LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brutaliteit van Lasercards-service

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
bokkiem
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mar 2009 12:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door bokkiem »

Ik kreeg een bedrag terug van een bedrijf, maar in dollars. Hoewel de dollar al enige tijd op ongeveer $ 1,27 voor € 1 staat, kreeg ik een wisselkoers van Lasercards van $ 1,41 voor € 1! Dus 10% minder gunstig en niet de 2% koersopslag die ze zelf zeggen te rekenen.

Op de vraag van me hoe de koers is bepaald kreeg ik een antwoord met aan elkaar geplakte standaardstukjes. Ik heb met een berekening geantwoord, om te laten zien dat dit toch te gortig is. Nog steeds geen antwoord na 1,5 maand.

Overigens kreeg ik dit bedrag niet op mijn bankrekening terug, maar wordt het verrekend met uitgaven. Is dit standaard?

Ik moet wel zeggen dat toen ik mijn creditcard kwijt was, ik wel snel een vervangende creditcard heb gekregen.

martdehaan
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 nov 2007 22:19

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door martdehaan »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.

Dru
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2009 00:42

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Dru »

Ik heb ook te maken gehad met LaSerSerices/Primeline door middel van een aankoop bij Radio Modern. Als ik mijn verhaal hier neer zou zetten, dan ben ik daar wel een uur mee bezig, en daar heb ik geen zin in. Naar mijn mening doen ze hun uiterste best om klanten een poot uit te draaien, en laten zich niet hinderen door wet- en regelgeving, goed fatsoen of enige moraal. Klant van ze worden is zo gepiept, maar er van af komen is een stuk lastiger. Voor mij nooit meer kopen met uitgestelde betaling en met LaSer Services/Primeline wil ik NOOIT meer iets te maken hebben.

joop O
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2009 21:06

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door joop O »

Het heeft geen zin om nòg een (mijn)verhaal over het fraudegedrag van lasercard hier op te schrijven.
Het komt allemaal op hetzelfde neer.
Dit zal nooit overgaan tenzij er van hogerhand of via bundeling van krachten er iets aan gedaan wordt.
Dit is allemaal beslist geen toeval of slordige administratie. Onmogelijk.
Het gaat jaar na jaar verder op precies dezelfde manier. Ergens wordt hier iemand steen- en steenrijk van.

cranendonck
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2010 03:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door cranendonck »

Ze zijn weer bezig de oplichters.
"Voorkom dat het u deze Zomer te heet onder de voeten wordt Bel ons en bespreek uw huidige Achterstand 073-645 98 37." :lol: De uilskuikens Kunnen.

IK heb al jaren last van deze oplichters 1e klas.
2003 aan gekocht navigatie systeem betaal ik nu nog aan.
De flikkers komen de afspraken niet na 50 eur maand. flikken ze ma 12 eur maand.
Ja hallo zeg oplichters.
Abn/Amro Bank en Ik Hebben besloten geheel incasso op alle incasso.
Geen accept giro Geen betaling meer aan wie dan ook. En ik hou meer geld over dan voor heen.

Sinds aantal maanden sturen zij automatie accept giro. deze betaal ik op het postkantoor kost mij(7.50 eur) meer maar bewijs betaald haha. Naast blanco accept zijn vul ik 50 eur in. Zo ik snel af ben van de gore oplichters.

Heden 2010-aug 11e ontving ik een onbeschofte sms waar ik geen toestemming voor geven heb. Naast ik toch niet reageer :)

Begin dit jaar nog eens van me kloten gemaakt over de wan praktijken van laser(Premeline) door 12 eur weer af te houden Ipv de besproken 50 eur.
En dat Geheel incasso ban komt op me rek en accept giro verplicht is.
Kreeg ik een grote smoel.

Letterlijk zo als gezegd door laser medewerker.(Manskerel)
"Jij achter *** ******* wat denk jij te zijn. JIj als klant bent verplicht automatisatie incasso te verstreken. En als je denkt van niet ben je verkeert.

IK(Klant) :)
Zeg Ik ben de klant en mijn rekening is mijn eigendom en van abn/Amro.
En niet van laser. En wij maken uit wie incasseert en wie niet.
daar ging meneer laser helemaal over de rooie.
Ik knalde de hoorn neer. en negeer sinds dien alle e-mail en tel/smse :)
Niet mee mij.

ieder maand valt nu zo geel accept op de mat. deze gaat per postkantoor contant. Ben het kotsbeu aan worden mee laser(premline)

:oops: :oops: :oops: Wie heeft ook weer deze sms gehad.
Bij wie worden ook achterlijke lage bedragen afgehaald waar je al jaren en jaren nog bezig bent waar eigenlijk niks afgaat.

