LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
gioconda
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door gioconda »

vreemd want ik heb gezegd dat ik van wehkamp mijn spullen heb en de deurwaarder zei dat ze daar vanaf moeten blijven ik heb het wel moeten laten zien de facturen en heb een betalings regeling kunnen treffen

Yorik
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 feb 2006 17:03

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Yorik »

Ja, het klopt van Wehkamp. Wehkamp blijft eigenaar van de goederen tot alle bedragen betaald zijn. Dit staat o.a. omschreven in de leveringsvoorwaarden van Wehkamp. Door een factuur van Wehkamp te laten zien, laat je zien dat Wehkamp de eigenaar van de goederen is.

Maar als een deurwaarder overgaat tot executie van een vonnis dan wordt in principe alles onder je 'lazerus' verkocht. Overigens heb je er natuurlijk wel zelf een zootje in je leven van geschopt als je het zover hebt laten komen.

gioconda
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door gioconda »

nee die deurwaarder had het vonnis na een heel oud adres gestuurd terwijl ik bij de gba al heel lang ingeschreven sta op me huidig adres die fout gaven ze ook toe hun fout dus

Vriendin van kaalkippie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2006 18:45

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Vriendin van kaalkippie »

Heeft iemand ook echt een openbare verkoop meegemaakt? Ik krijg helemaal de zenuwen :roll:, omdat ik niet weet hoe het in zijn werk gaat. Helpt het bijvoorbeeld als ik wat "zware jongens" voor de deur zet en zoveel mogelijk van mij bekende mensen uitnodig om te komen bieden? Is er standaard politie bij?

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Het helpt als je je huis vol mensen zet, laat op alles 1 Euro bieden. Ik heb ervaring.

Heeft de deurwaarder al een inventaris gemaakt en op alles al een label geplakt. Je mag dan al niets meer verplaatsen.

Als het al zover is, dan heb je het al ver laten komen. :cry:

Ehhh, zware jongens helpen niet, en er moet, ik herhaal er moet politie bij zijn. Sta er op want deurwaarders hebben een nogal dubieuze reputatie ook als het om het achterover drukken en vernielen van andermans eigendommen. Vooral als de Hermandad niet wil blijven, ook al zijn ze dat verplicht. Ze hebben een verplichting en deze is niet voor niets dat ze er bij gehaald worden (ministerieplicht)!

Dit geldt ook als er een ontruimingsploeg komt. Inventariseer!

Vriendin van kaalkippie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2006 18:45

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Vriendin van kaalkippie »

Ze zijn dus verplicht om politie mee te nemen?? Pfff..
De deurwaarder heeft nu alleen alles opgeschreven en ons dat kenbaar gemaakt. Gelukkig zijn er ook spullen officieel van mij (samenlevingscontract), daar heeft hij het beslag afgehaald.Er blijft niet eens zoveel over nu, en hij heeft de helft niet eens goed omschreven (fornuis bijv. die zou ik dan nog kunnen vervangen?)
Maar gaat hij nu nog eerst langskomen om alles te stickeren voordat de verkoop plaats vind? Dat moet hij neem ik aan wel aankondigen dan? Of is het nu gewoon de zoete inval hier :shock: ik had geen idee dat die gasten zo clandestien zijn!
Hoe is het bij jou afgelopen? Ben je er weer bovenop nu?

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Beste Vriendin van Kaalkippie,

Bij jouw is het dus het geval dat jouw partner dus de schuldmaker is.

Ik heb al m'n spullen nog, buiten het feit dat er echter heel wat is geroofd en vernield.

Ik heb aangifte gedaan tegen de desbetreffende deurwaarder en ontruimingsploeg en de dienstdoende politieagent.

Ik heb hangende het onderzoek kunnen bewerkstelligen dat het opgeslagen werd en na bijna 8 maanden middels een kort geding werden de containers vrijgegeven.

Daar kwamen we er achter na uitpakken dat er heel wat zaken vernield waren en ook heel wat persoonlijke spullen waren ontvreemd.

We hebben in eerste instantie ook gewoon aangifte willen doen in onze woonplaats, daar kreeg ik na in de wacht te hebben gestaan de dienstdoende politieagent aan de lijn en deze bedreigde mij met de mededeling: " Ik zou maar oppassen met een aangifte, anders zouden er wel heel vervelende dingen gebeuren". Ik heb hierna gewoon aangifte gedaan op het hoofdkantoor en deze Hoofdagent is naar aanleiding van het onderzoek op het matje geroepen. De vraag is of er wat mee gedaan wordt. Het is echter wel zo dat er en portie betaald moet worden en er een schadevergoeding wordt uitgekeerd.

