LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sloof advocaten in Almere maakt het erg bont

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Sloof advocaten in Almere maakt het erg bont

Ongelezen bericht door brui2957 »

Morgen mag ik eindelijk naar de rechtbank voor de eiser Sloof advocaten in Almere,naardat ik een week geleden een gerechtsdeurwaarder aan de deur had.

Wat vooraf ging

Medio september 2005 ben ik voor een vrijblijvend orientatie gesprek geweest op zijn kantoor om te zien of het mogenlijk was een zaak tegen een ander aan te spannen.Na een klein uurtje kwam ik tot de conclusie dat alles medio 2006 zou gaan spelen.
Vervolgens never meer wat vernomen van deze advocaat.Ik ben op 6 januari verhuist en tot vorige week niks vernomen,afgezien dan van de gerechtsdeurwaarder.Na het doornemen van de stukken en bijlage,s bleek dat de heer Sloof medio februari een nota heeft verzonden voor diverse werkzaamheden naar het oude adres.Vervolgens heeft hij hierna nog 3 brieven verzonden.
Nadat ik alles had doorgenomen heb ik het Advocatenkantoor gebeld en men was zeer onbeschofd aan de telefoon en ik moest maar naar de rechter.Kreeg ook geen antwoord op mijn vraag waarom er pas een nota na 4 maanden word verzonden.Een uur later weer gebeld en toen wilde ze eerst de stukken afwachten.De dag erna weer gebeld en toen was de mededeling naar mij.....We hebben alle stukken weer aan de advocaat terug gegeven voor nader onderzoek en de zitting gaat niet door.
Ik kon het natuurlijk niet nalaten om te zeggen..wat jammer nou,wil graag dit spelletje van jullie eens meemaken.
Maar ik laat mij natuurlijk niet in de luren leggen.Ik heb geen schriftelijke bevestiging ontvangen dat de zaak afgeblazen is voor het kantongerecht en ik zal mij zeker niet bij verstek laten veroordelen,als het al tot dit vonnis komt

brui2957
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2006 12:48

Re: Sloof advocaten in Almere maakt het erg bont

Ongelezen bericht door brui2957 »

Zeer informatief bij het kantongerecht in Lelystad.Kon meteen weer naar huis omdat de zaak geen doorgang had

Mijn rekening is in ieder geval ook onderweg naar de gerechtsdeurwaarder

Baklap
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jun 2006 15:22

Re: Sloof advocaten in Almere maakt het erg bont

Ongelezen bericht door Baklap »

je had verstek tegen de eisende partij dienen te vragen.

als ze de zaak niet hebben ingediend op de eerst dienende dag. Deurwaarder reikt alleen het stuk uit en daarna gaat het naar zijn opdrachtgever, die ervoor moet zorgen, dat de zaak wordt geintroduceerd.

Roegie
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2006 13:18

Re: Sloof advocaten in Almere maakt het erg bont

Ongelezen bericht door Roegie »

Dat kan enkel als je de uitgebrachte dagvaarding tijdens de zitting overlegt en zelf aanbrengt. Tevens kan je dan verval van instantie vragen met verwijzing van eiser(es) in de kosten.

Gesloten