Met vriendelijke groet een Anonieme Naam cranendonck .
mee zulke mafia bv noem ik me echte naam en plaats niet. :lol:

cranendonck
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2010 03:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door cranendonck »

Heden weer lastig gevallen per SMS :oops:
Ook hier op reageer ik niet. Verplicht mij aangetekend te sturen.

Wat een KT firma man, Man, moeten ze als oplichters en criminele vereniging aan paken en op doeken die laser Alias Premline

robbiozo58
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2010 15:26

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door robbiozo58 »

Ook mij valt op dat na m,n aankoop van ,n i-pod en ,n externe schijf,bij Its.op 23 oktober 2008..dat na deze in 10 keurige termijnen is terug betaalt,dat de firma Laser services nog steeds maandelijks 2x 10 euro afschrijven :shock: .Er valt idd geen reactie te krijgen,telefonisch,e-mail,schrijven..het is ,n doodlopend spoor.Heb dus inmiddels10 x 2 maal 10 euro teveel betaald.Dure i-pod geworden.Rest mij gewoon elke maande de 1ste van de maand de bedragen te storneren en bij Fortis bank mijn incasso terug te trekken.De Visa kaart was 100 euro debet..dus die mag van die schuld af..rest er nog ,n bedrag van bijna 200 euro om terug te betalen...trek er 1 euro af en je weet m,n aankoop bedrag.Inderdaad ,n dievenbende. :twisted: En geen hond die er wat aan doet.Tijd om ze weer aan hun taas te trekken via de media.Zitten nu in sept.2010......reken je rijk.Als consumenmt ben je verantwoordelijk voor je eigen koopgedrag..maar dat je zo belazerd wordt had ik niet verwacht... :evil: :twisted: ik storneer nu elke maand tot ze reageren,dan is het mijn beurt weer.Ben het bellen,mailen en schrijven zat.....dan maar naar de rechter.Maar daar heeft Laser het lef niet voor...wedden?...

cranendonck
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2010 03:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door cranendonck »

Het zijn oplichters 1e klas. 2004 Autoradio/Gps via halforts betaald.
onder de oude naam premium(laser) 2010 staat nog steeds 800 eur open huh?
Achteraf bleek je betaald ma 2.50 af van 35 eur.
:arrow: Links hand weet niet wat rechts doet.
:arrow: Stalken je per sms/tel om terug te bellen mooi niet dus.
:arrow: laatste rek overzicht 2009(Dec) Ze hebben veel te verbergen.

Ach in dit achterlijk land van ons mag dat allemaal voor de staat.
Wordt geen flikker aan gedaan. Rij ma eens door rood betaal je.

TIP
Laat je rek blokkeren voor incasso ( of alleen voor hen )
Bewaar al je betaal dingen dat betaald is.
Als ze recht willen zullen de rechter moeten in schakelen.
Bij mij krijgen ze geen rooie cent meer zonder acceptgiro kaart en rekening overzicht (dec 2009) laatste gehad, zo zie je niet wat nog openstaat wedde 800 eur nog steeds.

NOGMAALS KIJK UIT VOOR DE MAFFIA PRAKTIJKEN VAN LASER(PREMIUM)
Mee in zee gaan = 100% garantie tot oplichting, Flut administratie medewerkers die je bedriegen. De aard van werken daar is op een agressief maffia manier.

PS ik weet laser mee leest nee mijn naam krijg je niet. Maar ik jullie bv wel.

Cyberduck
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 sep 2010 16:37

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cyberduck »

Het probleem is eigenlijk niet LaSer, maar de mensen zelf die constant van alles willen hebben terwijl ze niet over het geld beschikken. Daar spelen zulke bedrijven op in en ze hanteren allerlei kleine lettertjes die vaak niet gelezen worden.

Dat is vragen om problemen.

Ik heb ook jaren terug twee maal iets op afbetaling gekocht en daarna een doorlopend kaartkrediet genomen bij Primeline, maar ik heb eerlijk gezegd nooit problemen gehad met die mensen.