Ook het Deurwaarderskantoor en Ontruimingsploeg zijn in staat van beschuldiging gesteld op grond van vernieling en verduistering van persoonlijke eigendommen.

De vraag over het afstickeren, dat zal ter plaatse gebeuren en de aankondiging is terstond, m.a.w. de deurwaarder komt met een dagvaardiging en mag met behulp van de politie het pand betreden, geen politie, geen toegang. Dan is het huisvredebreuk, maar ze zijn niet vies van intimidatie en gebruiken desnoods dwang of met geweld toegang. Geen toegang of houdt je de deur gesloten, hij zal ook een slotenmaker bij zich hebben om de deur desnoods open te boren of breken. Dit laatste moet met Polizei aangezien er op onachtzame wijze toegang wordt verschaft tot een woning! Om het maar netjes te zeggen.

Trouwens vindt ik het nogal triest dat dit soort zaken gebeuren, uit de opbrengst wordt 9 van de 10 keer niet het kostendekkend aspect in ogenschouw genoemen en blijvend e schulden net zo hoog als voorheen, de deurwaarder haalt eerst zijn kosten van de opbrengst af en meestal is dat nog niet eens het schuldbedrag. Nou zijn er natuurlijk ook onverbeterlijke types die niet van ophouden weten, maar er bestaat nog zoiets als zorgplicht in Nederland, nou als het puntje bij paaltje komt, niet dus. Alles waar je in Nederland in geloofde wordt op dat moment volledig weggeslagen en geen enkele instantie helpt jouw, dat noemen we nou de verzorgingsstaat die niet bestaat. De verzorgingsstaat bestaat als je betaald, maar daar heb je niets aan als je op straat staat. Dan zeggen ze, dat heb je aan jezelf te danken, en alle deuren vallen voor je dicht. Over verantwoordelijkheid naar de burger wordt niet gedacht, ook al hebben gemeente hier een potje voor, om de eigen burgers in nood op te vangen.

Helaas geef ik je op deze datum 666 oftewel 06-06-'06 geen prettige nachtrust. En daar helpt bidden niet tegen, daar heb je niets aan, ook niet of je bid of niet overigens. :evil: :twisted:


Ivm de bedreiging is door de Politie op het hoofdbureau aangeraden om mij voorlopig anoniem te houden. M.a.w. ik ben nergens bekend en houdt mij voorlopig schuil. Wel handig, ik ben ook niet bij de diverse instanties bekend zo ook niet bij de gemeente (GBA) waar ik nu verblijf en ook niet bij de Belastingdienst. Daar heb ik dit wel bij gemeld en die zeggen doodleuk, meldt U maar weer als U in Nederland! bent?!??

Dit laatste moet je nog een keer goed lezen, misschien snap je het dan ook!

Vriendin van kaalkippie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2006 18:45

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Vriendin van kaalkippie »

Da's geen mooi verhaal :shock: Fijn nog zo'n nasleep :evil: Alsof je al blij bent met schulden :lol: Wat dat betreft..nou ja laat maar.Die instellingen houden elkaar natuurlijk allemaal een hand boven het hoofd.
Ik ga de beste kerel maar eens verrassen met een telefoontje denk ik, gewoon eens vragen hoe een en ander in zijn werk gaat, wanneer en waar hij gaat publiceren, en of ik familie van haar mag weigeren (ik sta echt niet voor mezelf in als er familie van haar komt, terwijl ik toch best aardig ben hoor :wink: )
De deurwaarder heeft ons wel duidelijk een voorsprong gegeven door bepaalde dingen niet goed te omschrijven (laat hem maar eens bewijzen dat er een ander fornuis stond). Het is ook meer een aktie om af te schrikken en te laten betalen, ze zitten er volgens hem niet echt op te wachten om een openbare verkoop te organiseren. Laat ik het zo zeggen, ik vond het niet prettig dat hij alles stond op te schrijven, maar hij was niet onaardig, en zo iemand moet nu eenmaal zijn werk doen.
Ik wil me alleen wel zo goed mogelijk voorbereiden, en de schade zien te beperken. Dat Kaalkippe zijn kids al niet meer ziet door haar manipulatie is al erg genoeg, en ik gun het mens (zijn ex) nu echt helemaal niets meer. Hij, en ik ook trouwens, hebben erg hard gewerkt voor die spullen. Bovendien heb ik al teveel moeite erin gestoken om tot een oplossing te komen, en nu komt ze ook nog eens aan mijn leven. Voor haar is het gewoon pure pesterij. Ze wil hem, en mij alles afpakken wat we hebben.(jaloerse vrouwen... :wink: )
Erg bedankt voor je reactie, ik moet zeggen dat het wel prettig is om ervaringen van anderen te lezen (al is het geen mooi verhaal) en ik zal inderdaad niet goed slapen tot het voorbij is, maar dat deed ik al niet vanaf het moment dat alles werd genoteerd. Voorlopig nog even het 06-06-06 gevoel dus :evil:

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Vriendin van Kaalkippie!

Is het nog wat geworden met die veredelde Jehova's getuige!

Ik had al een tijdje niets gehoord, dus effe kijken hoe het is?

Gr,

Ichikoh! :wink:

Vriendin van kaalkippie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2006 18:45

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Vriendin van kaalkippie »

Hoi!

Yep, het is nog wat geworden, hij is helemaal niet geweest!!!!
s'Ochtends hebben we gebeld, want we hadden niets meer gehoord, en hij legde uit dat de kosten te hoog zouden zijn, maw, er valt hier niet genoeg te halen om zijn eigen kosten eruit te halen :twisted: .
We waren zo opgelucht!
Ben wel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren, we hebben nl. helemaal niets meer gehoord, en er blijft (denk ik) wel beslag op de spullen liggen.Ook ben ik erg benieuwd wie dan de rekening gaat betalen? De ex van mijn vriend heeft tegen de deurwaarder gezegd dat ze de jaarcijfers van de zaak van mijn ex niet vertrouwd, maar volgens mij is het erg moeilijk om daar iets in aan te tonen (en waar heeft ze dat op gebaseerd trouwens??)Die cijfers zijn door de accountant getekend en netjes gedeponeerd bij de KvK. De deurwaarder gaf er wel blijk van dat hij er niet al te happig op is om dit te gaan onderzoeken. Dat zal wel erg veel kosten denk ik, en voorlopig is er volgens mij nog geen rekening betaald aan hem.
1 ding weet ik zeker: ze zijn niet geweest, en als zij evt opdracht geeft om nog een keer langs te komen, dan staat hier helemaal niets meer :evil: Zover ik weet kan ze nu niet veel meer uitrichten, het is alleen nu wel griezelig stil..

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Beste Vriendin van Kaalkippie; :wink:

Gelukkig is het 'voorlopig' voor jullie goed afgelopen. Alléén als ik het allemaal zo lees, het lijkt wel een driehoeksverhouding. Ik wil me nergens mee bemoeien, maar is er nog een vorm van samenlevingscontract of een verbintenis, waarbij kan worden aangetoond dat er nog een relatie is of niet. Ik denk, of de deurwaarder kiest eieren voor z'n geld, kosten minimaal 9.000,-- Euri! Weegt niet op tegen de opbrengst, of hij is er achter gekomen dat hij op grond van de splitsing, dat hij geen poot heeft om op te staan.
Ook als diegene een 'delict' heeft gepleegd op basis van de belastingwet of Faillisementswet en hij heeft alléén gehandeld zonder jouw medeweten en je hebt totaal geen bemoeienis kan hij niets!
Het intimideren en proberen te halen dat is het enige waar deze criminele beroepsgroep in pak met stropdas op drijft. :roll:

Het wordt tijd dat de lieden die zich met dit soort praktijken bezighoudt wordt aangemerkt als een criminele organisatie en met naam en toenaam bekend wordt, voornamelijk de Deurwaarderskantoren die zich met dit soort handelingen bezighoudt. Het schimmige gebied en onder het mom van Koninklijke bescherming vind ik een kwalijke zaak, ze verschuilen zich achter de kroon maar handelen er niet naar! :roll:

Er zij er die wel hun werk goed doen, maar er zal altijd wel een zaak in het leven van een deurwaarder voorkomen, waar hij het niet kan laten om 'geschoven' te worden, als je begrijpt wat ik bedoel. De verleiding is zo groot, al zullen ze het nooit toegeven. Het trieste is wel dat je je zo laat verleiden voor zo'n klein bedrag, de deurwaarder die bij ons kwam, was net zo crimineel, hij is nu overgeplaatst naar een ander deurwaarderskantoor omdat zich toch wel erg veel 'zaakjes' voortdeden waar dubieuze handelingen aan het licht kwamen! De klacht die wij deponeerden bij de KBVG werd als niet ontvankelijk verklaard, geen bewijs, terwijl er toch voldoende bewijzen zijn. Nog zo'n criminele organisatie waar ze elkaar het hand boven het hoofd houden! Laat ik er maar over op houden, het enige wat helpt is als je de deurwaarder die bij jouw op de stoep stond standrechtelijk de 'kogel' te geven! In gedachte dan, want zelfs hiervoor kan je vervolgd worden! Maar het ruimt wel op onder dit 'volk' :twisted:

Ik voer trouwens in de bovenregel; Onderwerp: ook altijd in 'Deurwaarders zijn criminelen' of 'Zie je wel, Deurwaarders zijn criminelen!', 'Deurwaarders fout volk!' of deze 'Deurwaarders nemen het niet zo nauw met de wet!' :twisted:

En een tip!, je moet gewoon ontzettend a-sociaal worden, ik heb zelfs zonder gêne het gerechterlijk bevel, nadat ik mijn broek naar beneden had getrokken en had omgedraaid, door m'n bilnaad gehaald en daarna verscheurd en naar z'n idiote kop gesmeten. Ik zei daarbij dat als hij de volgende keer langs zou komen, hij de zelfde behandeling zou krijgen. Nooit meer teruggezien! :twisted:

Het klinkt banaal, maar ik was zo giftig en dan kan je beter dit doen, dan een beuk voor z'n kop geven, maar achteraf het gezicht van die vent was wel lachen, had hij waarschijnlijk nog nooit meegemaakt!
Normaal ben ik niet zo, maar de woede was zo hoog opgekropt dat dit in een opwelling naar boven kwam. :twisted:

Inmiddels ben ik ver gevorderd met het vertrek naar het buitenland, dus ik zal binnekort het hele leuke landje met z'n bekrompen gedachtengoed acter me laten, ik kom af en toe nog wel een s terug, ik hoef niet bang te zijn dat ik nog achtervolgd wordt, dat hoofdstuk heb ik afgesloten. Ik volg het nog wel en zal af en toe via het InterWeb nog wel monitoren, ik zit niet zo ver, maar ver genoeg! :wink:

Zo effe lekker weggetypt op een zondagmorgen met een kop koffie! :D

Ik zie je reactie wel en sterkte nog! :wink:

Vriendin van kaalkippie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2006 18:45

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Vriendin van kaalkippie »

Ik schat in dat het wel 2 koppen koffie zijn geweest :wink:
Wat bedoel je met driehoeksverhouding? Kaalkippie en ik hebben (gelukkig) een samenlevingscontract en de spullen die daarin zijn omschreven als van mij zijn van de lijst gehaald. Ook een kast die een erfstuk is heeft hij zonder problemen eraf gehaald. Uiteindelijk is hij daarom denk ik ook niet geweest, er valt gewoon niet genoeg te halen :P . ik ben blij dat we een en ander hebben laten vastleggen destijds.
Met die € 9000,-, bedoel je daarmee de kosten om het export bedrijf van Kaalkippie te onderzoeken? Als dat zo is, moet zijn ex wel heel erg zeker zijn van haar zaak om daaraan te beginnen. Want als er niets te halen is, en er is niets te halen, is ze nog wel even bezig met afbetalen.
Ik neem aan dat het zo is dat zijn ex de deurwaarder inhuurt, en dus ook zal moeten betalen, of denk ik nu als een blondje? :roll:
Ik kan me je woede goed voorstellen, in het hele proces heb ik ook hele nare dingen bedacht om te gaan doen. Je bent gewoon machteloos,en dat is een "takke-gevoel". Ook nu nog heb ik uiterst gemene wraakgevoelens naar de ex van Kaalkippie. Als ik haar eens tegenkom, sta ik ook niet in voor de gevolgen, haha! Maar ik moet toegeven dat de deurwaarder zich erg flexibel opstelt naar ons toe.Al met het opschrijven van de spullen heeft hij er niet het uiterste uit geprobeerd te halen.
Dus je gaat er echt vandoor? Dan heeft het hele gebeuren ook nog een goede kant! Nieuw leven, nieuwe ervaringen opdoen! :P Wij zijn het ook al een poosje van plan, en als dit achter de rug is, zal ik vanuit een mooi rustig land dit forum gaan blijven volgen!

marcel180
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:20

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door marcel180 »

test

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Beste Marcel, je test is gelukt, nou de rest nog!

