderen. Het is op dit forum niet verboden om het bij het verkeerde eind te hebben en het is al helemaal niet verboden om een andere gebruiker te verbeteren. Doe dat alleen wel op een respectvolle manier. Dan blijft de discussie inhoudelijk en wordt de TS zo goed mogelijk geholpen.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

Komkommertijd
Berichten: 4827
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 22 mar 2020 15:12

Radar schreef:
22 mar 2020 12:18
Beste forumgebruikers,

Het is op dit forum niet verboden om het bij het verkeerde eind te hebben en het is al helemaal niet verboden om een andere gebruiker te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG
Zoals ik eerder schreef; Ik wacht op Topic starter die niet meer online was.. na plaatsen.

En ik heb mijn bank nagekeken en geen enkele Global Collect betaling kunnen vinden, wel van anderen.

Als ik niet weet wie dit is, en moet zoeken wat dit nu weer is vind in storneren niet verkeerde maatregel.
Heb van diverse bedrijven die hetzelfde werk doen wel vaker vage omschrijvingen gehad in verleden.

Als zowel bedrag en vermelde omschrijving niet gelijk duidelijk is mag je het gelijk terug halen.
Of het wel of niet betaald moest worden doet er niet toe.
Een automatische incasso aan ander bedrijf uitbesteden veroorzaakte dit risico .

En zolang er geen aanvulling komt van Topic starter, is het hier een loterij van mogelijk goede en foute antwoorden!
Als deze persoon de beschrijving had geplaatst wisten wij ook wie van ons goed of fout zat.

Voor mijn mag er als de Topic starter geen toelichting geeft wel een slotje op.

Komkommertijd
Berichten: 4827
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Global Collect BV boekt geld af maar ik ken het hele bedrijf niet

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 22 mar 2020 15:58

Ruzie tussen 2 Juristen is niet waar Topic starter om vroeg.

Verder verwacht ik een reactie van deze persoon.

Plaats reactie