Ben altijd netjes te woord gestaan en heb ook goed de kleine lettertjes gelezen. Toen ik een paar maanden terug een betalingsachterstand had omdat de maandelijkse automatische incasso mis was gegaan, heb ik ze naar aanleiding van hun brief een brief teruggestuurd en kreeg ik na een tijdje weer een brief terug met dat er contact zou worden opgenomen om een afspraak te maken over betaling van het openstaande bedrag.

Dat is gebeurd en alles is weer op orde.

Wel heb ik ze laten weten dat ik geen interesse meer heb in een krediet en hoe ik dan de hele zaak kan afwikkelen. Daar hebben ze me netjes over geïnformeerd en nu is het aan mij om het krediet stop te zetten en alleen nog af te betalen.

De les die ik heb geleerd is dat lenen niet loont. Het kost alleen maar handenvol met geld. Bedrijven zoals LaSer leven daarvan, ze geven je maar al te graag centen tegen allerlei schimmige voorwaarden.

Ik wil hier niemand vertellen hoe die het moet doen, maar ikzelf zou niet meer dingen op afbetaling willen kopen. De meeste spullen die mensen op zo'n manier aanschaffen zijn geen eerste levensbehoeften en het is dan ook beter om ervoor te sparen als je wat wilt hebben.

Kun je het jezelf niet veroorloven, dan koop je het niet. Je zult er niet aan sterven.

Dat is zoals ik het zie. Ben blij dat ik alles beheersbaar heb gehouden en verder geen grote problemen met LaSer heb gehad.

Succes voor degenen die nog het een en ander te bespreken hebben met deze club.

cranendonck
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2010 03:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door cranendonck »

@Cyberduck.

Ligt Bij laser ( voor heen Primeline ) waarom de naam verandert is, Heb ik nu wel door , Zo als wij op maffia achtig manier afgewerkt worden. Ben gelukkig niet de enige hier. Alleen laser weet niet, mee wie hem te doen heeft :) Dat ze ma eens aan me deur komen en binnen. Buiten niet meer. de maat is vol.
Ben geen gekke henkie die heen en weer aangetekend blijft sturen of bellen.
no way.
:mrgreen: Verstandig besluit man, LEEN NOOIT als niet kan veroorloven.
Spaar door en je bent goed koper uit en zorgen vrij. Beter lening bij je eigen-bank dan . Dan bij zulke oplichters als laser(Primeline)

@Radar
Gaan jullie hier nog eens iets aan doen? Nodig die malafide maffia maar eens uit.
Na de studio. Ik kaf ze wel de grond in. :)

Cyberduck
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 sep 2010 16:37

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Cyberduck »

cranendonck schreef:@Cyberduck.

Ligt Bij laser ( voor heen Primeline ) waarom de naam verandert is, Heb ik nu wel door , Zo als wij op maffia achtig manier afgewerkt worden. Ben gelukkig niet de enige hier. Alleen laser weet niet, mee wie hem te doen heeft :) Dat ze ma eens aan me deur komen en binnen. Buiten niet meer. de maat is vol.
Ben geen gekke henkie die heen en weer aangetekend blijft sturen of bellen.
no way.
:mrgreen: Verstandig besluit man, LEEN NOOIT als niet kan veroorloven.
Spaar door en je bent goed koper uit en zorgen vrij. Beter lening bij je eigen-bank dan . Dan bij zulke oplichters als laser(Primeline)

@Radar
Gaan jullie hier nog eens iets aan doen? Nodig die malafide maffia maar eens uit.
Na de studio. Ik kaf ze wel de grond in. :)
PrimeLine was vroeger onderdeel van SNS Reaal en die hebben de hele zaak een aantal jaar terug verkocht aan het Franse LaSer Lafayette. Daarom zijn ze van naam veranderd.

LaSer beschikt over licenties om verschillende Visa-cards uit te geven wat ze dus sinds een tijd ook in Nederland doen. Verder bieden ze onder verschillende namen allerlei leningen en andere constructies aan die vaak handenvol geld kosten.

Hun acceptatievoorwaarden zijn soepeler dan die van een gewone bank, maar daar staat tegenover dat ze meer risico lopen. Daarom is bij hen de rente zo hoog en heb je ook meer kleine lettertjes. Dit om zichzelf in te dekken.

Ik ben hier niet om te vertellen dat ze eerlijk zijn, maar is het niet gewoon zo dat mensen uit vrije wil een contract met ze aangaan zonder goed te weten waar ze aan beginnen?