Fulbert
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2006 06:48

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Fulbert »

Hallo,

Mijn vrouw komt uit een uitkeringssituatie, waarbij ze jaren lang op 'zak- en kleedgeld' heeft geleefd. Nu blijkt er nog een vordering van de IBG groep open te staan van bijna € 4500,--. Daar is al de helft van betaald, maar door een probleem is de laatste twee maanden geen betaling meer naar de deurwaarder gegaan. De deurwaarder dreigt nu met beslaglegging.
Wij zijn op huwlijkse voorwaarden getrouwd (nu bijna een jaar geleden), en daaruit blijkt dat zij vrijwel niets heeft. Kan ook niet vanuit de situatie waar ze in zat. Het beslag kan dan ook niet veel bevatten, of moet ik me ook zorgen maken om mijn eigen spullen?
En hoe kan ik aantonen dat TV, stereo en PC vanuit mijn inboedel zijn ingebracht. Deze staan namelijk niet beschreven.

Mijn vrouw is in paniek, en ik ben zeer neiuwsgierig nar de stappen die gaan volgen....

mselger
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 sep 2006 17:12

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door mselger »

vergeet een ding niet dat alleen de bevoegde rechter in dit land je schuldig verklaart en niet de een of andere goed bedoelde club.

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Beste Fulbert,

vergeet niet dat ook een deurwaarder met een dagvaarding moet komen en dreigen is nog geen bewijs. Als de IBG een ´foutje´ heeft gemaakt en zelf aantoonbaar nalatig is geweest en er na jaren nog eens achterkomt, ook al hebben jullie altijd netjes voldaan aan jullie verplichtingen, zal een rechter hier geen gelijk in geven en zullen de kosten voor de IBG zijn. Zoek wel uit hoe de laatste afhandeling van de restschuld is geweest en hoe lang geleden ze voor het laatst een betaling ed. hebben ontvangen. Ook het zomaar stoppen van de betaling of incasso moet wel reden zijn of i.d. geen rekening blokkade of opheffing, let wel dan zijn jullei nalatig en kan het verkeerd aflopen, maar na hoeveel jaar laten ze eens wat van zich horen? Er is een vorm van verjaring, bij particulier is dat 7 jaar geloof ik, dit heb ik zelf ondervonden en afgedaan als verjaart!

Vriendin van kaalkippie
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2006 18:45

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Vriendin van kaalkippie »

@ Fulbert: Vaak helpt het als je ze belt en een regeling wil treffen, je goede wil tonen dus (ook zij weten dat je van een kale kip niet kunt plukken). Wellicht kan je een klein bedrag per maand gaan betalen en het verhogen als het weer kan. Mijn ervaring is dat ze niet snel overgaan tot een beslaglegging, het kost veel geld, moeite en tijd.
Een tip voor de toekomst: als je spullen koopt zoals een tv bijvoorbeeld, laat de bon dan wel op jouw naam zetten, en betaal cash of van jouw rekeningnummer (ik en mijn vriend doen dat nu ook, we hebben te maken met zijn ex, en op deze manier kan ze nooit aan die spullen zitten). Je kunt dan in elk geval bewijzen dat het "van jou" is.

Even een ander vraagje naar aanleiding van de eerdere disussie: De deurwaarder is dus niet geweest (zie eerder in dit topic) alleen we hebben ook nooit meer iets gehoord!!! Er ligt dus volgens mij nog steeds beslag op de spullen.. weet iemand hoe lang het duurt voor het beslag er weer af is? Ik ben bang dat ik slapende honden wakker maak als ik ga bellen..

Guusje
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 okt 2005 23:34

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Guusje »

een beslag duurt voort totdat de vordering waarvoor beslag is gelegd volledig is voldaan, inclusief de kosten. tenzij de deurwaarder eerder (schriftelijk) heeft bericht dat het beslag is opgeheven.

bij volledige betaling vervalt van rechtswege het beslag omdat de grondslag van het beslag dan verdwenen is. wil je het echt zeker weten dan vraag je de deurwaarder een bevestiging dat de vordering voldaan is en het beslag daarmee is opgeheven.

bij beslag op registergoederen moet ook nog het beslag opgeheven worden in de registers van het Kadaster.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: wat kan en mag een deurwaarder wel en niet doen???

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste Fulbert.

Wanneer u aan de deurwaarder opgave doet van uw akte van huwlijkse voorwaarden dan zal deze al helemaal niet komen om beslag te leggen.

Gesloten