Iemand ervaring met DB Incasso / Onlineadrespagina.nl?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Iemand ervaring met DB Incasso / Onlineadrespagina.nl?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Moneyman schreef:
15 sep 2021 08:41
Hup, de volgende aanname :lol: Heb je nou zelf écht niet door hoeveel je er steeds zelf bij verzint, en hoe weinig dat gebaseerd is op de realiteit?
Je verdraaid zaken, heb je dat zelf niet door? Je vergeet de slachtoffers en je beschermd de incassobranch. Succes verder.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Iemand ervaring met DB Incasso / Onlineadrespagina.nl?

Ongelezen bericht door Moneyman »

behulpzaam schreef:
15 sep 2021 12:01
Oooh, M.M. wat een aanname zeg. Je kunt dat vast onderbouwen en bewijzen. Bovendien is Kaapverdië nu juist één van de vele landen waar ze geen hufterige incasso boeren hebben, en dat zal gelukkig wel zo blijven. Dus ook weer een foute aanname van jou, en zo gaat het maar door.
Natuurlijk is dat geen aanname. Incasseren, betekenen en executeren is ook in Kaapverdië geen enkel probleem. Maar dat wist je al, want je hebt vast mijn leestip al opgevolgd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Iemand ervaring met DB Incasso / Onlineadrespagina.nl?

Ongelezen bericht door moederslink »

Slotje erop ?
TS Peter1481 heeft z'n post op 9 aug j.l. geplaatst en is niet meer teruggekomen!
En in dat gedonder onderling heeft ook niemand trek.
Voor bezoekers str*** vervelend ook.

NB: Ik meld mijn eigen bericht wel, dan kan de moderatie hiernaar kijken en naar handelen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Iemand ervaring met DB Incasso / Onlineadrespagina.nl?

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic is verzand in onderlinge discussie. Er is een bezem door de laatste pagina's gehaald en nu gaat er een slot op!

Radar Moderatie ^EV

Gesloten