Bedrijven willen geld verdienen en zolang ze binnen de wet blijven doen ze niks illegaals. LaSer zal dus dondersgoed weten wat ze wel of niet kunnen doen.

En dat geldt voor de meeste kredietverstrekkers.

Het beste is eigenlijk om helemaal niet aan lenen te beginnen en als je het dan toch overweegt eerst eens goed te bekijken met wat voor club je te maken hebt en hoe ze te werk gaan.

Uiteindelijk is lenen alleen maar gunstig voor al die bedrijven en niet voor jou als gewone man.

aavanputten
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 mei 2009 17:47

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door aavanputten »

Heb zelf een Gamma Visakaart van laser en gaat eigenlijk altijd goed. Wel krijg ik nu de rekeningen per e-mail in plaats van per post. Per post kwam het wel eens niet aan, dan moest je rente betalen. Verder ks de kaart gratis, in tegenstelling tot bij andere bedrijven, dan betaal je vaak een bedrag per jaar.

Lenen doe ik alleen voor mijn huis. Anders spaar ik. In het verleden wel eens gedaan en uiteindelijk was ik zoveel duurder uit dat ik voor altijd ben genezen. Als k iets niet kan betalen, koop ik het niet. In het bos wandelen is ook leuk, en gratis.

a-alper
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2010 12:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door a-alper »

ook wij hebben een heerlijke ervaring met lasercards.

we hebben een tv gekocht bij bcc en ook duidelijk aangegeven niets te maken willen hebben met creditcards enz, ook wij kregen deze wel en mochten net als vele hem doormidden knippen.
blablabla

dit geld ook voor mijn zwager want we hadden beide dezelfde tv..
we betalen nu al 2 jaar elke maand tussen de 10 en 15 euro aan lasercards.
eerlijk gezegt dachten we dat we dit dus gewoon moesten betalen!!

vanmorgen kreeg mijn man een sms ..

voorkom dat er deze herfst ongewenste blaadjes op de mat vallen en bel voor uw huidige achterstand..

man in paniek en laat het lezen, wat is dit nou weer voor onzin..
dus ik toets het nummer 073......... in op google en kom op deze site terecht.
ten eertse zijn we er nu nog heiliger van overtuigd dat we dus al jaren voor jan..piep .. betalen en wij vragen ons dan nu ook af wat moeten we hier nou mee...
wat zijn jullie nou preies aan het doen,
worden er wel iets aan gedaan..
dit forum gaat terug naar 2004/2005
we zijn nu 5 jaar verder....??????????

tros... komt er nou nog wat van!!!!!!

cranendonck
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2010 03:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door cranendonck »

Hier wordt idd geen flikker aan gedaan, zo wel niet door Radar, opgelicht, kassa.
Consumentenbond verplicht je eerst lid zijn dan helpen. Dit noem ik ma sensatie organisatie veel lawaai(Kabaal) niks doen.

Die sms zijn verboden volgens opta wordt ook niks aan gedaan.

Nogmaals zo als ik vaker hard roep "MAFFIA PRAKTIJKEN LASER"

Sterkte ermee.

a-alper schreef:ook wij hebben een heerlijke ervaring met lasercards.

we hebben een tv gekocht bij bcc en ook duidelijk aangegeven niets te maken willen hebben met creditcards enz, ook wij kregen deze wel en mochten net als vele hem doormidden knippen.
blablabla

wat zijn jullie nou preies aan het doen,
worden er wel iets aan gedaan..
dit forum gaat terug naar 2004/2005
we zijn nu 5 jaar verder....??????????

tros... komt er nou nog wat van!!!!!!

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door frenkievee »

a-alper schreef:ook wij hebben een heerlijke ervaring met lasercards.

we hebben een tv gekocht bij bcc en ook duidelijk aangegeven niets te maken willen hebben met creditcards enz, ook wij kregen deze wel en mochten net als vele hem doormidden knippen.
Heb je de tv op afbetaling gekocht (en dus een formulier ingevuld?) of heb je die contant (of met pin of creditcard) gelijk volledig betaald bij BCC?
Bij afbetaling zit er tegenwoordig dus heel vaak zo'n overbodige creditcard bij, en daar moet je altijd voorzichtig mee zijn.
a-alper schreef:we betalen nu al 2 jaar elke maand tussen de 10 en 15 euro aan lasercards.
eerlijk gezegt dachten we dat we dit dus gewoon moesten betalen!!
Heeft LaserCards je ooit laten weten wat je moet betalen en waarom? Zo niet, dan zou ik toch eens bij hen aan de bel trekken, waarom je betaalt.
a-alper schreef:voorkom dat er deze herfst ongewenste blaadjes op de mat vallen en bel voor uw huidige achterstand..

