LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso VestingFinance

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
madrid86
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 mar 2007 18:59

Incasso VestingFinance

Ongelezen bericht door madrid86 »

Hallo,

Ik moest nog wat betalen aan start uitzendbureau. Omdat ik het er niet mee eens was niet betaald. Toen op 2 februari een herinnering gekregen dat ik het moest overmaken binnen twee weken. Het het toen ook wel gehad ermee en heb het overgemaakt op 19 februari (kwam net terug van twee weken Madrid).

Ergens eind februari kreeg ik nog een brief dat ik het toch echt over moest maken omdat ze anders een incassobureau achter me aan zouden sturen! Heb er over gebeld dat het geld toch echt over was gemaakt en ze zeiden dat het langs elkaar heen is gelopen!

Hoofdsom was 57,73 euro. Vanmiddag een incasso in de bus gehad of ik even 142 euro wilde af tikken aan ze (ze beweren dat ik dus geen geld heb betaald!) Geld is dus al lang overgemaakt en de dagtekening van het incassobureau is 29 maart. Kunnen ze me nog iets maken? En los daarvan! 90 euro extra is toch belachelijk, niet dat ik uberhaupt een cent wil betalen aan ze omdat het al lang betaald is!!

Dankje

madrid86
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 mar 2007 18:59

Re: Incasso VestingFinance

Ongelezen bericht door madrid86 »

geen reacties?

lucrecia
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 dec 2006 02:42

Re: Incasso VestingFinance

Ongelezen bericht door lucrecia »

Betaalbewijsje opsturen naar Start en het incassobureau.

Gesloten