man in paniek en laat het lezen, wat is dit nou weer voor onzin..
dus ik toets het nummer 073......... in op google en kom op deze site terecht.
ten eertse zijn we er nu nog heiliger van overtuigd dat we dus al jaren voor jan..piep .. betalen en wij vragen ons dan nu ook af wat moeten we hier nou mee...
Bij LaserCards schriftelijk navragen wat er precies aan de hand is. En waarom ze jullie een SMS sturen. Altijd schriftelijk, en een kopie van de brief bewaren. Probeer ook het SMSje te bewaren.
a-alper schreef:wat zijn jullie nou preies aan het doen,
worden er wel iets aan gedaan..
dit forum gaat terug naar 2004/2005
we zijn nu 5 jaar verder....??????????

tros... komt er nou nog wat van!!!!!!
Waarom zou de TROS iets moeten regelen wat je mogelijk zelf over je afgeroepen hebt? Als je in een winkel iets koopt op afbetaling en je tekent een of ander formulier, oftewel een overeenkomst tussen jou en de geldschieter (hier dus LaserCards), dan heeft de tros daar ook niets mee van doen.
Uiteraard kan TROS Radar hier wel aandacht aan besteden, maar zij kunnen niet voor de oplossing zorgen. Daar zul je toch zelf achter aan moeten gaan.

Keuten
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2011 13:35

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Keuten »

na het lezen van deze discussie over lasercards:

ik heb bij deze afgezien van een aankoop bij motoport, waar ze ook al probeerden deze regelingen aan te bieden.. "kost je niets, alleen administratiekosten" "prima regeling om dan af te betalen" "echt geen risico als je maar op tijd betaalt"

ik heb na dit verhaal even op google gezocht hoe dit nu werkt en nu snap ik het helemaal..

voor mij geen enkele aankoop bij dit soort bedrijven via deze malafide praktijken

cranendonck
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2010 03:10

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door cranendonck »

Brieven sturen heeft geen nut, Krijgt op een aangetekende brief. ZO asso standard binnen 8 weken behandel wij, dit is nu dus even 6 maanden na dato.

Nu komen we achter dat de oplichters me overleden pa opgelicht hebben al van 1993 geld incasseren Nu hebben ze even pech, ons pa is overleden op 77J leeftijd.

Ik zelf ben met een advocaat bezig, aangifte doen van oplichting afpersing zo als je op een maffia manier af gesnauwd wordt aan de tel. Betalingen zijn stop gezet.
Willen ze geld kunnen ze de rechter vragen. en bewijzen heb ik zat.
Laser doe je best ik maak je kapot. Zo je vergunning ingetrokken wordt KT bedrijf.

Mr. Xxx
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2011 12:40

Re: Brutaliteit van Lasercards-service

Ongelezen bericht door Mr. Xxx »

idd.

Dit moet worden aangepakt.
Laat de tweede kamer een wet maken, dat dit soort praktijken van:
- uitgestelde betaling van rente
- jaar geen rente betalen (of langer)
- 1 jaar geen aflossing, etc.
bij wet worden verboden.
Je wordt verleid in de hoop dat je het vergeet.
De tijd gaat snel.
Dit soort listige praktijken moeten tot het verleden behoren.

Het past in het rijtje:
- piramide beleggingen
- piramide spelen
- beleggen met geleend geld
- beleggen in studiespaarplannen van de ING
(na 10 spaarjaren van €30,= per maand ben je € 1000,= aan kosten kwijt. Hoezo sparen)
- ECI praktijken
- Opzeggen abonnementen waar je gewoon elke keer een heel jaar lidmaatschapsgeld voor moet betalen
- uit de pan lopende administratiekosten
(waarom niet een max. wettelijk vastgelegd in procenten?)

Hoe erg zijn de mensen geworden, om door niets fysiek te willen doen, de werkende mens op deze manier leeg te plukken van het o zo duur betaalde salaris...

Gesloten